ENTERPRISE KLUB
2021. október 2., 1055 Budapest, Nyugati tér 9. 14-19 óráig
Belépés kizárólag klubtagok részére! (Klubkártyával vagy előfizetéssel!)
Welcome, Guest. Please login or register.


Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - geco

Pages: 1 ... 356 357 358 359 360 361 362 [363] 364 365 366 367 368 369 370 ... 404
5431
Programozás / Re: Legfrissebb sw fejlesztések EP-re
« on: 2009.December.21. 10:19:58 »
Itt a betöltés utánra helyezett BFh port írásos verzió
Sorcery+ Tape/diskload ok

5432
Letöltések / Downloads / Sorcery+
« on: 2009.December.21. 10:12:18 »
Enterprise conversion of CPC game Sorcery+, with extras. Cheat implemented, new loading screen, bottom of the screen got more colours during the game.
This game EXOS compatible and requires 128K of RAM, the program loads all data into the memory it will not load anything, it saves only the HI-Score during the game.

5433
Programozás / Re: Legfrissebb sw fejlesztések EP-re
« on: 2009.December.21. 09:30:38 »
A helyes sorrend: START, SORCERYP.PRG, HI. A .tap file-ban a HI van a START után, ami nem jó.

De a játék jelenlegi verziója egyébként sem működik magnóról, mert megváltoztatja a DAVE sebességét (a BFh portra írással), és ez elrontja az EXOS magnókezelőjét. Ez a módosított változat csak a betöltés után ír a BFh portra, és nincs HI file sem:
  (Attachment Link)

Azt nem is tudtam eddig, hogy ha a Dave frekit megváltoztatom, akkor az a megnókezelőt is érinti.
Átírom a betöltőt.

5434
Programozás / Re: Legfrissebb sw fejlesztések EP-re
« on: 2009.December.20. 11:48:33 »
A Sorcery+ nagyon jól sikerült és a trainer is jó, mert leszámolja az első szint végén a megmaradt időt. :)
Egyébként a varázslók számát a 9548h címen tárolja a program.
Ha márt bent vagy a játékba, csak akkor érdemes beírni!
Látom nem tétlenkedsz :D
Köszke :), van egy dolog, ami nem tetszik annyira, de nem tudtam másképp megoldani, az a scroll, a Sorcery+ felirat alatt, annak viszont kifejezetten örülök, hogy a CPC-s romhívós hang/zenegenerálást sikerült átalakítani EXOS-ossá :)

5435
Programozás / Re: Legfrissebb sw fejlesztések EP-re
« on: 2009.December.19. 23:48:26 »
winyorol fut, kep sokkal szebb, kevesbe csikos/ zavaros, mint volt ...
Ennek örülök :), köszi szépen

5436
Programozás / Re: Legfrissebb sw fejlesztések EP-re
« on: 2009.December.19. 23:34:03 »
Frissítettem a Sorcery+-t a letöltések között, az itt, és az angol fórumban megtalálható link is a módosított verzióra mutat.
A hiba, amit felfedeztem orvosolva (magától is elindult a játék)
Betöltőkép lecserélve
Ha van EXDOS, akkor a kép törlése előtt jelenik meg a cheat kérdés, ha nincs, akkor a betöltés után.

5437
Programozás / Re: Legfrissebb sw fejlesztések EP-re
« on: 2009.December.19. 14:41:30 »
De ez ugyanaz a kép, ami ezen a lemonamiga.com-os linken található :), csak 2x méretre nagyítva. És nekem nincs elmosva - talán csak Windows alatt jelenik meg úgy ? Mindenesetre letöltve jónak kellene lennie.

Igen, a winfos mossa el nagyításkor

5438
Programozás / Re: Legfrissebb sw fejlesztések EP-re
« on: 2009.December.19. 08:39:38 »
Én is ezt használtam :D A linken található kép, amit bevágtál, és most nem találom, az egy kicsit el volt mosva, azért hittem azt, hogy azt használtad

5439
Programozás / Re: Fájltömörítés Enterprise-on
« on: 2009.December.18. 14:17:55 »
meg, az volt az első dolgom a file-ok kinyerése után.
Jaja, én is 00a0h -n kezdtem, aztán kénytelen voltam lejjebb menni, és a 0090h lett a vége, a játék aktívan használja a vermet :D

5440
Programozás / Re: Legfrissebb sw fejlesztések EP-re
« on: 2009.December.18. 11:48:46 »
Nekem nem tűnik mosottnak, bár az lehet, hogy a színek kissé eltérnek.

De valószínű, hogy az EPimgconv paraméterek (lásd itt) is különbséget jelentettek, például a -nointerp 1 használata.

Igen, az volt, az élesebb képből ugyanolyan lett a kimenet :)
A kisebb hibát orvosoltam, az új töltőkép be is lett szúrva, most Zozo felvetését kezdem el feldolgozni :)

5441
Programozás / Re: Legfrissebb sw fejlesztések EP-re
« on: 2009.December.18. 10:51:58 »
Kérdezd le, hogy van-e EXDOS, és annak függvényében csinálni :-)
Megpróbálkozom vele, egyelőre találtam egy kisebb hibát is, azt gyógyítom.

5442
Programozás / Re: Legfrissebb sw fejlesztések EP-re
« on: 2009.December.18. 09:13:30 »
Tényleg jobb a dither nélküli, pedig csináltam én is dither nélküli verziót, de az nem nétett ki ilyen jól, lehet régebbi verziót használok?  :smt017
Közben eszembe jutott, lehet az volt a különbség oka hogy én nem azt a kicsit mosott képet használtam forrásul, amit István, hanem egy tisztábbat.

5443
Programozás / Re: Legfrissebb sw fejlesztések EP-re
« on: 2009.December.18. 08:57:31 »
Ezt lehetne odarakni, amikor még látszik a betöltõkép? Így akkor nyugodtan meg lehetne csodálni :-)
Lehet, simán, azért tettem a végére, hogy a magnóval rendelkezők ne szívjanak, ha esetleg nincs távvezérlő csatijuk a magnón.
kicseréljem?

5444
Programozás / Re: Fájltömörítés Enterprise-on
« on: 2009.December.18. 08:52:03 »
Sorcery+:
Nem sokkal lett kisebb, gyakorlatilag csak a betöltőképet - amelyet egyébként dither nélküli változatra cseréltem - és az utolsó adatblokkot lehetett tömöríteni. Lehet, hogy a játék már eddig is valamilyen tömörített, vagy "titkosított" formátumban volt, amelynek a dekódolásával talán kisebb méretet is el lehetett volna érni.

UI: a reset ebben a verzióban nem működik :oops:

A játék eredetileg titkosítva volt, egy egyszerű kivonós xorolós megoldással, a tömörítést már én hajtottam végre rajta, hogy az főkód kivételével mindent be lehessen tölteni a +64K-ba, belefért 48k-ba :D, és a DTF -LZ-thasználtam, nagyon jó :) A Kódot és a betöltőképet nem tömörítettem, azon a pár kb-n nem múlik már semmi, becsomagoltam ZIP-pel és csak 8k-val lett kisebb :D
A fájltömörítés azért nem műxik, mert a hiba rutin 0090h-ra került, és a megszakításkiegészítés meg 0028h-ra

5445
Programozás / Re: Legfrissebb sw fejlesztések EP-re
« on: 2009.December.17. 16:18:33 »
Sorcery+

Elkészült, legalábbis úgy érzem :D, Cheat választási lehetőséget van (idő, és energia), EXOS kompatibilis, 128K kell hozzá, mivel meg lett szüntetve az utántöltögetés, az összes kód a betöltődik a memóriába, hála István tömörítő rutinjának, befért +48k-ra :), és az Amiga töltőképét is szépre konvertálta az Epimgconv :D

Pages: 1 ... 356 357 358 359 360 361 362 [363] 364 365 366 367 368 369 370 ... 404