amúgy lehetne nyelv váltás is!
A teljes programban, vagy csak a help szövegnél? Az utóbbi könnyen megoldhatónak tűnik, csak valakinek meg kell írni a különböző nyelvű szövegeket.
Bár az ékezetes karakterek hiánya probléma lehet.
ha a jobb oldali vékony csík nem lenne, mindjárt lehetne teljesen saját palettája a játéktérnek
Erre több megoldás is lehetséges:
- a látható képernyő szélesség csökkentése, ez viszonylag sok munkával jár, mert mindent át kell méretezni, gombokat mozgatni, stb. A 40 karakteres képernyő pedig a négyzetrács utolsó oszlopát is levágná, 41-nél viszont maradna jobb oldali csík, csak kisebb
- a terület feltöltése fix (pl. fekete) színnel
- marad a jobb oldali sáv, de csak a 11 fix paletta szín (3 + 8 BIAS) használatával
- módosított epimgconv verzió használata, amely ezt a területet csak alacsony prioritással veszi figyelembe a paletta színek keresésénél
Egyébként a játéktér hátterének a minőségén valószínűleg most sem ront nagyon sokat, az 128 pixel (a fekete négyzetrácsot nem számítva), a jobb oldali csík pedig csak 7, a paletta keresés súlyozása pedig a pixelek számától függ.
Még egy lehetőség: a gombok színe is változhatna a háttértől függően, ha a fix 56 és 199 (sötét és világos szürke) helyett más jobban néz ki.