ENTERPRISE KLUB
2021. október 2., 1055 Budapest, Nyugati tér 9. 14-19 óráig
Belépés kizárólag klubtagok részére! (Klubkártyával vagy előfizetéssel!)
Welcome, Guest. Please login or register.


Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - geco

Pages: 1 ... 363 364 365 366 367 368 369 [370] 371 372 373 374 375 376 377 ... 404
5536
Programozás / Re: Fájltömörítés Enterprise-on
« on: 2009.September.17. 21:08:14 »

A "wow" file a betöltőképpel indításkor valójában nem kell, és a Multiplay ROM :DL2 parancsa a wow2.prg-t közvetlenül is be tudja tölteni.
Mindig alkotsz valami érdekeset. :)
Betetted a loadert (WOW) a betöltőképbe?

5537
Emulators / Re: EPDOS HFONT needed for Emulator
« on: 2009.September.17. 20:59:35 »
Thanks geco, I'll give it a try  :ds_icon_cheesygrin:
You are welcome. I will finish it. :D

5538
Emulators / Re: EPDOS HFONT needed for Emulator
« on: 2009.September.17. 20:45:43 »
Aha ! now "Stefan" make sense  ;-)

btw.
I've tried the Commodore Vic 20 Emulator on the Enteprise Emulator EP128Emu
(the modified version of a VIC-20 emulator For Sam Coupé. Written by Geco)

How do i load vic20 dumps (*.prg *.tap or *.d64) in the Emulator ?
I love vic20-games, and normaly i use WinVice, of course ;-)
But i want to test this Emu in the Enterprise just for fun  :lol:
Any Idea ? maybe there exists a manual or so ? Or does the emu not support this ?

The emulator is not fully finished unfortunately, there are some bug what should be repaired.
Only *.prg files are supported. if I remember well VICemu for SAM is supporting only VIC20 with 4kb expansion,therefore only those games are running on this emulator which were written into +4k VIC20, I do not remember the state of Enterprise version of the emulator, but the plan is that games written to unexpanded,+4k and +8k VIC20 will run on the emulator.
Loading program: F6
Reset: Esc+1
down: F7
right: F8

the following link contains the latest version of the emulator and some working games on the emulator:
VIC20emu+programs

5539
Spectrum-ról / Re: Spectrum programok átírása
« on: 2009.September.17. 13:05:52 »
Elõször ezt is akartam kérdezni, nem lehetne-e megváltoztatni, de a következõ miatt meggondoltam magam:
Pl. a Rampage címû rendkívül intellektuális játékban is be lehet azt állítani, hogy két majmot is lehessen ugyanazokkal a billentyûkkel irányítani egyszerre, amivel régebben rendkívül jól szórakoztam, és hatékonyabb is volt így, mint hogy a gépre bízni a házak lerombolását. :D Gondoltam, a WOW-val is kipróbálom majd, milyen, ha egyszerre tudom irányítani a két figurát.  :ds_icon_cheesygrin:

:lol: Hát jó, engem könnyű meggyőzni. :D

5540
Spectrum-ról / Re: Spectrum programok átírása
« on: 2009.September.17. 11:59:15 »
Igen :oops: Az eredeti rutint ciklusra átírva lett elég hely a "space" karakternek. Így ugyan lassabb, de úgy látszik, egyébként is csak a betöltéskor látható "C64 emuláció" használja, tehát nagy jelentősége nincsen.
:) Hely akadt :), én is 2 karakterrel megtoldottam még a file-t:), a kiíró rutinhoz nem nyúltam. :( Lehet megpróbálom még tökéletesíteni a rutint is, és bővíteni a karaktereket, hogy ne legyen annyi csillagos billentyű, meg akkor beteszem az örökélet kérdést a billentyűdefiniálás elé, és megpróbálom betenni az F1 One Playert F2 Two Playerst a játék első képére.
Az nem zavar senkit, hogy lehet egy billentyűt több irányra definiálni? :D

5541
Programozás / Re: Fájltömörítés Enterprise-on
« on: 2009.September.17. 11:50:58 »
A betöltőképet esetleg ki lehetne hagyni :?: Úgy látom, az ep128.hu-s csomagban nincsen, és a file nagy részét az teszi ki.

A betöltő kép maradhat, aki akarja, betölti, aki nem az nem, ha a WOW-ot indítod, akkor a betöltőkép kimarad, az maradt az eredeti 5-ös fejlécű betöltőprogram.

5542
Spectrum-ról / Re: Spectrum programok átírása
« on: 2009.September.17. 09:23:51 »
Ebben a változatban már az van :)

Karaktert cseréltél ki? Vagy egy másik kiírórutin lett használva?

5543
Spectrum-ról / Re: Spectrum programok átírása
« on: 2009.September.16. 21:55:24 »
A Spectrum játékok nem csak azért használnak IM2-t, mert 0038h foglalt a fix ROM szegmens miatt?
Ha átalakítjuk az IM2-es megszakítást IM1-re, mind a 257 byte felszabadul + még pár bájt a kódból. :D
Csak a kis rutinunkba ( Nick interrupt reset ) kell egy jp utasítát betenni.

5544
Spectrum-ról / Re: Spectrum programok átírása
« on: 2009.September.16. 15:50:30 »
Valami téglalap alakú karaktert nem lehetne inkább betenni? Olyasmit, mint pl. ami a Lode runnerben az összegyûjtendõ cucc.
Vagy "elszínezõdne" a karakter helye, a space-et nyomunk.
Sose legyen ennél nagyobb gond a programok átírásánál amúgy. :D
Az a baj, hogy a definiálható karakterek elfogytak   :( , a színváltást meg csak a space-re megvalósítani...
De az F betűre kicserélem, akkor legalább látszik, hogy az a tűz, a jostick billegtetése esetén is U D L R F-et ír ki.

5545
Spectrum-ról / Re: Spectrum programok átírása
« on: 2009.September.16. 09:48:17 »
Egy apróság, hogy ha a tüzet a SPACE-re definiálom, nem ír ki semmit, elõször azt hittem, nem érzékelte a space-t, így azt tovább nyomkodtam és arra defizte a második játékost is. :D
Esetleg ki lehetne írni a menübe, hogy játék indítása F1: one player, F2: two players

Amúgy az nem tetszik, hogy az egyik csúnya szörny mindig nekem jön és gyorsan elvesznek az életek. :D
Betehetem a space-hez az F-betűt (Fire)
Megoldható az is, lehet még a játékba is be tudom tenni.
Ezen csak az örökélet segíthet. :D

5546
Spectrum-ról / Re: Spectrum programok átírása
« on: 2009.September.15. 16:40:47 »
Nem kell módosítani semmit a betöltőképes, billentyűdefiniálós Wizard of Woron? :D

5547
Programozás / Re: Tegyük rendbe az EP programokat!
« on: 2009.September.14. 14:50:52 »
Annak, ha jól emlékszem, nincs hangja :?: :???:

Viszont olyan átirat biztosan van több is - pl. sabteur1.dtf, amely az A7h porton a DAC mód ki- és bekapcsolását használja, 00h vagy 18h értéket írva (bár talán a 07h/1Fh még jobb lenne), fix hangerő mellett.

Akkor lehet, hogy te követted el a javítást :), már a betöltőképes verziót néztem, és úgy rémlik, hogy volt hangja.

5548
Programozás / Re: Tegyük rendbe az EP programokat!
« on: 2009.September.14. 13:47:25 »
És így akkor meg lehet csinálni, hogy egy OUT-tal csináljon a Spectrum program mindkét oldalra hangot, csak arra kell figyelni, hogy a 7-es bit legyen billegtetve?
Ha jól emlékszem, ezt a megoldást láttam az Attus féle Wec Le Mans-ban is, elnézést Attus, ha véletlenül tévesen vádoltalak volna meg. :D

5549
Programozás / Re: Tegyük rendbe az EP programokat!
« on: 2009.September.13. 20:25:17 »
Spectrum BEEP rutinnal:
Nekem bejön a beep rutinos verzió, bár csak az elhalálozásnál hallottam hangját ;)

5550
Spectrum-ról / Re: Spectrum programok átírása
« on: 2009.September.13. 14:11:34 »
Elkészült a billentyűzet átvariálható változat, egy képet is beszúrtam, sajnos betöltés alatt kiszürkült a kép, ezért ott maradt a feketeség, DTM zenét sajna nem tudtam beszúrni, mert akkor EP64-en nem lehetne betölteni a képet.
Billentyűdefiniálás közben fel fog tűnni, hogy van jópár bill, amit *-gal fog jelölni a program, ezek a valamilyen funkcióval bíró billentyűk, de van egyéb bill is, amit * jelöl (pl 5 J ...), ugyanis az eredeti program karakterkiíró rutinját használtam fel a képernyőre való kiíráshoz, ami összesen 24 karakter kiírására alkalmas, ebből 22 volt definiálva, kettőt még hozzácsaptam.
várom a megjegyzéseket. :)

Pages: 1 ... 363 364 365 366 367 368 369 [370] 371 372 373 374 375 376 377 ... 404