Enterprise Forever

:HUN => Programozás => Topic started by: endi on 2005.December.20. 22:48:14

Title: Befejezetlen EP projectek
Post by: endi on 2005.December.20. 22:48:14
Nekem volt jópár játékom, amit nem fejeztem be. Kb. annyi, mint amit befejeztem. Sajna ezek már nincsenek meg, pedig elég jók is voltak közöttük.
Ti hogy vagytok ezzel?
Pl. Artan írt valami Grellionról, azzal mi lett, illetve mi lett volna ha elkészül?
Title: Re: Befejezetlen EP projectek
Post by: Zozosoft on 2005.December.20. 23:05:02
Quote from: "endi"
Sajna ezek már nincsenek meg, pedig elég jók is voltak közöttük.


Kár :( :( :(
Nem tetted el a régi EP lemezeidet?
Title: Re: Befejezetlen EP projectek
Post by: endi on 2005.December.20. 23:22:28
Á, azok még kazettán voltak. Nekem csak a vége felé lett floppym, amikor kezdett meghalni az EP élet és jöttek az új szupergépek...
Title: Re: Befejezetlen EP projectek
Post by: Zozosoft on 2005.December.21. 01:00:07
És a kazettáid sincsenek meg?
Title: Re: Befejezetlen EP projectek
Post by: MrPrise on 2005.December.21. 08:24:30
Quote from: "Zozosoft"
És a kazettáid sincsenek meg?

Ha meg is lenne neki, ennyi idõ után már erõsen kétséges, hogy be lehet-e még tölteni róluk bármit is, nem?
Title: Re: Befejezetlen EP projectek
Post by: Zozosoft on 2005.December.21. 08:56:58
Quote from: "MrPrise"
Ha meg is lenne neki, ennyi idõ után már erõsen kétséges, hogy be lehet-e még tölteni róluk bármit is, nem?

Múltkor kitört rajtam a magnóhang hiány :) és pár progit régi kazettáról töltöttem be, ment simán :)
A 10-11-13 szektorosra tuningolt lemezek is mennek még most 10-15 év után is. :) régen egy csomóan terjesztették azt a baromságot, hogy azért nem jó 720-nál többre formázni a lemezt, mert hip-hop el fog tünni róla az adat...
(Mondjuk a ma kapható HD-s lemezek és az õket használó PC-k esetén az átlagos adatvesztési idõ 1-10 perc között van kb...)
Title: Re: Befejezetlen EP projectek
Post by: Zozosoft on 2005.December.22. 23:06:27
Ez talán ideillik, végül is be is van fejezve meg nem is :) mindenesetre publikálva még nem volt :)
http://ep128.hu/Ep_Demo/Prg/Zozolace.rar

Az eredeti Interlace-val a függõleges felbontás volt növelve. Én úgy gondoltam, hogy az bõven jó így is, viszont a vizszíntes kevés, pontosabban ha jó a felbontás kevés a szín :(
A "Zozolace"-ban két négy színû kép van összekeverve váltott soros LPT-vel, így összesen fekete+6 tetszõleges szín használható négyszín módnak megfelelõ felbontásban.
Lehetne még tovább is játszaní, hogy a két képernyõ 1-1 színét összekeverve újabb színt kaphatunk.
A "democska" megtekintéséhez igazi EP ajánlott, bár EP32 alatt is fut a program, amin meg is lepõdtem, hogy ilyen Nick buzerálást is kibír :) de nem igazán élvezhetõ, mivel a PC képfrekvencia nincs szinkronban az EP-ssel, ill a PC monitor utánvilágítási ideje jóval kisebb mint a hagyományos, EP-hez való monitoron, TV-n, magyarán villog mint állat. Rendes EP-n nézve az Interlace-hez hasonló még elviselhetõ villogást kapunk.
Képek között váltás: ENTER
A képeket egy osztálytársam rajzolta Atari ST-n.
A zenét a MusicBox készletébõl loptam :)
A forrásszöveg Fenashoz való.
Title: Re: Befejezetlen EP projectek
Post by: endi on 2005.December.22. 23:25:06
ez jó, megnéztem emulátoron
Title: Re: Befejezetlen EP projectek
Post by: tigrian on 2005.December.22. 23:35:02
Quote from: "Zozosoft"
... a vizszíntes kevés, pontosabban ha jó a felbontás kevés a szín :(

Nem egészen értem, miért így csináltad. A paletta soronként állítható, tehát csak egy soron belül vagy kötve 16 színre.
Ezzel kapcsolatban: már gondoltam rá, hogy írok egy összefoglalót, hogyan is kell képet generálni (tehát a TV szabvány), és ezt a NICK hogyn csinálja. Van erre igény?
Title: Re: Befejezetlen EP projectek
Post by: Zozosoft on 2005.December.22. 23:41:24
Quote from: "tigrian"

Nem egészen értem, miért így csináltad. A paletta soronként állítható, tehát csak egy soron belül vagy kötve 16 színre.

Pontosabban ha 16 szín módról beszélünk akkor minden sorban lehet 8 szín, ill. az egész képernyõre még 8 a FIXBIAS alapján.
De 16 szín módnál az a 160-as vizszíntes felbontás elég vacak :smt022
A négyszínmód 320-asa ami használható, de ott meg kevés a szín :(
Az én ötletemmel egy sorban lehetne 7 szín 320-as felbontással, esetleg még további színek is mixelhetõek.
Ezt aztán persze lehetne még kombinálni a soronkénti paletta váltással is :)
Meg lehetne 640-es is 3 színnel, esetleg 160-as 24-el...

Quote from: "tigrian"
Ezzel kapcsolatban: már gondoltam rá, hogy írok egy összefoglalót, hogyan is kell képet generálni (tehát a TV szabvány), és ezt a NICK hogyn csinálja. Van erre igény?

Költõi kérdés volt? :) Persze, hogy van rá igény!
Title: Re: Befejezetlen EP projectek
Post by: Zozosoft on 2005.December.22. 23:43:14
Persze az igazi megoldás egy új Nick lenne, legalább egy fokkal jobb felbontással :)
Title: Re: Befejezetlen EP projectek
Post by: endi on 2005.December.22. 23:59:17
A BIAS is állítható soronként, sõt 1 sorban többször is, egyik demómban megcsináltam, persze az emulátor nem bírja. :)
Title: Re: Befejezetlen EP projectek
Post by: tigrian on 2005.December.23. 00:04:32
Quote from: "Zozosoft"
Pontosabban ha 16 szín módról beszélünk akkor minden sorban lehet 8 szín, ill. az egész képernyõre még 8 a FIXBIAS alapján.

Nem. A fixbias is állítható. Ez persze a csip belsejétõl függ, ki kéne próbálni, de teljesen értelmetlen lenne, ha a kép elején latch-elné. Az csak plusz HW, és kevesebb lehetõség. Nem errõl szól a NICK alapfilozófiája.
Úgyhogy nem látom be, miért ne lehetne tetszõleges idõpontban átírni. No jó, ennek még lehet indoka, de sor elején biztosan állítható. Az más kérdés, hogy a sor elejét detektálni kell, IT-vel, és gyorsan cselekedni :-) No meg az IT csak 2 soronként jön össze, sajna (ezt egyébként tervezési hibának tartom).

Quote from: "Zozosoft"
A négyszínmód 320-asa ami használható, de ott meg kevés a szín :(

Ezzel meg aztán végképp semmi gond, a paletta elsõ 8 színe soronként beállítható. Olyan LPT-t kell írni, ami annyi tagból áll.

Quote from: "tigrian"
Ezzel kapcsolatban: már gondoltam rá, hogy írok egy összefoglalót, hogyan is kell képet generálni (tehát a TV szabvány), és ezt a NICK hogyn csinálja. Van erre igény?
Quote from: "Zozosoft"
Költõi kérdés volt? :) Persze, hogy van rá igény!

Azért jó sok idõm elmenne vele, úgyhogy csak akkor állok neki, ha ezzel tényleg hasznossá teszem magam. Ha úgyis tudjátok már, akkor minek küzdjek?
Title: Re: Befejezetlen EP projectek
Post by: geco on 2005.December.23. 02:59:16
Quote from: "tigrian"
Ezzel kapcsolatban: már gondoltam rá, hogy írok egy összefoglalót, hogyan is kell képet generálni (tehát a TV szabvány), és ezt a NICK hogyn csinálja. Van erre igény?
Quote from: "Zozosoft"
Költõi kérdés volt? :) Persze, hogy van rá igény!

Azért jó sok idõm elmenne vele, úgyhogy csak akkor állok neki, ha ezzel tényleg hasznossá teszem magam. Ha úgyis tudjátok már, akkor minek küzdjek?


En is az igen mellett teszem le voksomat  :D , erdekel, es talan meg meg is ertem. 8)
Title: Re: Befejezetlen EP projectek
Post by: tigrian on 2005.December.23. 03:03:16
Quote from: "geco"
Quote from: "tigrian"
Ezzel kapcsolatban: már gondoltam rá, hogy írok egy összefoglalót, hogyan is kell képet generálni (tehát a TV szabvány), és ezt a NICK hogyn csinálja. Van erre igény?

En is az igen mellett teszem le voksomat  :D , erdekel, es talan meg meg is ertem. 8)

Az elsõ részét éppen most írtam meg, kíváncsi vagyok, hogy fog ez megjelenni. Egy oldalra nem hiszem, hogy elfér...
Title: Re: Befejezetlen EP projectek
Post by: gafz on 2005.December.23. 03:23:29
Quote from: "tigrian"
Az elsõ részét éppen most írtam meg, kíváncsi vagyok, hogy fog ez megjelenni. Egy oldalra nem hiszem, hogy elfér...


Én is nagyon kíváncsi vagyom már! :)
Title: Re: Befejezetlen EP projectek
Post by: tigrian on 2005.December.23. 03:29:05
Quote from: "MrPrise"
Quote from: "tigrian"
Az elsõ részét éppen most írtam meg, kíváncsi vagyok, hogy fog ez megjelenni. Egy oldalra nem hiszem, hogy elfér...

Hová akarod felrakni? Milyen formában van?

Tévedtem, nem foglalnak annyi helyet az ábrák, mint gondoltam (le kellett kicsinyítenem).
NICK topic-ban van.
Title: Re: Befejezetlen EP projectek
Post by: MrPrise on 2005.December.23. 03:30:25
Quote from: "tigrian"
Quote from: "MrPrise"
Quote from: "tigrian"
Az elsõ részét éppen most írtam meg, kíváncsi vagyok, hogy fog ez megjelenni. Egy oldalra nem hiszem, hogy elfér...

Hová akarod felrakni? Milyen formában van?

Tévedtem, nem foglalnak annyi helyet az ábrák, mint gondoltam (le kellett kicsinyítenem).
NICK topic-ban van.

Már látom, azért töröltem a kérdésemet ;-)
Egy kép viszont hiányzik.
Title: Re: Befejezetlen EP projectek
Post by: Zozosoft on 2005.December.23. 09:31:20
Quote from: "tigrian"
Úgyhogy nem látom be, miért ne lehetne tetszõleges idõpontban átírni.

Persze át lehet állítgatni, de akkor a programnak állandóan aktívan részt kéne venni a képalkotásban. Mondjuk egy demoban elszórakozik ilyesmivel az ember, na most megmutattom alapon :), de mondjuk egy játékban már másra kéne használni az értékes és nem túl sok prociidõt, a képet csinálja NICK megától, hiszen azért van. Ugyanez vonatkozik a soronkénti paletta állításra, egy állóképnél vagy demonál lehet vele játszani, de egy játéktérnél, ahol nem elõre rögzített módon mozoghatnak dolgok a képernyõn, már elég macerás lenne lekövetni állandó paletta állítgatással az eseményeket, arról nem is beszélve, ha két különbözõ színkombinációjú dolog egy sorba kerül, akkor kifogyhatunk a színekbõl.

Még egy dolog a FIXBIAS-nál: csak a kezdõ színt választjuk mi, az utána következõ 7 már a palettából adódik, ami vagy tetszik, vagy nem...

Quote
Ezzel meg aztán végképp semmi gond, a paletta elsõ 8 színe soronként beállítható. Olyan LPT-t kell írni, ami annyi tagból áll.

Itt szerintem elbeszélünk egymás mellett :)
Az teljesen ok, hogy függölegesen jó a felbontás, és annyi színünk lehet amennyit csak akarunk.
Én a vizszintes felbontásra panaszkodok, ami az aktuális sorban kiválasztott videómódtól függ! Azaz 2 színben 640, 4 színben 320, 16 színben 160, 256 színben 80... (a konkrét pixel darab szám természetesen a definiált sor szélességétõl függ, lehet kevesebb, több is, ezek a számok a normál 40 karakter széles sorokra vonatkozik)
A 16 szín módban, meg pláne a 256 szín módban már nem is pixelekrõl lehet beszélni, hanem gusztustalan nagy téglalapokról... a használható felbontás a 640-320, de ugye ezekben meg kevés a szín :(
Egyébként teljesen érthetõ technikailag a dolog, mert így színmódtól függetlenül úgyanannyi adatra van szüksége a Nicknek, mindig egyenletes sebességel olvashatja a VIDEO RAM-ot.
Még egy trükkös módunk van az attributum grafika, ahol a felbontás 320-as, a szín 16, de csak egy 8 pixeles egységben csak 2 színünk lehet. Itt is látszik az egyenletes sebesség követelménye, az alap kétszín módú bitkép az 640-es lehetne, de akkor nem maradna ideje az attributum adatok olvasására, ezért lett felezve a felbontás.
Title: Re: Befejezetlen EP projectek
Post by: lgb on 2005.December.23. 10:22:48
Quote from: "Zozosoft"

A "democska" megtekintéséhez igazi EP ajánlott, bár EP32 alatt is fut a program, amin meg is lepõdtem, hogy ilyen Nick buzerálást is kibír :) de nem igazán élvezhetõ, mivel a PC képfrekvencia nincs szinkronban az EP-ssel, ill a PC monitor utánvilágítási ideje jóval kisebb mint a hagyományos, EP-hez való monitoron, TV-n, magyarán villog mint állat. Rendes EP-n nézve az Interlace-hez hasonló még elviselhetõ villogást kapunk.
Képek között váltás: ENTER
A képeket egy osztálytársam rajzolta Atari ST-n.
A zenét a MusicBox készletébõl loptam :)
A forrásszöveg Fenashoz való.


Na itt jon az, hogy jo emuhoz atomeromu kell, anno Vice-nal lattam hogy PAL emulacio van benne azaz megprobalja sw-esen emulalni azt, hogy "lasabb" egy TV mint egy monitor, pl kepet osszemossa az elozo frame gyengebben lathato verziojaval, stb egy csomo "effektet" amit egy foleg regebbi analog TV, nameg a CRT tulajdonsagai rak ra, dehat gondolhatjatok hogy ehhez kell am kako ...
Title: Re: Befejezetlen EP projectek
Post by: Zozosoft on 2005.December.27. 22:47:37
Quote from: "lgb"
Na itt jon az, hogy jo emuhoz atomeromu kell, anno Vice-nal lattam hogy PAL emulacio van benne azaz megprobalja sw-esen emulalni azt, hogy "lasabb" egy TV mint egy monitor, pl kepet osszemossa az elozo frame gyengebben lathato verziojaval, stb egy csomo "effektet" amit egy foleg regebbi analog TV, nameg a CRT tulajdonsagai rak ra, dehat gondolhatjatok hogy ehhez kell am kako ...


Legalább az elkövetkezõ években is van mit fejleszteni az emulátor író kollégáknak :-)
Title: Re: Befejezetlen EP projectek
Post by: endi on 2005.December.27. 23:06:52
szerintem megoldható hogy lassulás nélkül legyen ilyen "motion blur" az emulátorban, mivel a mai videokártyák elég gyorsak és ezt az effektet teljesen rá lehet bízni a videókártyára

gameboy emulátorban is van ilyen
Title: Re: Befejezetlen EP projectek
Post by: IstvanV on 2007.May.04. 18:43:15
szerintem megoldható hogy lassulás nélkül legyen ilyen "motion blur" az emulátorban, mivel a mai videokártyák elég gyorsak és ezt az effektet teljesen rá lehet bízni a videókártyára

Az ep128emu 2 tud ilyen effektust emulálni.
Title: Re: Befejezetlen EP projectek
Post by: IstvanV on 2007.May.04. 18:52:52
Nem. A fixbias is állítható. Ez persze a csip belsejétõl függ, ki kéne próbálni, de teljesen értelmetlen lenne, ha a kép elején latch-elné. Az csak plusz HW, és kevesebb lehetõség. Nem errõl szól a NICK alapfilozófiája.
Úgyhogy nem látom be, miért ne lehetne tetszõleges idõpontban átírni. No jó, ennek még lehet indoka, de sor elején biztosan állítható.

Lehet állítani sor közben is. Az alábbi egyszerű példa fut emulátoron is (legalábbis ep128emu-val biztosan, bár az időzítés nem egészen pontos; az ep32-t nem próbáltam):

Code: ZiLOG Z80 Assembler
  1.                 org 0100h
  2.                 di
  3.                 ld a, 0fdh
  4.                 out (0b1h), a
  5.                 ld a, 0feh
  6.                 out (0b2h), a
  7.                 ld sp, 04000h
  8.                 ld a, 0c3h
  9.                 ld (038h), a
  10.                 ld hl, irq1
  11.                 ld (0039h), hl
  12.                 ld hl, lpt1
  13.                 ld de, 04000h
  14.                 ld bc, 080h
  15.                 ldir
  16.                 ld hl, 04060h
  17.                 ld bc, 0c60h
  18.                 ldir
  19.                 ld ix, 04060h
  20.                 ld hl, 08000h
  21.                 ld bc, 00010h
  22.                 ld de, 00050h
  23.                 ld a, 0c8h
  24. l3:             ld (ix+4), l
  25.                 ld (ix+5), h
  26.                 add ix, bc
  27.                 add hl, de
  28.                 dec a
  29.                 jr nz, l3
  30.                 ld a, 043h
  31.                 ld (ix-15), a
  32.                 ld a, 000h
  33.                 out (080h), a
  34.                 out (081h), a
  35.                 out (082h), a
  36.                 ld a, 0f4h
  37.                 out (083h), a
  38.                 ld a, 030h
  39.                 out (0b4h), a
  40.                 ld a, 0ffh
  41.                 ld (08000h), a
  42.                 ld hl, 08000h
  43.                 ld de, 08001h
  44.                 ld bc, 03e7fh
  45.                 ldir
  46.                 ei
  47. l1:             halt
  48.                 jr l1
  49.  
  50. irq1:           ld a, 000h
  51.                 out (080h), a
  52.                 ld a, 010h
  53.                 out (080h), a
  54.                 ld a, 002h
  55.                 out (080h), a
  56.                 ld a, 012h
  57.                 out (080h), a
  58.                 ld a, 01fh
  59.                 out (080h), a
  60.                 ld a, 012h
  61.                 out (080h), a
  62.                 ld a, 002h
  63.                 out (080h), a
  64.                 ld a, 010h
  65.                 out (080h), a
  66.                 ld a, 000h
  67.                 out (080h), a
  68.                 ld a, 000h
  69.                 out (080h), a
  70.                 ld a, 000h
  71.                 ld a, 000h
  72.                 out (080h), a
  73.                 ld a, 000h
  74.                 out (080h), a
  75.                 ld a, 010h
  76.                 out (080h), a
  77.                 ld a, 002h
  78.                 out (080h), a
  79.                 ld a, 012h
  80.                 out (080h), a
  81.                 ld a, 01fh
  82.                 out (080h), a
  83.                 ld a, 002h
  84.                 out (080h), a
  85.                 ld a, 000h
  86.                 out (080h), a
  87.                 ld a, 030h
  88.                 out (0b4h), a
  89.                 ei
  90.                 reti
  91.  
  92. lpt1:           db 0d5h, 002h, 03fh, 000h, 000h, 000h, 000h, 000h
  93.                 db 000h, 000h, 000h, 000h, 000h, 000h, 000h, 000h
  94.                 db 0fdh, 000h, 03fh, 000h, 000h, 000h, 000h, 000h
  95.                 db 000h, 000h, 000h, 000h, 000h, 000h, 000h, 000h
  96.                 db 0feh, 000h, 006h, 03fh, 000h, 000h, 000h, 000h
  97.                 db 000h, 000h, 000h, 000h, 000h, 000h, 000h, 000h
  98.                 db 0ffh, 000h, 03fh, 020h, 000h, 000h, 000h, 000h
  99.                 db 000h, 000h, 000h, 000h, 000h, 000h, 000h, 000h
  100.                 db 0edh, 002h, 006h, 03fh, 000h, 000h, 000h, 000h
  101.                 db 000h, 000h, 000h, 000h, 000h, 000h, 000h, 000h
  102.                 db 0d4h, 002h, 03fh, 000h, 000h, 000h, 000h, 000h
  103.                 db 000h, 000h, 000h, 000h, 000h, 000h, 000h, 000h
  104.                 db 0ffh, 0c2h, 00bh, 033h, 000h, 080h, 000h, 000h
  105.                 db 000h, 049h, 092h, 0dbh, 024h, 06dh, 0b6h, 0ffh
  106.                 db 0ffh, 042h, 00bh, 033h, 050h, 080h, 000h, 000h
  107.                 db 000h, 049h, 092h, 0dbh, 024h, 06dh, 0b6h, 0ffh
  108.  
Title: Re: Befejezetlen EP projectek
Post by: geco on 2017.July.16. 13:09:33
Most, hogy néztem a Music Box (https://www.youtube.com/watch?v=kASIeFyY4X8&t=464s) demot, vettem észre, hogy abban egy készülő játékról írtak, a Grellonról, ha jól sejtem Gyányi Sándor írta, vagy kezdte el írni azt is, mert a Small demó is meg lett említve benne, hogy a minősége olyan lesz, és ha jól tudom, akkor a Music Boxot is ő irta.
Találkozott-e valaki ezzel a programmal, vagy demójával, vagy esetleg egy kis cafranggal belőle? :D
Title: Re: Befejezetlen EP projectek
Post by: Zozosoft on 2017.July.16. 16:35:15
esetleg egy kis cafranggal belőle? :D
Valami cafrang van Gyányi Sanyitól származó lemezről. Valamint 2 zene, ill. a CD Player demó fájljaiban is található két zene.
Title: Re: Befejezetlen EP projectek
Post by: endi on 2017.July.16. 17:19:44
esetleg valaki próbálkozhatna az asm-ok lefordításával.
valami képre emlékszem a játékból.
Title: Re: Befejezetlen EP projectek
Post by: geco on 2017.July.16. 17:41:47
Valami cafrang van Gyányi Sanyitól származó lemezről. Valamint 2 zene, ill. a CD Player demó fájljaiban is található két zene.
Óóó, neked több kincsesládád van otthon :D
Title: Re: Befejezetlen EP projectek
Post by: geco on 2017.July.16. 18:16:38
Úgy tűnik, Heartland szerű játék lett volna 4 szín módban, space-szel lehet váltogatni a szobákat.
Title: Re: Befejezetlen EP projectek
Post by: endi on 2017.July.16. 18:27:49
Úgy tűnik, Heartland szerű játék lett volna 4 szín módban, space-szel lehet váltogatni a szobákat.

wow, ez nem semmi, mármint hogy ezt sikerült kibányászni belőle :)
szerintem amúgy erre még ment volna raszter színezés, mert ami képet láttam belőle régen, azon volt, és hát ez így ügye nem túl szép még.
Title: Re: Befejezetlen EP projectek
Post by: geco on 2017.July.16. 18:31:57
wow, ez nem semmi, mármint hogy ezt sikerült kibányászni belőle :)
szerintem amúgy erre még ment volna raszter színezés, mert ami képet láttam belőle régen, azon volt, és hát ez így ügye nem túl szép még.
Te láttál régen képet róla? Akkor még lehet van valahol valami belőle.
Még egy zenét találtam, gondolom ez lett volna a játék zenéje, úgy látom ennyi van a játékból itt, hacsak az FA.SEG és FB.SEG nem hozzá tartozik még.
Title: Re: Befejezetlen EP projectek
Post by: endi on 2017.July.16. 18:45:15
Te láttál régen képet róla? Akkor még lehet van valahol valami belőle.
Még egy zenét találtam, gondolom ez lett volna a játék zenéje, úgy látom ennyi van a játékból itt, hacsak az FA.SEG és FB.SEG nem hozzá tartozik még.

ez monduk egy ismert héder j. zene
Title: Re: Befejezetlen EP projectek
Post by: szipucsu on 2017.July.16. 18:51:41
Még egy zenét találtam
Én nem hallok belőle semmit, csönd van, néha recseg. A másik snapshot jól működött.
Title: Re: Befejezetlen EP projectek
Post by: geco on 2017.July.16. 19:03:42
Én nem hallok belőle semmit, csönd van, néha recseg. A másik snapshot jól működött.
Bocs, elszúrtam, hamarabb mentettem snapshotot, minthogy betöltötte volna a fájlokat, lecseréltem.
Title: Re: Befejezetlen EP projectek
Post by: szipucsu on 2017.July.16. 19:12:30
Így már nekem is ismerős a zene.
Title: Re: Befejezetlen EP projectek
Post by: IstvanV on 2017.July.16. 19:43:26
Bár ez nem tarozik a témához, snapshotot tömörített formátumban is lehet menteni, ez a gép konfigurációnál (Shift+F10) engedélyezhető. Így nincs szükség .zip használatára:
[attachurl=1]
Title: Re: Befejezetlen EP projectek
Post by: szipucsu on 2017.July.16. 21:20:45
Így nincs szükség .zip használatára
Szerintem azért használják a zip-et néhányan, mert akkor biztos, hogy nem képként érzékeli a fórum a mellékletet, és pontosan jeleníti meg, hányan töltötték le.
De én is jobban szeretem a zip nélküli fájlokat, bár csak 2 másodperccel tart tovább a megnyitásuk (WinZip vagy hasonlóval).
Title: Re: Befejezetlen EP projectek
Post by: geco on 2017.July.16. 21:24:26
Bár ez nem tarozik a témához, snapshotot tömörített formátumban is lehet menteni, ez a gép konfigurációnál (Shift+F10) engedélyezhető. Így nincs szükség .zip használatára:
(Attachment Link)
köszi, emlékeztem, hogy lehet, de nem találtam a snapshot mentesnel, akkor ezért :-D:-D Beallitom
Title: Re: Befejezetlen EP projectek
Post by: szipucsu on 2017.July.16. 21:28:56
Beallitom
Akkor a kisebb fájlokkal mindjárt jobban elférünk itt a fórumon. :D
Lehet, én is beállítom.