Welcome, Guest. Please login or register.


Author Topic: GRACHA és Scroll (Read 46473 times)

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: GRACHA és Scroll
« Reply #45 on: 2017.June.24. 15:55:46 »
Kisebb újdonságok
Már alig várom, hogy lőni is lehessen és jöjjenek a rakéták! :D
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: GRACHA és Scroll
« Reply #46 on: 2017.June.24. 16:31:39 »
Már alig várom, hogy lőni is lehessen és jöjjenek a rakéták! :D

én meg a soronkénti raszter színezést :)
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: GRACHA és Scroll
« Reply #47 on: 2017.June.24. 16:35:31 »
én meg a soronkénti raszter színezést :)
Nem tudom, az sokszor ront a láthatóságon. A színes háttér előtt nehezebben kivehetők sokszor az elemek. Még ha a sötétkéknek lenne pl. 3-4 árnyalata, az oké, de más... De meg lehet próbálni, azzal nem vesztünk semmit. Csak már a Treasure Cave és a Bricky Prise játékban is vannak pályák, ahol a színes háttér előtt majd kicsöppen az ember szeme, ha követni akarja az eseményeket.
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7082
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: GRACHA és Scroll
« Reply #48 on: 2017.June.24. 16:56:01 »
Cool, lezuhantam, lezuhantam, és lezuhantam :D
nagyon jó, egy kis bugot találtam, ami lehet nem az, csak a Game Over hiánya miatt van még, ha életünk száma 1 volt, és elhalálozunk, akkor ugyanonnan folytatjuk 0 élettel, ahol meghaltunk, és természetesen azonnali elhalálozás a jutalom :)

Offline IstvanV

  • EP addict
  • *
  • Posts: 4822
Re: GRACHA és Scroll
« Reply #49 on: 2017.June.24. 20:45:39 »
nagyon jó, egy kis bugot találtam, ami lehet nem az, csak a Game Over hiánya miatt van még, ha életünk száma 1 volt, és elhalálozunk, akkor ugyanonnan folytatjuk 0 élettel, ahol meghaltunk, és természetesen azonnali elhalálozás a jutalom :)

Ez valóban hiba volt, amit már javítottam. Most már lehet lőni is, ami ugyan még nem hasznos, de már van lehetőség mozgó objektumok kezelésére a képernyőn:
[ Guests cannot view attachments ]

A sebesség azonban nem igazán jó (15 lövés feldolgozása kb. 7.1 ms), vagy javítani kell, vagy mégis 25 fps lesz a teljes változatban. :oops:
« Last Edit: 2017.June.24. 20:51:40 by IstvanV »

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: GRACHA és Scroll
« Reply #50 on: 2017.June.24. 22:32:46 »
A sebesség azonban nem igazán jó (15 lövés feldolgozása kb. 7.1 ms)
Én lőttem, mint az őrült, nem tűnt lassúnak.
Bomba is lesz, vagy csak lövés?

Nem tudom, melyik Commodore játék volt, amelyikben az egyik rész címe "Alagút a város alatt" volt, az a játék elég jó volt. Ha lehet pályát szerkeszteni, ahhoz hasonlókat is érdemes lenne beletenni. Vagy a pálya marad, ami eredetileg adott?
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline IstvanV

  • EP addict
  • *
  • Posts: 4822
Re: GRACHA és Scroll
« Reply #51 on: 2017.June.24. 23:20:44 »
Nem tudom, melyik Commodore játék volt, amelyikben az egyik rész címe "Alagút a város alatt" volt, az a játék elég jó volt.

Talán ez lehetett?

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: GRACHA és Scroll
« Reply #52 on: 2017.June.25. 13:30:46 »
Talán ez lehetett?
Igen, ez az. Bár most játszottam vele, annyira mégse jó, lassú és bugos. De látványosabb, mint az Áttörés és változatosabb.
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline ergoGnomik

  • EP addict
  • *
  • Posts: 1291
  • Country: hu
  • Stray cat from Commodore alley
Re: GRACHA és Scroll
« Reply #53 on: 2017.June.25. 15:54:15 »
Igen, ez az. Bár most játszottam vele, annyira mégse jó, lassú és bugos. De látványosabb, mint az Áttörés és változatosabb.
Én csak keveset és kevésszer játszottam vele, azt is régen. Hogyan bugzik?

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: GRACHA és Scroll
« Reply #54 on: 2017.June.25. 16:21:50 »
Én csak keveset és kevésszer játszottam vele, azt is régen. Hogyan bugzik?
A lövedék néha átmegy pl. a talajon lévő rakétákon, amikor megsorozzuk őket.
Főleg az utolsó pályákon van, hogy nekimegyünk valaminek, és beakad a repcsi, és az összes élet elvész. De lehet, direkt csinálták ilyen nehézre.
Gyakorló üzemmódban végigvittem az összes pályát, végülis szórakoztató volt.

Ha már a Novotrade ilyen színes játékot írt Plus 4-re, nem értem, miért maradt EP-ra (és Videotonra) az Áttörés az EKG görbével... Biztos Videotonra csak így lehetett megcsinálni, utána meg egyszerűbb volt megírni ugyanazt EP-re. Ja, illetve még a Penetrator is ilyen volt Spectrumon. Átírni könnyebb volt, mint újraírni valamit. De ha már Plus 4-re elölről megírtak egy programot, megtehették volna EP-re is.
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline ergoGnomik

  • EP addict
  • *
  • Posts: 1291
  • Country: hu
  • Stray cat from Commodore alley
Re: GRACHA és Scroll
« Reply #55 on: 2017.June.25. 17:15:24 »
A lövedék néha átmegy pl. a talajon lévő rakétákon, amikor megsorozzuk őket.
Főleg az utolsó pályákon van, hogy nekimegyünk valaminek, és beakad a repcsi, és az összes élet elvész. De lehet, direkt csinálták ilyen nehézre.
Gyakorló üzemmódban végigvittem az összes pályát, végülis szórakoztató volt.
Hú, most hirtelen beugrott egy emlék. A rakétákon nem akkor megy át a lövés, amikor a "forgó" sávot találod el rajtuk középen? A beakadás valószínűleg olyan hiba, amire nem derült fény a teszteléskor vagy úgy ítélték meg, hogy túl ritkán fordul elő ahhoz, hogy érdemben foglalkozzanak vele. Ilyesmit biztosan nem lehet egyszerűen nehézségnek nevezni.

Offline IstvanV

  • EP addict
  • *
  • Posts: 4822
Re: GRACHA és Scroll
« Reply #56 on: 2017.June.25. 22:04:56 »
Most már lőhetők a különböző tárgyak, és vannak bombák és robbanások is, de a CPU idő nagy részét elfogyasztja úgy, hogy még nincs hang és mozgó ellenségek. :oops: Vannak még javítandó hibák is.
[ Guests cannot view attachments ]

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: GRACHA és Scroll
« Reply #57 on: 2017.June.26. 12:24:09 »
Most már lőhetők a különböző tárgyak, és vannak bombák és robbanások is
Jó lesz ez! :smt041
A mozgó tárgyak biztos nehezebb téma, de a hangok nem lassíthatják nagyon, nem? Leginkább csak a lövéseknek és a robbanásoknak lenne hangja.
Nálam a sokadik pályán elhalálozáskor nem adott új lehetőséget, hanem az összes életet elvette, de ennek biztos még valami fejlesztési oka van.
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: GRACHA és Scroll
« Reply #58 on: 2017.June.26. 12:25:52 »
Még az jutott eszembe, hogy az Eggs of Death játékban is van olyan pálya, ahol oldalra scroll van és lőni kell, de nincsenek rakéták, csak egy ellenfél. Kár, hogy abból nem hoztak ki valami többet.
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline IstvanV

  • EP addict
  • *
  • Posts: 4822
Re: GRACHA és Scroll
« Reply #59 on: 2017.June.26. 12:27:48 »
Nálam a sokadik pályán elhalálozáskor nem adott új lehetőséget, hanem az összes életet elvette, de ennek biztos még valami fejlesztési oka van.

Még nincs beállítva az újraindítási pozíció azon a pályán, ezért az űrhajó a falban jelenik meg újra. :)