Welcome, Guest. Please login or register.


Recent Posts

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10
51
Játékok / Re: Találd ki a kép alapján a játék nevét
« Last post by geco on 2021.April.07. 14:21:18 »
Sorcery?
52
Játékok / Re: Találd ki a kép alapján a játék nevét
« Last post by SlashNet on 2021.April.07. 13:06:11 »
53
Játékok / Re: Találd ki a kép alapján a játék nevét
« Last post by geco on 2021.April.07. 08:32:56 »
Jááá, Vendetta.
Yes, Vendetta.
54
Műanyag alkatrészek gyártása / Re: Általános / Discussion
« Last post by C5484 on 2021.April.07. 07:53:29 »
Megkerestek egy joy kereszt rud keszitessel is, igy hamarosan hozzafogok megint a PCO-s projectekhez.
Az alkatresz is megerkezett kozben ami a vilagitos kupakhoz kell, legalabbis a legutobbi otletem kivitelezesehez.
Ha jol emlekszem legutobb arra jutottunk(tam) hogy hiaba van forgatva a kupak terhalosodas kozben, megsem egyenletesen oszlik el a stroncium aluminat benne.
Kepner Trego hibakeresest alkalmazva arra jutottam, hogy mivel a zselesedesi folyamat 5-6 perc alatt megtortenik, igy mire allo helyzetben en kiontom a 4-5 kupakot,
felragasztom az ontoformakat a szelmalomra (agitator), beteszem a PCO-ba,  es razarom az ajtot, addig kb. ennyi ido el is telik. Igy aztan a zselet mar forgathatjuk vidaman, nemigen fog rendesen bekeveredni.
Ezert:
-az uj forgato motor a szelmalomhoz magasabb fordulatszamu (50rpm) mint a regi (ami egy masik projecthez lett vasarolva)
-keszul egy uj szelmalom ahol az ontoforma rogzitese gyors lesz, valoszinu magneses
-a szelmalom es az onformak egy talcara lesznek szerelve, ahol ideiglenes akkus aramforras biztositja a szelmalom forgasat
-igy az ontoformak kozvetlen kiontes utan azonnal rakerulnek egy mozgasban levo szelmalomra, ami vegig mozog amig beteszem a PCO-ba, ahol atkapcsolom a PCO-ra mint aramforrasra
ha ezek utan se egyenletes a reszecskek eloszlasa, akkor alapvetoen vmi mas hiba van (viszont kiprobalhatok megint por alapu szintesteket szoval nem volt hiaba a dolog)
55
Játékok / Re: Találd ki a kép alapján a játék nevét
« Last post by Dr.OG on 2021.April.07. 05:37:16 »
V for Vendetta?
56
Games / Re: Games for IS-DOS
« Last post by SlashNet on 2021.April.06. 23:52:29 »
I will have to look at this game again when IS-DOS 1.1 is closer to being finished.

Good. I put here links for next part of this game (OrbQuest): https://archive.org/details/orbquest | http://planemo.org/retro/downloads/cpm/games/

At now exists settings for Apple II and Osborne 1 terminal types.

Terminal configurator lost, but enthusiasts recovered format of settings file here: https://groups.google.com/g/comp.os.cpm/c/mfTdhZttbTo/m/xj838HKuCAAJ

But anyway I can't run this game at IS-DOS. It just freezes.

57
Műanyag alkatrészek gyártása / Re: Általános / Discussion
« Last post by Ep128 on 2021.April.06. 23:39:05 »
A foszforeszkáló kupak project mikor folytatódik...? :-)
58
Játékok / Re: Találd ki a kép alapján a játék nevét
« Last post by SlashNet on 2021.April.06. 22:28:49 »
"V for <name of the game>" :)
59
Games / Re: Games for IS-DOS
« Last post by elmer on 2021.April.06. 21:43:30 »
Can we run these programs?

I do not think so.

Those conversions are to revision 5 and revision 6 of Infocom's Z-CODE, and the interpreter that we have only handles revision 3 or earlier.

BTW, it is fun to see all of Brian Howarth's adventure games being preserved on that site ... he worked at the same company as I did for a while. :)
60
Games / Re: Games for IS-DOS
« Last post by elmer on 2021.April.06. 21:33:00 »
Using termdef.com we can change terminal type (VT-52 in list and works but terminal test doesn't draws correctly).

The test fails because the Enterprise's VT52 terminal emulation does an automatic CR/LF when cursor reaches the end of the line.

The "H19" terminal setting is closer to what we want, but IS-DOS 1.0 does not support the H19's extra codes to disable line-wrap.

IS-DOS 1.1 does support the H19's ESC codes to enable/disable line-wrap, but it does not currently support the H19's 25-line.

I will have to look at this game again when IS-DOS 1.1 is closer to being finished.
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10