Szerintem nagyrészt jók a hangeffektek. Annyi, hogy amikor valamit eltalálunk, annak lehetne magasabb a hangja. Ha megoldható, lehetne külön más a hangja a rakéták, a radarok és az üzemanyagtartályok eltalálásának (pl. magasabb hangról indul, gyorsabban/rövidebben mélyül az envelope, gyenge/közepes/erős torzítás variálása). Az üzemanyagtartályhoz lehetne valami más hangeffekt is pluszban, pl. a zajcsatornán valami, ami jelzi, hogy töltődött az üzemanyag.
Amikor az űrhajónk felrobban, annak is lehetne hosszabb, erőteljesebb, magasabb hangja, akár két zajcsatorna is egyszerre.
Zene jó pl. az, amit Endi linkelt. Attól még, hogy a C64 verzióban nincs zene, itt lehet, ezzel is meg lehet mutatni, hogy az EP ilyet is tud. Kevés és rövid hangmintából is ki lehet hozni jókat Rockdigivel, pl. ha a hangminták csak 10 kilobájtot foglalnának, már az is sok lenne? Talán 5 kilobájtból is kihozható valami, főleg dobokkal.
Amikor elfogy az összes élet, akkor is lehetne valami game over zene. Szerkeszthetek ilyet basic-ben, esc szekvenciákkal ki lehet menteni, és lehet több csatornás is.
Kicsit fura talán, hogy amikor csak megy az űrhajó és nem lövünk és nem történik semmi, csönd van. Esetleg lehetne motorhangja a repülőnek, ami a repülő magasságával változhatna. (Ha az ufók hangja elnyomja a repülő hangját, mert nem elég a csatorna, az se baj.)
Az ufók és az üstökösök hangja nagyon jó!
Győzelemnél, amikor a végén eltaláljuk azt a valamit, annak is lehetne nagyobb, hosszabb robbanáshangja, ha még nincs. (Nem sikerült addig eljutnom.)