Welcome, Guest. Please login or register.


Author Topic: GRACHA és Scroll (Read 3115 times)

Offline ergoGnomik

  • EP lover
  • *
  • Posts: 533
  • Country: hu
  • Stray cat from Commodore alley
  • OS:
  • Windows NT 6.3 Windows NT 6.3
  • Browser:
  • Firefox 54.0 Firefox 54.0
    • View Profile
Re: GRACHA és Scroll
« Reply #180 on: 2017.July.15. 11:26:06 »

Offline IstvanV

  • EP addict
  • *
  • Posts: 4033
  • OS:
  • Linux Linux
  • Browser:
  • Firefox 52.0 Firefox 52.0
    • View Profile
Re: GRACHA és Scroll
« Reply #181 on: 2017.July.15. 20:40:46 »
Szerk.: még egy hiba, amit még javítani kellene: a játékot Esc billentyűvel megszakítva előfordulhat, hogy a névbeírásból is azonnal kilép.

Javítás:
* skramble.zip (210.37 kB - downloaded 38 times.)

Még egy kisebb újdonság: a pálya, karakterkészlet és sprite adat forrása a skramble.gra file lett, tehát ennek a szerkesztése újrafordítás után a játékban is látható változást eredményez. :) De szerkesztés nélkül minden adat ugyanaz, mint az előző verzióban.

Online gflorez

  • EP addict
  • *
  • Posts: 1978
  • Country: es
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Firefox 52.0 Firefox 52.0
    • View Profile
Re: GRACHA és Scroll
« Reply #182 on: 2017.July.15. 22:34:53 »
Összehasonlítva a Anirog (1983) Plus4 és C64 játék változat, a tiéd sokkal élvezetesebb, a jó zene, a jobb hanghatások, egyenletes mozgás és a pixel tökéletes tekercset.

Találtam egy listát a Scramble verziókról.

Mi a különbség a SKRAMBLER.COM és a SKRAMBLE2.com között?

A játék néhány hibák a térképen, hogy a Anirog verzió nem rendelkezik:

-----------------------------------

Compared to the  Anirog(1983) Plus4 and C64 game versions, yours is much more enjoyable, with good music, better sound effects, smooth movements and pixel perfect scroll.

I have found a list of Scramble versions.

What is the difference between SKRAMBLER.COM and SKRAMBLE2.com?

Your game has some glitches on the map that the Anirog version doesn't have:


Offline IstvanV

  • EP addict
  • *
  • Posts: 4033
  • OS:
  • Linux Linux
  • Browser:
  • Firefox 52.0 Firefox 52.0
    • View Profile
Re: GRACHA és Scroll
« Reply #183 on: 2017.July.15. 23:28:27 »
What is the difference between SKRAMBLER.COM and SKRAMBLE2.com?

The latter loads the level data and character set from an external file, thus allowing for custom levels. SKRAMBLE.COM is a single file version. Other than how the data is loaded, there is no difference.

Quote
Your game has some glitches on the map that the Anirog version doesn't have:

Those have been added intentionally, although if the original version looks better, they can easily be removed.

Online gflorez

  • EP addict
  • *
  • Posts: 1978
  • Country: es
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Firefox 52.0 Firefox 52.0
    • View Profile
Re: GRACHA és Scroll
« Reply #184 on: 2017.July.16. 07:40:05 »
The latter loads the level data and character set from an external file, thus allowing for custom levels. SKRAMBLE.COM is a single file version. Other than how the data is loaded, there is no difference.

Very convenient.

Those have been added intentionally, although if the original version looks better, they can easily be removed.

No, you are right, even on the original Konami it looks very dull all that empty filled space that is a waste on the map data. May be it will look better if filled with a light texture like sand or stone.

And, what about the static blinking stars at the firmament? they are not present on the Anirog adaptations, but it can be a neat effect if you still have some processor time...

-

Thanks.

Offline IstvanV

  • EP addict
  • *
  • Posts: 4033
  • OS:
  • Linux Linux
  • Browser:
  • Firefox 52.0 Firefox 52.0
    • View Profile
Re: GRACHA és Scroll
« Reply #185 on: 2017.July.16. 11:47:12 »
And, what about the static blinking stars at the firmament? they are not present on the Anirog adaptations, but it can be a neat effect if you still have some processor time...

Static stars would be problematic because they would need to be sprites to be displayed correctly, and that needs not only CPU time, but also characters, and all the character set is already in use. They might be easier to implement if the game ran in 16 color pixel mode at 25 frames per second.

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 4400
  • Country: hu
  • OS:
  • Linux Linux
  • Browser:
  • Firefox 52.0 Firefox 52.0
    • View Profile
Re: GRACHA és Scroll
« Reply #186 on: 2017.July.16. 13:18:52 »
Jó lett a pontszámtábla, és az üstökös is nagyon :) ,  a különböző szín még a navigálásban is segít.

Online szipucsu

  • EP addict
  • *
  • Posts: 6262
  • Country: hu
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 54.0 Firefox 54.0
    • View Profile
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: GRACHA és Scroll
« Reply #187 on: 2017.July.26. 12:24:47 »
Késznek vehető a játék?
Ami még zavaró, hogy rögtön betöltődés után is megjelenik a Game Over felirat és a Last Score.
Az űrhajó hajtóművének nem lehetne kisebb lángja hátul, ami animált? Esetleg előre-hátra mozgásnál is változhatna, mennyire "lobog".
A pontszámtábla alapból tartalmazhatna fiktív neveket és pontszámokat.
« Last Edit: 2017.July.26. 12:29:37 by szipucsu »

Offline IstvanV

  • EP addict
  • *
  • Posts: 4033
  • OS:
  • Linux Linux
  • Browser:
  • Firefox 52.0 Firefox 52.0
    • View Profile
Re: GRACHA és Scroll
« Reply #188 on: 2017.July.26. 13:07:55 »
Késznek vehető a játék?

Többé-kevésbé igen.

Quote
Ami még zavaró, hogy rögtön betöltődés után is megjelenik a Game Over felirat és a Last Score.

Ez az eredeti verzióban is így van.

Quote
Az űrhajó hajtóművének nem lehetne kisebb lángja hátul, ami animált? Esetleg előre-hátra mozgásnál is változhatna, mennyire "lobog".

Már nincs szabad karakter több sprite megjelenítésére, talán úgy lenne megoldható, ha például a robbanások maximális száma csökkenne. És a több sprite adatnak helyet is kell felszabadítani.

Quote
A pontszámtábla alapból tartalmazhatna fiktív neveket és pontszámokat.

Ez könnyen megoldható, ha valaki készít ilyen SKRAMBLE.HI file-t, a programon nem kell módosítani.

Online szipucsu

  • EP addict
  • *
  • Posts: 6262
  • Country: hu
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 54.0 Firefox 54.0
    • View Profile
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: GRACHA és Scroll
« Reply #189 on: 2017.July.26. 13:16:56 »
Ez az eredeti verzióban is így van.
Na, de attól még a mi verziónk lehet precízebb, mint az eredeti. :D
A kezdő képernyő lehetne szerintem valami más, ha van hely neki.

Quote
ha valaki készít ilyen SKRAMBLE.HI file-t
Oda 10 eredményt lehet maximum beírni? Milyen hosszú lehet egy név?

Offline IstvanV

  • EP addict
  • *
  • Posts: 4033
  • OS:
  • Linux Linux
  • Browser:
  • Firefox 52.0 Firefox 52.0
    • View Profile
Re: GRACHA és Scroll
« Reply #190 on: 2017.July.26. 13:21:57 »
Oda 10 eredményt lehet maximum beírni? Milyen hosszú lehet egy név?

8 nevet lehet beírni, a nevek hossza 10 karakter.

Online szipucsu

  • EP addict
  • *
  • Posts: 6262
  • Country: hu
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 54.0 Firefox 54.0
    • View Profile
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: GRACHA és Scroll
« Reply #191 on: 2017.July.26. 13:46:10 »
Egy ötlet a hi score táblához. Aki akarja, módosíthatja:
* skramble.hi (0.13 kB - downloaded 10 times.)
A pontszámtáblánál lehetne több szín. Pl. az első név a legvilágosabb, a legalsó a legsötétebb, és fokozatos a színátmenet.

Online endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 5696
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Chrome 60.0.3112.90 Chrome 60.0.3112.90
    • View Profile
    • Honlapom
Re: GRACHA és Scroll
« Reply #192 on: 2017.September.10. 17:32:57 »
amúgy ez a skrable scroll olyan "fizikás" motoros vagy biciklis játékokhoz lehetne jó, amik elég divatosak mobilon, de régen specy-n is volt pár, bár a kis fps miatt szerintem nem voltak túl jók.