alapvetően az 1/0 megkülönböztetésén múlik az egész, szerintem legyen tök fehér az 1, és a háttérkép meg viszonylag sötét, és meg van oldva.
Ha a mezőknek nem csak a kerete változik, azt nehezebb megoldani, mert a háttérképet is vissza kell állítani. Van rá lehetőség, de nagyobb lenne a memória és CPU igénye. Az azonban valóban fontos, hogy a háttérkép ne legyen túl kontrasztos, és a fekete és a fehér négyzetrácstól is könnyen meg lehessen különböztetni. A kontrasztot már a jelenlegi képnél is csökkentettem, de lehet, hogy ez nem volt elég.
-a játék megértésében sokat segít majd, ha nem egyből nehéz móddal indul hanem csak pár csík van középen. most az egész képernyő teli van ügye...
Ez csak egy egyszerű teszt program, a "pálya" véletlenszerű adat, a kész változatban ugyanaz lesz a nehézség mint az eredeti Windows verzióban.
-én továbbra is nagyobb felbontást (4 szín mód) támogatnék, de legyen úgy ahogy te akarod, hiszen gondolom te is főleg azért csinálod hogy szórakozz is közben, és így volt neked jó
Még van lehetőség a 4 színű módra való átírásra, de akkor valószínűleg nem lesz háttérkép. Eredetileg bármelyik megfelelt volna, csak a fejlesztés elején nem sokan válaszoltak arra, hogy melyiket lenne érdemes megvalósítani, így elkezdtem megírni a "16 színű, 5x8 karakteres" verziót.
-az egér legyen mindig a vonal közepén, úgy kezelhetőbb (most a bal felső sarkában van)
-billentyűzetről irányítva az egeret szerintem 1 egységet ugorjon, ne ilyen finoman mozogjon
Ezekkel az a probléma, hogy az egér kezelése nem tud a pályáról, hanem pixel alapú. De talán törölni is lehetne az egér támogatást és az egérkurzort, és csak a billentyűzet maradna, a beépített joystick mozgatná karakterenként a kijelölést és a gombokat a megfelelő (fehér színnel kiemelt) billentyűkkel lehetne használni.