Welcome, Guest. Please login or register.


Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - geco

Pages: 1 ... 357 358 359 360 361 362 363 [364] 365 366 367 368 369 370 371 ... 403
5446
Programozás / Re: Legfrissebb sw fejlesztések EP-re
« on: 2009.December.07. 09:11:53 »
SORCERY+ TRAINER
Indít Ep128 2.07
Betölt Sorcery
Indít sorcery
Indít Trainer
Nyom CTRL+E Megáll energia!
Nyom CTRL+T Megáll idő!
Amikor megvan a 8 varázsló, kikapcsol Freeeze, mert nem tudja leszámolni a bonuszt! :lol:
Hogy műxik ez a trainer, bármilyen emulátorral képes együttműködni?
Gondolom a CPC-s verzióhoz készült ez a progi.

5447
Programozás / Re: Legfrissebb sw fejlesztések EP-re
« on: 2009.December.07. 09:03:13 »
Köszi szépen :) Tudtam, hogy lesz aki türelmesebb, mint én, és sokkal tovább jut ;), a Sorcery volt az első játékom, a Race Ace-val egyetemben, és a kedvencem is, nagyon sokszor végigvittem, de a játékmenet megkopott egy kicsit az elmúlt 18 év folyamán. Amit észrevettem, hogy a tárgyak egy része más helyen van, mint a Sorceryben, az ellenkiosztás se teljesen ugyanaz, és az egyik varázsló, is máshol van, a két torony között egy röfi van a varázsló helyett.

5448
Programozás / Re: Legfrissebb sw fejlesztések EP-re
« on: 2009.December.06. 15:49:16 »
Egy párat játszotta vele emulátoron. Minden rendben volt, de az  is igaz, hogy sokat eredményt nem érek el benne...
Azon esetleg lehet igazítani, hogy névbeírásnál manós konfig esetén ne fagyjon a program mentés helyett?
Köszi. Persze, szerintem ez a fagyás is a megpiszkált megszakítás miatt van,minden EXOS hívás idejére letiltom a megszakítást a B4h porton keresztül, eddig csak a zene EXOS 8-ánál fagyott, ott letiltottam :D

5449
Programozás / Re: Legfrissebb sw fejlesztések EP-re
« on: 2009.December.06. 14:14:15 »
Egy kis segítséget szeretnék kérni a lenti progranhoz, még van rajta javítanivaló, de két dolog érdekelne:
A program elindul emun (EP128 TapeIO), fagyás nélkül fut, néha érdekességek történnek  amire az a tippem, hogy a megpiszkált EXOS megszakításrutin és az EXOS hívások összeakadásának következménye, ez okozott fagyást is korábban, meg tudná valaki nézni "vas" EP-n hogy ott betöltődik-e a program? (az a gyanúm, hogy fagyi lesz  :oops: )
A másik dolog, ami érdekelne, hogy a játék végigvihető-e, akadnak-e játékmenet problémák az átírás miatt, én egyet találtam(hiába volt nálam az ajtó nyitásához szükséges tárgy, az nem nyílt ki), azt ki is javítottam, de csak a játék 5-áig sikerült eljutni, az örökélet keresésével még nem foglalkoztam.
Előre is köszönöm :)

5450
Spectrum-ról / Re: Subacuatic
« on: 2009.November.27. 21:06:53 »
szerintem jó lett, tv képernyőn a pixeles cucc nem is látszik :D

5451
Spectrum-ról / Re: Subacuatic
« on: 2009.November.27. 11:28:11 »
Márcsak egy olyan zenész kéne aki ezt ki is tudja használni...
Hát igen :) Én is véletlenül jöttem rá, hogy egész jó motor hangot lehet kicsiholni a polinom számlálós torzítással :)
Ki tudja mik rejlenek még ezekben az extrákban?

5452
Spectrum-ról / Re: Subacuatic
« on: 2009.November.27. 10:20:04 »
Úgy tûnik szól mindkét játékban  :smt038
Mondjuk itt-ott lehet hallani, hogy a Dave az nem egy AY :-(
Jaja, ezt a több csatornán zajt megoldhatták volna igazán, viszont van amiben jobb a mi kis Dave-ünk :D , de nekem tetszik, amikor elkészült a loaderbe beiktatott változat, egy órán keresztül ennek a zenéjét hallgattam, pedig tök kis egyszerű :)
Nemcsak a D/A-jában, hanem az egyéb effektjeiben :), tud olyan a spéci dolgokat, mint a SID (alul,felüláteresztő szűrő, gyűrűmoduláció, polinom számláló torzítás )

5453
Spectrum-ról / Re: Subacuatic
« on: 2009.November.27. 10:09:46 »
Nagyrészt copy+paste volt, módosított rutinok az egyik forrásból a másikba.
Nagyobb meló volt a screenek konvertálása, tömörítése, RAM3 összerakása.
A legnyüzügésebb pedig az objetos.h-ban az attributumok konvertálása: ez úgy megy, hogy a forrás azon részét kiszedem, a táblázat sorai elé db-ket írok, majd lefordítom Fenasban, így meg van adatként, azt beteszem egy 6912 bájtos fájlban az attribútumok helyére, majd a screen konvertálóval átkonvertálom. A konvertál screenbõl kiszedem a módosult adat területet, eztán jön egy kis IS-BASIC program, ami az adatfájlt PRINT USING használatával visszakonvertálja szöveges számsorrá, és ezt be lehet copy pastézni az objetos.h-ba  :ds_icon_cheesygrin:
Jól hangzik :D E művelet közben hány sör fogyott el ? :D
Imádom az ilyen apró kellemetlenségeket :)
Nekem is akadt egy kis kellemetlenségem, amivel most szórakozom, de kevesebb :), volt egy kis titkosítás benne, és olvasott file-okat is, meg track-eket is a disk image-ből, de legalább megismertem a disk image-ek felépítését :D Már csak a zenét kéne belemókolni, meg 1-2 hibát orvosolni.


5454
Spectrum-ról / Re: Subacuatic
« on: 2009.November.27. 08:51:20 »
Ugyanaz a RAM1.BIN, így ha egyszer elkészül, kész lesz mindkettõhöz  :ds_icon_cheesygrin:
Hát akkor nézd meg, hogy a mostani RAM1.BIN szimpi-e :)
Benne van a forrás is.

5455
Spectrum-ról / Re: Subacuatic
« on: 2009.November.27. 08:37:30 »
Elindítottam a második részt is.
Ennyire beleuntál a várakozásba? :D
Itt a lejátszóba beültetett AY rutin, nem úgy, ahogy szerettem volna, ha az egészet betettem az eredeti AY regiszter író rutin helyére, akkor a zajok nem szóltak, az okát nem kerestem, így megosztottam a rutint.
Megnézzem a második részt is, vagy nem foglalkoztak újabb muzsika :D generálásával? :)

5456
Spectrum-ról / Re: Subacuatic
« on: 2009.November.26. 16:23:39 »
Egyébként majd úgyis átakarom szerkeszteni a ram térképet a programban, optimális esetben a RAM1, RAM3 is beférne a nullás lapra, meg a kódot is le húzni 5B00-ra. Így akkor talán EP64-be is beférne.

De elõször mûködjön az alapverzió rendesen, aztán jöhetnek az extrák :-)
Ez jó ötlet, szerencsére mellékelték a forrást, így nem kell heteket szívni, mire bárhova fordítható, vagy szabadon módosítható forrást sikerül generálni, a WEC Le Mans-szal marha sokat szívtam, a H.E.R.O-val kevesebbet.
A zene rész max 200 byte-tal lesz csak hosszabb.

5457
Spectrum-ról / Re: Subacuatic
« on: 2009.November.26. 15:26:45 »
Basszus, és ténylég, annyira félrevezetett az a SYM file, tényleg azt hittem onnan veszi a behelyettesítendő értéket, úgyhogy a forrásban már nem is keresgltem, hogy előfordulnak a címkedefiníciók  :oops:
No sebaj, az öröm az ürömben, hogy csak be kell másolnom a forrást, utána meg befordulni, ha a SJASM is viszi a forrást, ha nem, akkor jön még egy letöltés is :D

5458
Spectrum-ról / Re: Subacuatic
« on: 2009.November.26. 15:16:01 »
Az csak a fordításkor keletkezõ címkefájl, nem kell foglalkozni vele!!!
Szerintem nyugodtan beszúrhatód valahova a kódba!
Ok, az eredeti lejátszó helyére akartam, oda is fogom :)
Ja, és kiszedem belőle az envelope-ok figyelését, ha már nem találkoztam  ilyesmivel a programban, így legalább az nem lassít, és a kód is kisebb lessz pár bájttal :D

5459
Spectrum-ról / Re: Subacuatic
« on: 2009.November.26. 09:06:55 »
Az AY rutint nem egyszerûbb lenne a zenerész forrásába belebütykölni? :-)

A zenéket meg ezzel a progival csinálták, itt esetleg át is lehetne szerkeszteni a problémás részeket.

Először azt akartam, de amikor megláttam, hogy a fájl mögé egyből szórja az adatokat, és .SYM fájlban fix címek vannak, akkor letettem róla, ha ez nem így lett volna, akkor ott lenne, egyszerűbb is lett volna oda beilleszteni.
Sajna nem nagyon értek a zeneszerkesztőkhöz, ráadásul botfülem van :D

5460
Spectrum-ról / Re: Subacuatic
« on: 2009.November.24. 21:44:01 »
Igen ezt még nyomozom, hogy mitõl van  :oops:ALT-tal elvileg menni kéne. De majd még rendesen meg kell csinálni az irányítást, most csak gyorsan be le lett dobva a belsõ joy mátrix sorának olvasása.
Csak azt nem próbáltam  :oops:, valahogy a CTRL jutott eszembe, de sokáig el lehet jutni tűz nélkül is :D

Pages: 1 ... 357 358 359 360 361 362 363 [364] 365 366 367 368 369 370 371 ... 403