Welcome, Guest. Please login or register.


Author Topic: Treasure Cave (Read 56481 times)

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Treasure Cave
« on: 2017.May.07. 16:26:09 »
csak egy kis graf... milyen jó pályákat lehetne csinálni ezzel, fel-le scroll még pixeles is lehetne volna :)
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7082
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re:Treasure Cave
« Reply #1 on: 2017.May.08. 08:44:34 »
csak egy kis graf... milyen jó pályákat lehetne csinálni ezzel, fel-le scroll még pixeles is lehetne volna :)
Nagyon szép, ebből lehetne csinálni valamit.

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re:Treasure Cave
« Reply #2 on: 2017.May.08. 10:56:01 »
Nagyon szép, ebből lehetne csinálni valamit.

én olyasmin gondolkodok, hogy csinálnák "sprite"-okat gracha-ban, azaz mondjuk 8x4 karakteres nagy graf elemeket, pl platformokat. tehát a pálya nem egy x*y tömb lenne hanem ilyen sprite-okból épülne fel. ezzel lehetne hatalmas scrollos pályákat csinálni, még parallax hatásút is. de egy álló háttér, vagy loop-os 1 képernyős háttér is megadná a térbeli hatást.
na persze karakteres lenne scroll, de azért látványos lenne.
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re:Treasure Cave
« Reply #3 on: 2017.May.09. 19:41:59 »
na ez egy érdekes ötlet, loopoltam a pályát, azaz ha oldalt vagy alul-felül kimegy a karakter, visszajöhet a túlfelén, úgy van felépítve a pálya.
ezzel meg lehetne csinálni valami kis scrollos játékot, amiben ez az egy pálya scrollozódik, és mivel loopos, mindig összeillenének a szélei. valami kis egypályás játék lehetne belőle :)

Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re:Treasure Cave
« Reply #4 on: 2017.May.09. 22:02:58 »
zippelve, egy kis emberke irányítással. gravitáció nincs, képernyőről kimegyünk akkor hibát dob.
de a falakba ütközik. villogás megszűntethető, egyelőre a sebességét tesztelem.
tök gyorsan kirajzolja a pályát, teljesen vállalható sok pályás játékot lehetne így csinálni. bár sok pálya... azt töltenie kéne mert elég sokat foglal basic sorokban...
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7082
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re:Treasure Cave
« Reply #5 on: 2017.May.10. 08:58:14 »
Szép, tényleg lehetne egy sokpályás játékot csinálni belőle :)

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re:Treasure Cave
« Reply #6 on: 2017.May.22. 11:56:19 »
lehet teljes képernyős a pálya vagy maradjunk ennél a kicsinél?
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7082
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re:Treasure Cave
« Reply #7 on: 2017.May.22. 14:06:49 »
lehet teljes képernyős a pálya vagy maradjunk ennél a kicsinél?
Lehet, majd megoldom :)

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re:Treasure Cave
« Reply #8 on: 2017.May.22. 15:47:02 »
Lehet, majd megoldom :)

jó.
lassan egy teljesen más játék lesz belőle :)
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7082
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re:Treasure Cave
« Reply #9 on: 2017.May.22. 15:48:58 »
jó.
lassan egy teljesen más játék lesz belőle :)
:D

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re:Treasure Cave
« Reply #10 on: 2017.May.22. 18:53:50 »
na itt egy nulladik verzió
majd még továbbrajzolom
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re:Treasure Cave
« Reply #11 on: 2017.May.22. 18:55:30 »
amúgy, ötlet: lehetne oldara scrollos, de úgy hogy csak loop-ol a pálya. tehát a főhős mindig középen van és az egész pálya csak vízszintesen tud mozogni alatta. szóval semmi funkciója nem lenne, a pálya se lenne nagyobb a scroll miatt, csak látvány...
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline SlashNet

  • EP addict
  • *
  • Posts: 1192
  • Country: ua
  • Enterprise 128K | Cubietruck
    • My old site about Enterprise
Re:Treasure Cave
« Reply #12 on: 2017.May.22. 19:27:40 »
Cool and colorful graphics. :)

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re:Treasure Cave
« Reply #13 on: 2017.May.22. 21:33:12 »
itt egy új mert a létrát át kellett másik karakterekre állítanom
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re:Treasure Cave
« Reply #14 on: 2017.May.22. 21:46:27 »
na részemről az első pálya ennyi lenne.
ha ez így műxik, akkor majd csinálok még pályákat, ahol nem fognak a karakter kódok változni.
Vigyázat! Szektás vagyok! :)