Welcome, Guest. Please login or register.


Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - geco

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7
61
Enterprise DevCompo #1 / Egyéb: Flora
« on: 2016.January.25. 20:24:53 »
Flora: Eredetileg Trefi/Debris nagyszerű demo effektje a Heart MegaDemo-ban,  amit g0blinish portolt CPC-re, és most megcsodálhatjuk EP-n is, még szebb is lett, mint az eredeti verzió, és a CPC-s, és bőven alulmaradt az 1Kb-s méreten :)

14611-0


62
Enterprise DevCompo #1 / Konverzió: Filler
« on: 2016.January.16. 15:47:15 »
g0blinish átkonvertálta egy nagyszerű logikai játékát Speccyről, az eredeti 1996-ban jelent meg, egymás ellen is játszható, és gép ellen is, ha ez utóbbit választjuk fel kell kötni azt a bizonyost, a számítógép elég kemény ellenfél. (igaz az első két kudarc után zsinórban 3x sikerül tlegyőznöm )
A játék célja, hogy a játék végére több azonos színű mezőnk legyen, mint ellenfelünknek.
irányítás: külső / belső joystick, és OP Enter.

Filler letöltése

Menü:
14592-0
Játék:
14594-1

63
Enterprise DevCompo #1 / Konverzió: ZenLoops
« on: 2016.January.06. 08:54:34 »
ZenLoops Speccy  EINAR SAUKAS "Zen" játékának átirata g0blinish által

Irányítás Belső, külső joystick, qaop space/enter
csalás: N (következő szint)

F1-F5 zene választás, F6-F8 játék indítása.

A program EXOS kompatibilis, kapott extra színeket, és a betöltőképen jelenik meg a játéktér.

14548-0

64
Enterprise DevCompo #1 / Kérdések és válaszok
« on: 2015.November.16. 21:08:07 »
Enterprise hardver és programozási segítség :)

Enterprise DevCompo #1

65
Enterprise DevCompo #1 / Category: Wild
« on: 2015.November.16. 20:44:33 »
Submit other program,graphics, music, historic movie into EP DevCompo#1

66
Enterprise DevCompo #1 / Category: Conversion
« on: 2015.November.16. 20:44:08 »
Submit Converted program into EP DevCompo#1

67
Enterprise DevCompo #1 / Category: Enterprise Program
« on: 2015.November.16. 20:43:15 »
Submit Enterprise program into EP DevCompo#1

68
Enterprise DevCompo #1 / Q&A
« on: 2015.November.16. 20:40:05 »
Here you can ask help, and info about programming on Enterprise. :)

Enterprise DevCompo #1

69
Enterprise DevCompo #1 / Additional info and requirements
« on: 2015.November.16. 20:33:53 »
The program should run on EP with any software or hardware (tape/floppy/HDD/SD Card) addon, which fit to the basic requirements of the program, for example if a program minimum requirement is 64KB the program should run on EP128/any EP with memory expansion, if the minimum requirement is 128KB RAM then it do not have to run on EP64 of course, the RAM used by the program can be chosen freely, but they have to be requested through the operating system this grants the compatibility with any EP configuration.
128 KB RAM can be chosen for minimum requirement when the program do not need it for running, but there are other requirement which needs it, example:
- speed, EP64 is slower, because accessing of video memory (EP64 has only 64KB of Video RAM) is much slower then non Video RAM.
Feel free to contact us on www.enterpriseforever.com for any help :) (Memory management, EXOS comapibility, using/creting LPT to display screen, etc. )

Here are some example for EP specific addons in conversions:
- Choose other colors from EP palette instad of original ZX/CPC/etc
- Additional graphics beside/around the game screen, or bigger game screen
- Using stereo and/or digi sound
- Using Mouse
- Save High score/play state
- Proper exit from the program by soft reset (after pressing reset button, ENTERPRISE flashing text appears immeadiately)
- more/better graphics and/or sound
- using extra memory if it is available on a machine for extra contents (graphics, sound, game level, etc) for example if the program is EP128 compatible but the program recognize that more memory is available on a machine it activates the extras.
- Using file manager (ex FILE expansion) if the program recognize thar EXDOS is available.
- design tape/disk cover by using the concept of original EP programs ( http://ep128.hu/Album/Ep_Kazetta/Ep_Kazetta.htm )
- Creating ROM version of the program
- Use extra CPU time for additional graphics/sound effects on turbo machines (6/7.12/10MHz)

Donation:
It is possible, and welcome :) This is organized by SSR86 please contact him r.malkowski86 at gmail dot com
Every donater can decide on distribution of his money between the categories

70
Konvertálás / SPEmu128
« on: 2015.June.02. 09:06:18 »
Meglepetés :D
Még nincs teljesen készen, 1-2 dolog javítandó, és lemezes környezetben nem teszteltem még, de elméletileg működnie kéne, várom a módosítandó dolgokat, és esetleg tesztelési eredményeket, fejlesztés céljából :)

71
Spectrum-ról / Arc of Yesod
« on: 2014.December.28. 17:08:52 »
Múltkor a fórumon keresgéltem, amikor észrevettem egy hosszabb diszkurzust az Arc of Yesod hiányáról, ezt az űrt betöltendő: :)
Arc of Yesod

A program EXOS kompatibilis, fut EP64-en is, de nincs zene, és a hangok is limitáltak, csak azok szólnak, amik a fő kódban vannak, és nincs soft reset.
DEL: zene ki/be
ESC: kilépés a játékból.

72
Spectrum-ról / Captain Fizz
« on: 2014.May.18. 14:43:11 »
Tesztelnivaló, a 3. pályáig eljutottam normál módon, utána elugráltam a nyolcadikig, addig attributum hibát nem láttam, viszont nem sikerült még a rakétákat beszineznem, és volt jópár kódba ágyazott attributum, úgyhogy még előfordulhat pár kódba ágyazott konvertálatlan attributum.

Attachment removed

73
Spectrum-ról / Lords of Chaos
« on: 2014.May.09. 10:22:30 »
Egy kis tesztelnivaló, akinek van kedve hozzá, én nem találkoztam már hibával, de nem is játszottam vele sokat, az EP64-esítés még hátra van, ha lehetséges.

74
Spectrum-ról / Chaos
« on: 2014.May.01. 14:13:53 »
Egy kis tesztelnivaló, én attributum hibával nem találkoztam, igaz csak a gépeket engedtem össze, úgy rendben volt minden.

75
Spectrum-ról / Asterix
« on: 2014.April.27. 11:59:40 »
Asterix újratöltve :D Sztem kész, de mivel nem vittem végig, így előfordulhat attributum hiba pl a legvégén, 2 extrácska is belekerült a szokásos örökélet, és hang ki/be-n kívül, és egy hiba javítva, ha vaddisznóval találkoztunk, és éppen felfelé/lefelé menetel közben kapott el minket a malac, és nem nyúlunk a billentyűzethez (jobbra/balra) a küzdőtéren, akkor elhalálozás után Asterix nem repül ki a képről, és a disznó a végtelen ciklusba került :D
Ha találtok valamit, szóljatok.

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7