Welcome, Guest. Please login or register.


Recent Posts

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10
41
BASIC / Re: String elemeinek összekeverésén alapuló program
« Last post by szipucsu on 2024.October.02. 10:03:52 »
a fő vicces haver
Nem tudom, ez már inkább a társaság kérdése, és ha bosszantani akarja egyik a másikat, úgyis megteszi, ha nem így, akkor máshogy. Akár bekapcsolhatja a turbó üzemmódot játék közben, és akkor nem fog tudni elég kicsit lépni. Vagy gép nélküli bosszantást talál ki, pl. egércsapdát tesz a kilincsre, vagy a cipőfűzőjét hozzácsomózza egy csőhöz. A többiek mit gondolnak erről, tényleg egyszerre csak egy botkormány legyen aktív?
42
BASIC / Re: String elemeinek összekeverésén alapuló program
« Last post by ergoGnomik on 2024.October.02. 06:52:06 »
Nem tudom, mennyire reális, hogy ilyenkor több botkormányt is piszkáljon valaki.
Képzeld el azt a helyzetet, amikor gyerekkorodban a barátaiddal játszotok és a joystick nyűvése közben a fő vicces haver néha belekormányoz segítségképp a gép beépített botkormányával. Velem például eljátszotta egy ilyen cimbora, hogy egy Punchy menet közben észrevétlen benyomta a SHIFT LOCK billentyűt, ami a billentyű olvasó rutin hanyag programozása miatt lehetetlenné tette az ugrást.
43
BASIC / Re: String elemeinek összekeverésén alapuló program
« Last post by szipucsu on 2024.October.01. 21:45:29 »
Az lehet, hogy jobb is ha nem jutott eszedbe.
Ez tényleg így van, viszont nem tudom, a probléma mennyire valós a gyakorlatban. Egyjátékos üzemmódú játékoknál én csak egy botkormányt használtam játék közben az EP-s időkben. Nem tudom, mennyire reális, hogy ilyenkor több botkormányt is piszkáljon valaki. De ha fennáll a veszélye, hogy ez bezavarjon, akkor be lehet tenni a JOY(JY) verziót inkább.
44
BASIC / Re: String elemeinek összekeverésén alapuló program
« Last post by ergoGnomik on 2024.October.01. 20:23:25 »
Bár tesztelni nem tudtam, de SlashNet JOY(0)+JOY(1)+JOY(2) módszere nagyon tetszik, eddig eszembe sem jutott.
Az lehet, hogy jobb is ha nem jutott eszedbe. Képzeld el azt az állapotot, hogy mindhárom botkormányt jobbra tolod. A kiolvasott érték mindenhol egy, az összegük pedig három. Ami azt jelenti, hogy egyszerre aktív a balra és a jobbra irány. Hát, én ezt jónak nem mondanám. :( A JOY(0) BOR JOY(1) BOR JOY(2) egy parányit közelebb lenne a jó megoldáshoz, de azzal is össze lehet kutyulni a dolgokat jó alaposan, ha például kettő joystickot ellenkező irányokba mozdítasz. Sajnos egyesével kell ezeket kezelni a jó eredmény eléréséhez, úgyhogy marad az a megoldás, amit Ferro73 jóváhagyott.
45
BASIC / Re: String elemeinek összekeverésén alapuló program
« Last post by szipucsu on 2024.October.01. 19:49:44 »
Elvileg minden joy működik, játék közben is lehet váltogatni. Ha esetleg az egyik joystick eltörne, megrepedne, esetleg elolvadna vagy szublimálódna, akkor sem kell új játékot kezdeni, folytatható a játék egy másik botkormánnyal. Bár tesztelni nem tudtam, de SlashNet JOY(0)+JOY(1)+JOY(2) módszere nagyon tetszik, eddig eszembe sem jutott.
Egy picit még szépítettem a játékon.
"Paletta" (már ha lehet 255 színű képernyőn annak nevezni) többféle van, véletlenszerűen választ egyet. Lehet, az egyik nem túl jó, mert két majdnem teljesen egyforma szín is került bele.
---
English
All joys should work, you can also switch during the game. If one of the joysticks breaks, cracks, melts or sublimates, you don't have to start a new game, you can continue the game with another joystick. Although I wasn't able to test it, I really like SlashNet's JOY(0)+JOY(1)+JOY(2) method, I could not find out a similar one until now.
I made the game a little more beautiful.
The program has more "palettes" (if it is the right name on a 255-color screen), one of them is randomly chosen. Maybe one of them is not very good because two colours are almost the same.
---
Ukrainian (Google Translate)
Всі джойстики повинні працювати, ви також можете перемикатися під час гри. Якщо один з джойстиків зламався, тріснув, розплавився або сублімувався, вам не потрібно починати нову гру, ви можете продовжити гру з іншим джойстиком. Хоча я не зміг його перевірити, мені дуже подобається метод SlashNet JOY(0)+JOY(1)+JOY(2), досі я не міг знайти подібного.
Я зробив гру трохи красивішою.
У програмі більше «палітр» (якщо це правильна назва на 255-кольоровому екрані), одна з них вибирається випадковим чином. Можливо, один з них не дуже хороший, тому що два кольори майже однакові.

[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]
47
Games / Re: Cartridge games
« Last post by Tuby128 on 2024.October.01. 17:55:21 »
As I remember correctly there was a hungarian topic somewhere here on this forum, where a game was placed in the cartridge.
Does somebody know where can I find it?

 I would like to put Sorcery on the ROM in the cartridge. I have UV-EPROMs and programmer device.
48
BASIC / Re: String elemeinek összekeverésén alapuló program
« Last post by Ferro73 on 2024.October.01. 17:28:17 »
Code: [Select]
1060   SELECT CASE JOY(JY)

Jó lesz.
49
BASIC / Re: String elemeinek összekeverésén alapuló program
« Last post by SlashNet on 2024.October.01. 17:24:58 »
Maybe change this line?

Like this:

Code: [Select]
1060   SELECT CASE JOY(0)+JOY(1)+JOY(2)

or like this:

Code: [Select]
1060   SELECT CASE JOY(JY)
50
BASIC / Re: String elemeinek összekeverésén alapuló program
« Last post by SlashNet on 2024.October.01. 15:46:01 »
"Press Fire" working for all joysticks, but only Internal Joy is working for game in any case.
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10