Welcome, Guest. Please login or register.


Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - geco

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 433
76
Programozás / Re: Tegyük rendbe az EP programokat!
« on: 2022.June.23. 17:26:41 »
Hello PGyuri, orulok, hogy ismet "latlak"  :-) Ha te nekiesel, akkor tuti meglesz a megoldas, remelhetoleg itt nem rejtettek el +2 kunkacot ;-)

77
Hardware / Re: Enterprise Deployment Attempt Over FPGA.
« on: 2022.June.21. 17:37:11 »
Thank you again :)

Then...

If sync is 1 the counter of belonging channel is not running? Also in the middle of the count? Or only at the end?
Flip-flip of tone generator output is set to 0 at the end of the count?

I have to read the last paragraph carefully :)
As i understand, when sync bit set, it stops immediately the counter of the channel, and the counter is hold ony frequency value which is set by it's belonging tone registers (a0h-a5h)

78
TVC-ről / Re: Donkey Kong Junior
« on: 2022.June.18. 19:20:09 »
Károly Digi hangokkal látta el a TVC-s verziót, a digi hangokat, és a módosított forrást eljuttatta hozzám, így ez az extra bekerült a legfrisebb verzióba, ezzel a módosítással teljesen hozza a kvarcjáték fílinget a program :)
Módosított Donkey Kong Junior

79
Conversion of Videoton TV Computer version of Donkey Kong Junior by Károly Kiss, The game is EXOS compatible, runs on EP64.
Digi sounds have been added by Károly to the TVC version, and EP version has been upgraded also, it gives back the feeling of the quartz game :)

Controls: QAOP,Space, any joystick
F2 EP_speed (timing by interrupts)
F3 TVC_speed (timing by instructions)

Following works during game play only:
F4 gray shades
F5 normal palette
F6 night palette
F7 fast game
F8 not so fast game :D
S sounds on/off

80
Letöltések / Downloads / Donkey Kong Junior (digi sounds)
« on: 2022.June.18. 19:04:02 »
Conversion of Videoton TV Computer version of Donkey Kong Junior by Károly Kiss, The game is EXOS compatible, runs on EP64.

Controls: QAOP,Space, any joystick
F2 EP_speed (timing by interrupts)
F3 TVC_speed (timing by instructions)

Following works during game play only:
F4 gray shades
F5 normal palette
F6 night palette
F7 fast game
F8 not so fast game :D
S sounds on/off

81
Hardware / Re: Enterprise Deployment Attempt Over FPGA.
« on: 2022.June.18. 18:45:59 »
Probably Bruce or Zozo can help, they know how EXOS loads from tape. :)

I checked the Dave addons by IstvánV.
A7h port
    b0-b2: sync on (high means)
        the counter of belonging channel is not running
        the counter is hold continuously on frequency values are set in A0h-A5h registers
        flip-flip of tone generator output is set to 0
    b5-b6: the interrupt is driven by the counter of belonging tone generator (not the modified (filtered, distorted)), after each run to 0 bit0 of B4h port change, and (if interrupt is enabled) bit1 is set.
1KHz interrupt is equal to 250-1 tone generator frequency, and 50Hz is equal to 5000-1, so it differs from the video interrupt, it 80000 Z80 T-State (or 120000 if bit1 of port BFh is set)

I saw that all Dave interrupt is set during loading, but i think only Dave programmable interrupt is used during reading tape signal, and sync bit set/reset, and when 4 KB chunk is loaded then it changes to 50Hz Dave interrupt, and when tape read starts again it is on 1000Hz dave interrupt, but after some instructions it changes to programmable interrupt with tone0 sync high and wait until signal starts, if it is started then it release sync bit, and reset Dave interrupt (ld a,03h  , out (0b4h),a  )

82
SOUND: / Re: MIDI
« on: 2022.June.18. 09:42:47 »
Nem tudom, mert szerintem jobb ha külön mennének fel a midik, nem biztos, hogyha valakinek mondjuk nem tetszik az első, akkor tovább hallgatja, de lehet rosszul gondolom. Az viszont igaz, hogy egyszerűbb lenne a videókat elkészíteni ha nem külön-külön csinálod.

83
SOUND: / Re: MIDI
« on: 2022.June.16. 08:51:15 »
Engem annyira nem zavar a mappaszerkezet, és ha épp nem az van benne, aminek kéne :D
Az ARKAN igen, Arkanoid zenéje, azt nem tudom melyik gépről, egyébként az összes hasonló, így rá lehet húzni bármelyikre.
A DOOM64 szerintem a Nintendo 64-es Doom.
Castlevania van Nintendo-ra, sztem a 2-es is, de ez csak tipp.
A mi Bruce Lee-nk nincs Nintendora, sajnos nem emléxem, hogy az a Bruce Lee zene milyen is volt.

84
SOUND: / Re: MIDI
« on: 2022.June.11. 19:42:26 »
tuti nem vinne el az osztas sok prociidot, 50 hz-es az osztas, az a baj, hogy sztem Istvan pillanatok alatt meg tudna oldani a 2-es csatorna osztast is, ha nincs semmi akadalya, en kicsi vagyok hozza. Jo a zene, a refrenszeruseg fel se tunt, egyedul a telefonhang log ki picit a sorbol, de osszessegeben nagyon jo lett a zene.

85
SOUND: / Re: MIDI
« on: 2022.June.10. 08:19:35 »
Na jó, úgy sz**, ahogy van, írd át az egészet, 18 perce megy, és erőt kellett vennem magamon, hogy kinyomjam az emulátort :D :D

86
SOUND: / Re: MIDI
« on: 2022.June.10. 08:01:22 »
Tök jó lett, úgy zusammen, a második rész kezdetekor az a SID-es hangzás is fasza, pont ez után nem sokkal zavaróak egy picit (nekem) a négyszügjeles hangok, mert az egészben azok is tök jók, és ott egy picit harsányabbak. Ne akard módosítani, úgy jó ez, ahogy van :)

87
Programozás / Re: Tegyük rendbe az EP programokat!
« on: 2022.June.09. 20:45:56 »
Konvertálva volt a végképernyő, ott is javítottam a bright black-et.

88
Programozás / Re: Tegyük rendbe az EP programokat!
« on: 2022.June.09. 20:02:21 »
Nagyrészt EXOS kompatibilis (a RAM-ot az EXOS-tól kéri, a videó memóriát nem, és bekerült a soft reset), a bright blacket nem alakítottam át mindenhol, csak ott, ahol zavrónak hatott, de nem láttam minden elemet szerintem, és az a gyanúm, hogy a jutalom képernyő nincs konvertálva.

89
Programozás / Re: Tegyük rendbe az EP programokat!
« on: 2022.June.09. 11:01:56 »
még prózaibb oka van a szín galibának, a program nem is állítja a BIAS-t, ha kiadod a program indítása előtt a SET BIAS 192 parancsot, máris lesznek világos színek.

90
Programozás / Re: Tegyük rendbe az EP programokat!
« on: 2022.June.09. 10:58:59 »
Nincsenek, mert a sötét színekre a 0-7-es színek vannak belőve, és a bias is 00h :D :D
Ha elindítod a játékot, és kiadod az O 0080 18 -t a debugger page2 bal felső ablakában, máris tök jól fog kinézni, már csak annyi lesz , hogy a bright fekete is konvertálva van, és így a bright fekete sötétbarnaként jelenik meg, ami csak a pálya szélén zavaró

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 433