Welcome, Guest. Please login or register.


Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - geco

Pages: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 436
151
Játékok / Re: Válogatott játékgyűjtemény projekt
« on: 2022.May.06. 14:23:30 »
Az Airwolf már gyárilag kaki, egy befejezetlen verziót adtak ki.
Beach Head: Szerintem nincs, de akik jobban képben vannak, mgcáfolhatnak
csak bal oldal: Ha az eredeti EP128emuban is így van, akkor az vason is így lesz
Valaki említette, hogy megvolt neki az IM2 nem crackelt, lehet, hogy nekem is ez volt meg, de keresgélnem kéne DVD-ken, ahhoz most nem fűlik a fogam, és akkor is WAV-ban lenne meg :D :D

152
Konvertálás / Re: WOW
« on: 2022.May.04. 14:09:01 »
Hát meg is néztem, az ALTGR az ALT, műxik tűzgombként a WOW-ban.

153
Konvertálás / Re: WOW
« on: 2022.May.04. 10:21:37 »
??? Nálam a "Menu" gombon van (jobb CTRL-tól balra eső hülye gomb a windowsos billentyűzeteken :-) )
És valamikor régen azt írta István, hogy nem is lehet az ALTGR-re tenni.
Nálam vagy az ALT-on, vagy az ALTGR-en van, és abból gondolom, hogy az ALTGR-en, mert az ALT+W, meg ALT+B-t elég sűrűn használom :D :D

154
Konvertálás / Re: WOW
« on: 2022.May.03. 14:27:59 »
I think I found the problem: the ALT key, as fire, in the emulator causes this sticky control.
Everything works fine if use ExtJoy2Fire to play the game.
:D
And do you have 2 ALT's, or 1 ALT and 1 ALTGR?
Because i did not exerience this problem (probably i did not play too much with joy+ALT :D ) ,and in HU keyboard setting the EP ALT = PC ALTGR.

155
SOUND: / Re: MIDI
« on: 2022.May.02. 11:36:52 »
Jó lett, végighallgattam :D

156
Konvertálás / Re: WOW
« on: 2022.May.02. 11:25:54 »
Thx, it seems to me that internal left+up stucked in the emulator. When i check the controls in the program, EXT2 joy gives no move result, and then internal joy check routine comes, reading keyrow 7 (row of internal joystick) gives always 0d7h which means up and left is pressed, and since no interrupt occurs between writing 07h to port 0b5h (keyboard row select) and reading the result, it is not WOW error, if next time this happens, please go to debugger ALT+B, this should solve the stucked keyboard issue. I had similar issue with the emulator, sometimes keys are stucked if i remember well when i turn it to "god mode" ALT+W.

157
Emulátorok / Re: Lua scriptek fejlesztése
« on: 2022.April.29. 08:48:51 »
Már csak egy dolog hiányzik, valaki, aki meg tudja írni :D

158
Emulátorok / Re: Lua scriptek fejlesztése
« on: 2022.April.28. 08:35:02 »
Tippem szerint igen, LUA Scripttel BMP-be mondjuk.

159
Játékok / Re: Találd ki a kép alapján a játék nevét
« on: 2022.April.25. 15:39:33 »
Jáááá

160
Játékok / Re: Találd ki a kép alapján a játék nevét
« on: 2022.April.25. 08:49:59 »

161
Programozás / Re: Tegyük rendbe az EP programokat!
« on: 2022.April.23. 18:04:18 »
Javítottam a joy problémát, amit az okozott, hogy a program másolja a kiválasztott irányító rutint, és én egybe vontam az EXT1/2-t de már az eredeti helyére címezve, és így az EXT1 forráscíme is már a célcím volt :D :D
Javítottam még két hibát, az LPT 16 sorral rövidebb volt, a másik, a képernyő cserekor az LPT-ben csak a bitmap területre cseréltem le (ezért volt picit furcsa, enter megnyomásakor az ablak megjelenése), már az attributum területre is megy.
Megnéztem, a zene helyére beférne az LPT, de sztem eléggé uncsi lenne rohangálni miközben baljós csend honol, ezért úgy döntöttem, hogy megpróbálok forrást csinálni a játékból, és megnézem a sprite alatti terület mentés/visszaállítós megoldással nyerünk-e egy LPT-nyi helyet, no meg sebességet, ez több időbe fog telni.
Addig is itt a javított változat.

162
Programozás / Re: Tegyük rendbe az EP programokat!
« on: 2022.April.23. 17:20:25 »
EXT1 botkormánnyal nem működik az irányítás. Internal, EXT2 jó.
Köszi, megnézem.

163
Programozás / Re: Tegyük rendbe az EP programokat!
« on: 2022.April.23. 16:18:58 »
Lehetne alkalmazni az EP64-es trükkömet: FFh a nulláslapra, és ott az LPT is.
De a lényegen nem változtat, hamár bővítés kell, akkor úgyis lesz RAM bőven. Nagyjából 320K a következő lépcső 128K után.
Igen, megnézem mit lehetne tenni, hogy elinduljon 128KB-n is, arra is gondoltam, hogy a zene helyére az LPT, de a legszimpatikusabb az képernyő tárhelyének megszűntetése, csak annyi a bibi, hogy meg kell oldani a sprite elatti terület mentését és visszaállítását, ha nem mozdul a kép, sőt, ha mozdul, akkor is, mert ezen a területen csak a háttér van.
Nem használták ki a Spectrum 128 két videó lapját?
De, csak így oldották meg, hogy ne kelljen a sprite-ok alatti területet menteni, és visszaállítani, no meg a fél karakteres scrollhoz is jól jön, hogy az a rész lehet egy karaktersorral nagyobb.

164
Programozás / Re: Tegyük rendbe az EP programokat!
« on: 2022.April.23. 11:17:01 »
eddig erre jutottam, most 176KB kell a programnak, mert az FF és a 00-ás szegmenst se abajgattam, és pluszba még LPT-nek is kértem egyet, attr hiba lehet benne, jelezzétek lécci, ha találtok.
A program egy ideiglenes memóriába rajzolja meg a pályát, és onnan frissíti a videó memóriába, valamennyi sebességet nyerhetnénk, ha az ideiglenes memóriás dolgot kihagynánk, de , és itt jön a de, akkor a sprite-okat kellene menteni, és visszamásolni, plusz a keret egy részét mindig másolni az egyik lapról a másikra, szerintem sebesség növekedés lenne, és némi memória is felszabadulna, nem tudom, elég lenne-e az LPT-nek, és ha elég is lenne, akkor még játszani kéne, mert a felszabaduló hely olyan szegmensen van, ami sebesség kritikus.

165
Játékok / Re: Találd ki a kép alapján a játék nevét
« on: 2022.April.22. 20:42:13 »

Pages: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 436