A játék eredetileg titkosítva volt, egy egyszerű kivonós xorolós megoldással, a tömörítést már én hajtottam végre rajta, hogy az főkód kivételével mindent be lehessen tölteni a +64K-ba
A titkosítást megszüntetted ?
A fájltömörítés azért nem műxik, mert a hiba rutin 0090h-ra került, és a megszakításkiegészítés meg 0028h-ra
Ezt észre is vettem, és a RESET rutint áthelyeztem 00DCh-ra, ami közvetlenül a tömörített program betöltő után van. A probléma csak az volt, hogy ott viszont a játék írja felül
A megoldás az, ha áthelyezem 18H-1FH-ra, oda ugyanis a betöltő és a játék sem ír. A reset kód nagy részét egyébként a rendszerszegmens elvileg nem használt részére másoltam, ezért maradt a 0. lapon csak 8 byte.
A 28H-s megszakítás kód nem probléma, mert amikor az oda kerül, már az egész program betöltődött, tehát az RST 28H felülírása nem okoz hibát.
A Zozosoft által jelzett eredménylista hibát viszont nem értem, mert a RESET rutinon kívül elvileg nincs más ütközés a memória használatban (a felülírt byte-ok térképét egy Lua scripttel készítettem).