Welcome, Guest. Please login or register.


Author Topic: Treasure Cave (Read 56505 times)

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Treasure Cave
« Reply #75 on: 2017.June.11. 22:36:33 »
hát de jelen esetben csak a 2x2-es editor részt kell használod
Snapshotot tudnál feltenni arról az állapotról, ahonnan már egyből lehet szerkeszteni?
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7082
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Treasure Cave
« Reply #76 on: 2017.June.12. 08:53:37 »
effekteket csinálhatnál :)
olyan is lehetne ami a karakteres módot használja ki
Háttér animra gondolsz?

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7082
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Treasure Cave
« Reply #77 on: 2017.June.12. 08:58:34 »
szerintem más nem fogja csinálni, csináld te :)
vagy geco döntse el :)
ha jól értem még az se lett eldöntve hogy digi vagy exos (én exos-ra szavazok)
Szerintem se, ha van kedved, akkor tárt karókkal várjuk a zenét, meg a hangeffekteket, annyi, hogyha digi zene a terv, akkor nem lesz EXOS megszakítás, de ettől függetlenül az effekteket lehet EXOS-szal generálni, azokból én kiszedem a Dave regiszter értékeket, és azt játszatom majd le.

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Treasure Cave
« Reply #78 on: 2017.June.12. 11:03:04 »
Háttér animra gondolsz?

bármire. pl random karakterenként megjelenik a pálya... karaktereken valami random effekt közben... vannak lehetőségek :)
raszterek ditherelése? bár lehet hogy csak a 0-ás színen lenne jó (bár ki tudja)
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7082
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Treasure Cave
« Reply #79 on: 2017.June.12. 11:42:41 »
bármire. pl random karakterenként megjelenik a pálya... karaktereken valami random effekt közben... vannak lehetőségek :)
raszterek ditherelése? bár lehet hogy csak a 0-ás színen lenne jó (bár ki tudja)
Szerintem csak ott, de ehhez meg el kell dobni az EXOS LPT-t.
A random megjelenik a pálya, jó ötletnek tűnik, a karakteren valami effektnél túl egysíkú lenne sztem, mert minden egyforma karakteren ugyanaz lenne, és a másik, ha digi zenét akarunk, akkor az animációt se lehet túlzásba vinni.

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Treasure Cave
« Reply #80 on: 2017.June.12. 12:58:40 »
amúgy ha bármelyik gracha snapshotomban edit 1-el a másik basic programra kapcsolsz, az egy gracha módú karakterkészlet, nagybetűk és számok asszem. ha akarod, használhatod
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7082
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Treasure Cave
« Reply #81 on: 2017.June.12. 13:11:36 »
amúgy ha bármelyik gracha snapshotomban edit 1-el a másik basic programra kapcsolsz, az egy gracha módú karakterkészlet, nagybetűk és számok asszem. ha akarod, használhatod
Oké, megnézem.

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Treasure Cave
« Reply #82 on: 2017.June.12. 19:57:18 »
na itt a level4 meg a hozzá tartozó jewel anim
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7082
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Treasure Cave
« Reply #83 on: 2017.June.12. 21:42:41 »
na itt a level4 meg a hozzá tartozó jewel anim
oké, holnap letoltom, ma megint foglalkoztam a programmal, level 2 kész, level 3-hoz a karakterkeszletet kell meg atrendeznem.

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Treasure Cave
« Reply #84 on: 2017.June.14. 16:50:38 »
ne legyen pálya választó, mint az angry birdsben? :)
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7082
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Treasure Cave
« Reply #85 on: 2017.June.14. 21:21:41 »
ne legyen pálya választó, mint az angry birdsben? :)
nem tudom ott hogy van, tervem az, hogy 1 élet van, de ha egy pálya teljesítve, onnan folytatódik a játék elhalálozás után.
egy képernyőn van az összes pálya kicsinyitve? A fullos verzióban lehet.

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7082
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Treasure Cave
« Reply #86 on: 2017.June.17. 18:35:10 »
Nagyon jó lett a 4. pálya, ma néztem meg, és egyúttal befejeztem a 3.,4. pálya játékba való beépítését is. :)

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7082
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Treasure Cave
« Reply #87 on: 2017.June.19. 17:53:32 »
Itt a végigjátszható négy pálya, egy ellenféllel még nekem is sikerült :D
Endi, sprite animokat nem csinálsz?

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Treasure Cave
« Reply #88 on: 2017.June.19. 18:25:53 »
Itt a végigjátszható négy pálya, egy ellenféllel még nekem is sikerült :D
Endi, sprite animokat nem csinálsz?

végigvittem! tök jó a gameplay. :)
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7082
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Treasure Cave
« Reply #89 on: 2017.June.19. 18:32:35 »
végigvittem! tök jó a gameplay. :)
Arra gondoltam, hogy csinálok minden grafikához 4 pályát, a 4K-s változatban csak két rafika lesz a 16 pályához, a full verzióban meg mind a 4 grafika benne lesz, és megnézem a digi zenét, esetleg soronkénti LPT-vel raszterezni a hátteret.