Welcome, Guest. Please login or register.


Author Topic: Legfrissebb sw fejlesztések EP-re (Read 140865 times)

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7082
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Legfrissebb sw fejlesztések EP-re
« Reply #135 on: 2006.December.15. 16:47:19 »
Quote from: "szipucsu"
Akkor be kell szúrni még egy sort a program elejére:
1 RANDOMIZE
és így az rnd eredménye mindig más lesz.  :lol:
Szerintem a Defender OTC-ben is kihagyták ezt az utasítást, ezért nem lehet a lovagi tornán nyerni...

ok.:)
Egyébként ha jól sejtem egy adott memóriaterület adataival dolgozik, és ez alapján jön ki a "véletlen" elrendezés. A megszakítás rutinban van egy 2 byte-os számláló, aminek az értékét minden egyes megszakításkor növeli, és ez befolyásolja a térkép elrendezését, ez az oka annak is,hogy kezdéskor mindig ua a térkép jön be, viszont STOP lenyomása után már egy más elrendezés jelenik meg.

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7082
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Legfrissebb sw fejlesztések EP-re
« Reply #136 on: 2006.December.15. 17:50:30 »
A random elrendezést sikerült megoldani az R regiszter segítségével, ha ez a random pályageneráló verzió szimpatikusabb, akkor lecserélem a másikat.

Offline Lacika

  • EP addict
  • *
  • Posts: 3191
  • Country: hu
    • http://www.ep128.hu
Legfrissebb sw fejlesztések EP-re
« Reply #137 on: 2006.December.16. 19:44:04 »
Én a cserét javaslom!

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7082
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Legfrissebb sw fejlesztések EP-re
« Reply #138 on: 2006.December.18. 08:16:23 »
Quote from: "Lacika"
Én a cserét javaslom!

Ok, a héten kicserélem.

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7082
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Legfrissebb sw fejlesztések EP-re
« Reply #139 on: 2006.December.21. 22:24:48 »
Ebben már a kezdőpálya sem mindig ugyanaz.

Offline Povi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 2296
  • Country: hu
    • http://povi.fw.hu
Re: Legfrissebb sw fejlesztések EP-re
« Reply #140 on: 2007.June.12. 17:50:11 »
Nagy kedvencem volt PC-n a Digger (Windmill Software).
Jó lenne EP-n is játszani ezt.
Van hozzá C forráskód: http://www.digger.org
Nem lehetne ezt valahogy átírni EP-re, ha már van forráskód? Sajnos én nem tudok C-ül.
Vagy egyszerűbb nulláról megírni Assemblyben?
Úgy tudom, csak PC-n jelent meg ez a játék.
*** Speicherplatz zu klein

Online MrPrise

  • Administrator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 2754
  • Country: hu
    • Enterprise Forever
Re: Legfrissebb sw fejlesztések EP-re
« Reply #141 on: 2007.June.12. 20:48:08 »
Ezt én is szerettem PC-n. EP-n ehhez nagyon hasonlít a Tutti-Frutti. Talán még jobb is ;-)

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Legfrissebb sw fejlesztések EP-re
« Reply #142 on: 2007.June.12. 21:22:21 »
Esetleg át kell írni pár specy klónt. :)

Jut eszembe, a WoS-on találtam egy Wolfeinstein klónt (Doom technológiai elõdje), Catacomb (edit: vagy Citadel?) a címe. NAGYON DURVA!!! Igazi textúrázott 3d falak!!! Sose hittem hogy ez lehetséges Spectrumon!!!! Meg is látszik hogy egy ukrán csávó írta. :)
És EP-n lehetne sokkal jobbat csinálni!
« Last Edit: 2007.June.12. 22:32:37 by endi »
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Legfrissebb sw fejlesztések EP-re
« Reply #143 on: 2007.June.12. 22:26:19 »
Én csak a BASIC-et ismerem. Sztem BASIC-ben is lehetne ilyen tologatós játékot írni, és lefordítani Zzzippel. Lehet, hogy primitív lenne karakteres képernyõn, de végsõ soron az "igazi" is amolyan karaktereshez hasonló képernyõn játszódik, csak a mezõk között a mozgás kifinomultabb.
Végülis kígyós (pl. Hamika) vagy pac-man jellegû játékhoz hasonló az egész. Sztem a Hamikából kiindulva mem lenne túl nehéz dolgunk (BASIC pacman játékról nem tudok hirtelen, de az még jobb alap lenne). Igaz, pl. Endi vagy Zozo sztem simán alap nélkül is tudna ilyet írni. :D
Hmmm. A végén még BASIC-ben megpróbálkozom valamivel... Még régebben ezt a játékot dobtam össze, sztem simán meg lehetne csinálni, hogy járatok ne legyenek, hanem a kis klapci ássa a járatokat és a szörnyikék is elkezdenek utána kóvályogni benne. Induláskor meg persze el kéne szórni néhány összeszedendõ bogyót a képernyõn. Kezd foglalkoztatni a dolog, persze ez nem lenne nagyon minõségi, csak jó buli lenne megcsinálni.
Esetleg a menü alá be lehetne tolni valami DTM vagy rockdigi zenét. (Persze nem a basic játék alá, hanem egy komolyabb alá.) Tényleg, erre gondoltatok már, hogy az esetleges újabb EP játékok alá be lehetne tenni ilyen digi zenét?
« Last Edit: 2007.June.12. 22:30:19 by szipucsu »
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7082
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Legfrissebb sw fejlesztések EP-re
« Reply #144 on: 2007.July.16. 21:53:43 »
Download: Donkey Kong

A CPC-s Donkey Kong átirata, Kong villogását az elején nem tudtam sajnos orvosolni.
Örökélet választható.
Memóriaigény: legalább 96 Kb
High score -t menti a program soft reset után, ha nem lett örökélet kiválasztva.

Irányítás: QAOP SPACE vagy Ext2 joystick

Download: Head Over Heels

A CPC-s Head Over Heels átirata.
Cheat választási lehetőség
Memóriaigény: legalább 96 Kb

Az irányitás beállítható.
« Last Edit: 2009.December.21. 11:36:32 by geco »

Online Zozosoft

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 14722
  • Country: hu
    • http://enterprise.iko.hu/
Re: Legfrissebb sw fejlesztések EP-re
« Reply #145 on: 2007.July.16. 22:30:07 »
Tyûûû mennyi újdonság! :smt038

Következõ mi lesz? North&South? :-)

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7082
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Legfrissebb sw fejlesztések EP-re
« Reply #146 on: 2007.July.17. 14:04:02 »
Tyûûû mennyi újdonság! :smt038

Következõ mi lesz? North&South? :-)

Egyelőre nem, de a mostani után megpróbálom azt.

A Donkey kongot még tavaly kezdtem el, csak a gorilla villogása miatt pihentettem, nem is sikerült megoldani.:(

Offline Lacika

  • EP addict
  • *
  • Posts: 3191
  • Country: hu
    • http://www.ep128.hu
Re: Legfrissebb sw fejlesztések EP-re
« Reply #147 on: 2007.July.20. 09:54:08 »
A Donkey kongot még tavaly kezdtem el, csak a gorilla villogása miatt pihentettem, nem is sikerült megoldani.:(

Így is nagyon jó a program! Sajnos annak idején a legtöbb átíró nem figyelt ennyire a minőségre  :(
Nekem is lenne egy átírási javaslatom, a minőségre visszatérve: ATF! A Spectrum átirat minőségét talán nem kel ecsetelnem...  :cry:

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7082
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Legfrissebb sw fejlesztések EP-re
« Reply #148 on: 2007.July.21. 23:30:05 »
Így is nagyon jó a program! Sajnos annak idején a legtöbb átíró nem figyelt ennyire a minőségre  :(
Nekem is lenne egy átírási javaslatom, a minőségre visszatérve: ATF! A Spectrum átirat minőségét talán nem kel ecsetelnem...  :cry:
Megpróbálom fejben tartani.:)
North & South, ATF.
Régen sokkal nehezebb dolguk volt az átíróknak, most az emulátorok debuggere nagy segítséget nyújt az átírásban.:)
Az utolsó 3 átiratot EP-n nem is teszteltem, úgyhogy bugok elméletileg előfordulhatnak. :(

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7082
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Legfrissebb sw fejlesztések EP-re
« Reply #149 on: 2007.August.12. 16:51:05 »