Welcome, Guest. Please login or register.


Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - geco

Pages: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 ... 436
196
VIDEO: / Re: Színátmenetek
« on: 2022.March.26. 10:58:45 »
Hú, ez nagyon jó kis program!

Jópár éve elegem lett a paletta keresgélésből, vagy épp a színátmenetek levadászásából, ezért készült :D :D
A hexa színkdokat ki is lehet menteni a debuggerből, a c800h-as címen kezdődik a szöveges része a képernyőnek.

197
BASIC / Re: Általános BASIC Kérdések
« on: 2022.March.26. 10:53:49 »
Code: Text
  1. 10 FOR I=0 TO 5                      
  2. 20   PRINT "1";MOD(I,6)+2;MOD(I+1,
  3.      6)+2;MOD(I+2,6)+2;MOD(I+3,6)+
  4.      2;MOD(I+4,6)+2;MOD(I+5,6)+2    
  5. 30 NEXT I                          
  6.  

198
Spectrum-ról / Re: Bonnie & Clyde
« on: 2022.March.26. 10:13:10 »
Meg is van a probléma forrása, mentésnél F9-es hibát kapunk, csatorna már létezik, az a tippem, hogy amikor betöltené a HI-t, akkor nem találja, és ennek ellenére nyitva marad a csatorna, mert az EXOS 1 után csak egy RET NZ van. Már nem is emlékeztem, hogy miért ugrok mindig csatorna zárásra sikertelen nyitás után, már tudom :D :D

199
Spectrum-ról / Re: Bonnie & Clyde
« on: 2022.March.26. 09:57:01 »
Mentésnél sztem nem volt olyan bajom ,hogy Floppyval nem akart menni, olyan rémlik, hogy floppyról nem akart tölteni, mert a cél és a hossz összege túlcsordult 0ffffh-n. Úgy rémlik, hogy nekem bajom pont az SD-vel volt, és az is töltésnél, mert annak nagyobb a memriaigénye, de egyébként úgy általánosságban volt olyan baj, hogy lefoglaltam a user boundaryt, és a le nem foglalt terület nem volt elég pl a magnós töltéshez/mentéshez :D

200
VIDEO: / Re: Színátmenetek
« on: 2022.March.26. 09:52:49 »
Áhááá, értem, egy karakteren belül akartál sötétből világosabba, majd ismét sötétbe menni, van ilyenem is, nemtom, hogy melyik, de egyébként ezzel a kis programmal könnyen megtervezheted a neked tetsző színátmeneteket.

201
VIDEO: / Re: Színátmenetek
« on: 2022.March.24. 21:07:46 »
A Captain Fizz is ilyen, es a WHB-ben is van.

202
Spectrum-ról / Re: Bonnie & Clyde
« on: 2022.March.24. 16:56:28 »
Hold Up and then quickly press Left-Right-Left-Right-Left-Right.
Thx :)

203
VIDEO: / Re: Színátmenetek
« on: 2022.March.24. 16:30:30 »
úgy emlékszem geco mutatott valami olyan spectrum lpt-t, ahol 8 pixelsoronként színátmenetek voltak... ezt merre találom?
inkább matatott :D
Mire gondolsz? Echte speccy palettával, vagy EP palettával?
ilyesmire?
Vagy ilyenre?

204
Spectrum-ról / Re: Bonnie & Clyde
« on: 2022.March.24. 16:25:50 »
Jópofa játék, a 11. szinten nem jöttem rá, hogy lehet repülni, minnyá megnézem Lacikánál :D

205
Konvertálás / Re: SPemu
« on: 2022.March.23. 15:34:51 »
It looks coool. :)

206
SOUND: / Re: Beszédprogram fejlesztése
« on: 2022.March.23. 10:50:21 »
Igen, ez egy nagyon jó túl, a zeneszerkesztő nekem új volt, de a két program teljesen más, olyan, mintha a tojást hasonlítanád a kerékhez.
Amit te hallottál, az a te hangod felvéve egy hangmintába, legyen mondjuk WAV-ba, míg a Speakeasy jellekű lejátszás (mint kiderült nem is hangmintákkal dolgozik, hanem generált hangutánzatokkal) a generált hangminták összefűzése, a Softeasyben ezek a hangminták lettek digitalizálva, és ezeket játsza le egymás után, ez sose lesz olyan minőségű, még 44KHz-es mintákkal se, mint amikor valakinek a beszédét veszik fel egy WAV-ba, viszont a WAV mérete hatalmas, míg Speakeasy-nél egy mondat pár 10 bájt.

207
SOUND: / Re: Beszédprogram fejlesztése
« on: 2022.March.22. 18:42:48 »
I checked on real hw with internal speaker only, and it sounds nearly the same like on laptop, some noise sounds a bit stronger otherwise they are the same.

208
SOUND: / Re: Beszédprogram fejlesztése
« on: 2022.March.22. 16:24:29 »
But the wiki pages had also some strange voices, if i am not lazy, ay wwihll tt1rr1ay uhnn1 hh1ww uhllssow :D :D :D

209
SOUND: / Re: Beszédprogram fejlesztése
« on: 2022.March.22. 14:05:19 »
Strange, is it worse than on emulator?
Because i use 7 bit samples in that way to send volume values to channel 1 and 2, INT(VOL/2) is sent to channel 1 and ROUND(VOL/2,0) is sent to channel 2, and it sounds good on emulator.

210
Konvertálás / Re: WOW
« on: 2022.March.22. 13:59:26 »
Hoppá!
Eltűnök egy hétre, és ilyen remekmű születik???!!?!?
Nagyon jó lett! Az eredeti arcade verzióban volt hardveres sprite támogatás?
Nem egészen az, de hasonló, HW-es DMA, aminek beállíthattad, hogy milyen módon tolja a képernyőre, OR/XOR, és be lehetett állítani, hogy egy "sprite" hány pixellel legyen eltolva, mert egyébként a kiírás fél karakterenként mehet.

Pages: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 ... 436