Welcome, Guest. Please login or register.


Recent Posts

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10
31
VIDEO: / Re: GraCha Sprite System
« Last post by endi on 2019.April.17. 22:45:40 »
úgy értem asm-ban :)
jó tudom, csak pár sor... de már nem emlékszem az exos dolgokra, és van akinek kisujjában van ma is:)
32
VIDEO: / Re: GraCha Sprite System
« Last post by endi on 2019.April.17. 22:33:06 »
meg tudná valaki írni nekem a betöltést?
allocate-al lefoglalt memóriában akarok betölteni. 42*24*2 bájthoz szerintem nem kéne szegmenst foglalni :)

a formátum amit binárisan ment az editor:
pálya:
 24 sor, 42 bájt per sor
színek soronként:
 24 sor, 8 bájt soronként
definiált karakterek:
 1 bájt a karakter kód, 9 bájt per karakter a definíció, és 20*4 karakter van elmentve (mivel 2x2-es blokkokból áll és 20 ilyen 2x2-es elem van. a pálya nem ezekből épül hanem simán csak 24*42 karakterből, ez a 2x2-es dolog csak az editálást segíti az editorban).
33
Egyéb témák / Re: Régészeti leletek
« Last post by Zozosoft on 2019.April.17. 19:14:47 »
Értékesebb, máshol nem található programok esetében talán érdemes lenne a hangot feltölteni
Akkor ime, itt a "szent grál" :twisted: SZJA88...
De ebben nem csak 1-2 bit rossz, nyávog mint a francnyavaja, én semmire nem jutottam vele :cry: se emu, se valódi gép nem tölti :(
Többször is próbáltam digizni.

23436-0
34
Egyéb témák / Re: Régészeti leletek
« Last post by Dr.OG on 2019.April.17. 18:32:45 »
Értékesebb, máshol nem található programok esetében talán érdemes lenne a hangot feltölteni, lehet, hogy sikerülne javítani a hibát ha csak egy-két bit rossz.
Az alapvető probléma, hogy nem tudom, mennyire értékesek/egyediek ezek a programok, lehet, hogy semmi új nincs köztük... Pl. torpedóból 2 is van a BASIC programcsokorban, nem vetettem össze az általam fellelt 'csonka' verzióval. Több tízpercnyi WAV-ot meg nem töltenék fel fölöslegesen...
35
Egyéb témák / Re: Régészeti leletek
« Last post by Dr.OG on 2019.April.17. 18:27:01 »
...
Sajnálom, hogy így _csonka fájlok is lettek. Azokat a fájlokat majd újra be kéne olvasni. :oops:
Részemről nem probléma!
36
Programozás / Re: Sjasm fejlesztése
« Last post by IstvanV on 2019.April.17. 16:38:59 »
As we're on the subject :mrgreen: ...what would be really nice :mrgreen:  ...is if ep128emu could read in a symbol table file from sjasm or M80, and then whenever the disassembler window prints an address, attempt to look up the address in the symbol table and print the symbol instead. It won't get it right all the time but it is very useful when it does! :twisted:

Printing symbol names is not implemented yet, but the Git version of ep128emu now supports breakpoint definitions in SjASM export file (.exp) format:
23434-0
A string in this format is basically just replaced with the lower 16 bits of the value, the first 4 characters (usually 0000) and the label name are ignored, but it may still be a convenient feature. Additionally, the breakpoint list can include comments, the rest of the line is ignored after a ; or # character.
37
EP128Emu / Re: EP128emu
« Last post by Zozosoft on 2019.April.17. 13:05:18 »
Ez a verzió kiadható a GitHub-on, vagy van még javítandó hiba?
Szerintem mehet.
38
Egyéb témák / Re: Régészeti leletek
« Last post by IstvanV on 2019.April.17. 12:17:01 »
Értékesebb, máshol nem található programok esetében talán érdemes lenne a hangot feltölteni, lehet, hogy sikerülne javítani a hibát ha csak egy-két bit rossz.
39
EP128Emu / Re: EP128emu
« Last post by IstvanV on 2019.April.17. 12:14:55 »
Teszt céljára Windows csomag az eddigi javításokkal:

Ez a verzió kiadható a GitHub-on, vagy van még javítandó hiba?
40
Egyéb témák / Re: Régészeti leletek
« Last post by szipucsu on 2019.April.17. 12:03:31 »
Nem volt ebből későbbi verzió is? C3, C4, stb? :-) Na majd körbe nézek...
Én ezt ajánlottam Dr.Og-nak. Az a baj, a fórumon a kereső a c2.bas-t sem dobta ki, ezért is vont nehéz megtalálni. Amennyire olvasgattam ott, ahol linkeltem, nem találtam későbbi verziót, legalábbis abban a topikban egy darabig nem, utána más témák jöttek elő. Hacsak később vissza nem tértünk rá...
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10