Welcome, Guest. Please login or register.


Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - geco

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7
46
Enterprise DevCompo #2 / [Konverzió] Wolf2004
« on: 2016.December.14. 22:32:33 »
ZX Spectrum Wolf2004 konverziója, a program  EXOS kompatibilis, digit és a Dave hangpkat is ugyanazon a frequencián játsza le turbós gépen is,sajnos zene nince 128Kb RAM-mal rendelkező gépen játék közben, de bővített gépen már van. 128Kb-s gépen az intrót, és a "győzelmi indulót" két részletben tölti be a program, ezért a lejátszás megszakad floppys gépen rövidebb időre, magnós gépen csak egy rövid reklám erejéig :D
F1 -gyel lehet átugrani az Intrót magnós gépen.
Visszatérés digi zenét játszó részeknél a SPACE-szel lehet, máshol az ESC-kel is.

Játék irányítása:
mozgás: Int/Ext1/2/egér
S: játékállás mentése (0-9 file kiválasztása, enter befejezés)
L: játékállás töltése (0-9 file kiválasztása, enter befejezés)
H: fejmozgás be/ki
V: képernyő mérete kicsi/nagy
M: zene be/ki
R: ray precision
F:  fps
C: eltelt idő
F2: spectrum kép
F3: 4 színű kép
F4: egér mód: tűz: bal gomb, fordulás
F5: egér mód: előre: bal gomb, hátra: középső gomb, tűz: jobb gomb, fordulás
F6: egér mód: tűz: bal gomb, fordulás, előre/hátra
F7: csalás be
F8: csalás ki

Képek:

47
Enterprise DevCompo #2 / [Conversion] Wolf2004
« on: 2016.December.14. 22:21:38 »
Conversion of ZX Spectrum game Wolf2004 ,the program is EXOS compatible, plays Digi and Dave sounds on the same frequency on turbo machine also, there is no music on EP with 128KB RAM inside game, but there is on expanded machines.
F1 can be used to skip intro on Tape configs.
Return from parts which plays digi music is possible by pressing space only, otherwise ESC can be used also

ingame controls:
move: Int/Ext1/2/mouse
S: save state (0-9 select slot, enter finish)
L: load state (0-9 select slot, enter finish)
H: moving head on/off
V: screen size small/big
M: Music on/off
R: set ray precision
F: show fps
C: show elapsed time
F2: spectrum screen
F3: 4 colour screen
F4: mouse mode: fire: left button, turn
F5: mouse mode: move forward: left button, move backward: middle button, fire: right button, turn
F6: mouse mode: fire: left button, turn and move
F7: cheat on
F8: cheat off

Game menu
16861-0

Ingame
16863-1

Picture before level
16865-2

48
Enterprise DevCompo #2 / [demo]Kscope
« on: 2016.December.01. 19:07:43 »
g0blinish második alkotása, gyerekkorunk emlékeit idézi fel a Kscope jópofa kis demójával.

49
Enterprise DevCompo #2 / [demo] core
« on: 2016.December.01. 19:05:57 »
Első induló, g0blinish által készített jó kis demó: Core

50
Enterprise DevCompo #2 / Kérdések és válaszok
« on: 2016.November.21. 08:30:08 »
Kérdések és válaszok

51
Enterprise DevCompo #2 / Q&A
« on: 2016.November.21. 08:29:17 »
The place of Questions & Answers

52
TVC-ről / Firebow
« on: 2016.August.24. 20:29:23 »
Ügyködésem közben találtam egy színvonalas TVC játékot, hát nekiestem (ahogy nézem, a TVC egy pici módosítással jobb gép lehetne, mint a CPC, pl a paletta lecserélése, legalább +16Kb video RAM (ez a TVC 64K+-ban már benne van), 3 csatornás zene és 4MHz-es processzor), a játék maga a Firebow , a játék EXOS kompatibilis, a gép sebességétől függően állítja a játék és a zene sebességét (4MHz-en 10 FPS , turbós gépeken picit gyorsabb 12-16 FPS), legalább 96 KB RAM szükséges. A játék nem szalagos gépeken menti és tölti a pont táblát cheat bekapcsolása esetén is.

Vezérlés:
Esc: játékból való kilépés
Hold: szünet
Int Joy / Ext1/2 Joy / Q A O P ENTER/SPACE (a menüben választható bármi, mindegyik irányítás él a játék alatt)
F1: cheat bekapcsolása (csak játék közben)
F2: cheat kikapcsolása (csak játék közben)

53
Here you can enter your votes for Enterprise Devcompo#1 titles, please rate all entries from 0-10 by posting a reply, I will add the values, and after calculate an average after voting finished, the entry which has highest value will be the winner in each category. If you are not member of Enterprise Forever community, you can volte also by sending a mail to persa75 AT freemail.hu
If you have any question about voting, do not hesitate, you can ask in Q & A topic of Enterprise DevCompo#1

Itt szavazhatsz az Enterprise DevCompo#1 indulóira, minden tétel 0-10-ig való értékelésével, a szavazás végén a pontokat összeadom, majd átlagolom, minden kategóriában a legmagasabb ponttal rendelkező lesz a nyertes. Ha nem vagy Enterprise Forever tag, de szavazni szeretnél, megteheted, küdj egy levelet a persa75 AT freemail.hu-re
Ha bármilyen kérdésed merül fel a szavazással kapcsolatban a Kérdések és válaszok topicban felteheted.


Basic:
Bomber 3in1:
FlapFlap játék:
Jumprise játék:
Snaki:
Wall Defender játék:

conversion:
Chase HQ:
Filler:
LIRUS:
Pacman:
ZenLoops:

Enterprise program:
Bricky Prise:
Flora:
Team Hat Trick aka Six Men One Puck:

54
Enterprise DevCompo #1 / Konverzió: Pacman
« on: 2016.May.14. 20:30:39 »
Pacman CPC verziójának konverziója, A program EXOS kompatibilis, legalább 128Kb szükséges, felismeri a Turbós gépet, a hang frekvenciáját a gép sebességétől függően állítja be. Átalakítások a CPC verzióhoz képest: Videó RAM a 0-ás lapra kerül rajzolás közben, így jelentős lapozástól szabadult meg a program ( CPC memótialapozása nem olyan rugalmas, mint az EP-é), Töltőkép le lett cserélve, kezdőkép az eredetihez hasonéóra színezve (CPC verzióban ugyanazzal a 4 színnel volt megoldva, mint maga a játék), az eredményjelző rész sárgáról piszkos fehérre cserélve.
Az eredeti verziót Simon Owen készítette SAM Coupéra, SyX konvertálta át CPC-re, ez lett felhasználva a konvertálás alapjául, köszönet mindkettejüknek a nagyszerű munkához.

Játék vezérlése:
Int/Ext joystick
Alt, fire, 3 ,4: Érme bedobása
1: 1 játékos mód
2: 2 játékos mód
Enter,Tab: menü

Menü vezérlése:
Esc: kilépés módosítások mentése nélkül
Tab: kilépés módosítások mentésével
SHIFT+bal/jobbt: képernyő pozícionálása

Pacman töltés közben
15655-0
Pacman töltés után
15657-1
Játék közben
15659-2

55
Enterprise DevCompo #1 / Conversion: Pacman
« on: 2016.May.14. 20:18:03 »
Conversion of CPC version of Pacman. The program is EXOS compatible, needs at least a 128Kb machine, it recognize Turbo machine, and set sound frequency based on CPU frequency.
Original version made by Simon Owen to SAM Coupé, SyX converted to CPC I used the CPC version, thanks both of them for this great work.

Game controls:
Int/Ext joystick
Insert coin:Alt, fire, 3 ,4
1: start 1 player game
2: start 2 player game
Enter,Tab: enter to menu

Menu Controls:
Esc: exit without saving modifications
Tab: exit with saving modifications
SHIFT+left/right: align screen position

Pacman Loading
15648-0
Pacman Loaded
15650-1
Ingame
15652-2

56
Enterprise DevCompo #1 / Konverzió: Chase HQ
« on: 2016.May.07. 21:47:53 »
A CPC-s Chase HQ konveruiója, EXOS kompatibilis, legalább EP128 szükséges a futtatáshoz, felismeri a Turbós gépet, megpróbálja a hangokat is annak megfelelően állítani, több-kevesebb sikerrel. A CPC videó címzés meg lett szüntetve, legtöbb rajzoló rutin gyorsult, a béna betöltőkép az amigásra cserélve, betöltés után egy másik konvertált kép alatt a Speccy változat zenéje szól.

Controls:
F1-F5: set delay in the game( 1-5 frame)
F8: switch off delay
redefinable keyboard (including Int Joy) , EXT1/2 joy
Esc: Exit from game

Töltés közben
15608-0
Töltés után
15610-1
Játék közben
15612-2

57
Enterprise DevCompo #1 / Conversion: Chase HQ
« on: 2016.May.07. 21:41:21 »
Conversion of  CPC game Chase HQ, EXOS compatible, it needs at least EP128, recognize Turbo machine. CPC video addressing has been removed, most of drawing routines became faster, loader screen has been changed, and you can hear Speccy music under a 2nd converted screen.

Controls:
F1-F5: set delay in the game( 1-5 frame)
F8: switch off delay
redefinable keyboard (including Int Joy) , EXT1/2 joy
Esc: Exit from game

Loading
15602-0
Loaded
15604-1
Ingame
15606-2

58
Történelem / Defend or Die (CPC) rejtett képernyő
« on: 2016.April.02. 10:42:22 »
Keresgélésem során erre leltem, a képet magam mentettem ki a játékból, hogy meggyőződjek tényleg igazak-e a pletykák, és igen, a főmenüben 57AFh-ra váltva a program futási címét, megjelenik az alábbi kép, ahol az Alligata programozója leszólja (finoman fogalmaztam) az EXOS-t, ez két dolog miatt érdekes, az egyik, hogy nem volt elégedett az EXOS-szal, ezt most tegyük félre ... , a másik, úgy fest felkérték az Enterprise verzióra, és bele is kezdtek, még a CPC verzió előtt, vajon be is fejezték, vagy feladták?

59
Enterprise DevCompo #1 / Enterprise program: Bricky Prise
« on: 2016.April.01. 11:52:16 »
Elkészült a Bricky Prise , a játék alapötlete, és neve is Enditől származik :) , sőt az első pályát, és az első 8 pálya grafikája is neki köszönhető :), a névbeírás alatt szereplő zene pedig Szipucsu keze munkája :)
A játék EXOS kompatibilis, 128Kb RAM szükséges az elnidításhoz, a Ponttábla gép meleg-resetkor elmentődik, de csak akkor ha nem magnós konfiggal rendelkezünk, egér támogatás nem lett beépítve, de egeret joy módban használva működnie kéne.
A játék egy egyszerű falbontó 44 szinten vergődhetünk végig, tehát nem fog semmilyen meglepetést okozni :D  ?-es kavics kiütése Extra juttatást eredményez, ami lehet negatív ,vagy épp pozitív hatású is. Nehézségi szint kiválasztása az F1-F3 billentyűk megnyomásával történik a főmenüben, a nehézségi szintek közötti különbség a labda sebességében, és az extrák pozitív/negatív hatásának arányában jelentkezik.
irányítás:
- I, O, Space
- int/ext joystick
- ESC : szünet
- G és A billentyűk egyszeri lenyomása 2-re növeli az életek számának tizedes jegyét.
- Bal Shift: a labda irányának kis mértékű változtatatása

UI.: Hibák előfordulhatnak, ma még találtam 3-at , amit javítottam is, én azóta újabbakkal nem találkoztam.

Töltőkép
15222-0
Menü
15224-1
Játék közben
15226-2

60
Enterprise DevCompo #1 / Enterprise program: Bricky Prise
« on: 2016.April.01. 11:41:17 »
Bricky Prise , the idea and name of the game comes from Endi, He created 1st map, and character set of 1st 8 maps , and bat also. Entering HiScore music is created by Szipucsu.
The game is EXOS compatible, and needs at least 128Kb RAM, HiScore is saved at reset (only if you have EXDOS), Mouse support is not implemented, only if you switch it to joystick mode.
This is a simple breakout clone with 44 levels, and it's target will not cause any surprise :D , if you catch ? sign then you will get extra, which can have positive or negative effect also. You can select difficulty level in main menu by using F1-F3 keys, the difference between difficulty levels are ball speed, and rate of positive and negative extra's.
Controls:
- I, O, Space
- int/ext joystick
- F8 clear background
- keys G & A pressed in the same time gives 2 to high value of lives.
- Left Shift: changes the ball's direction a bit

Random level generation between level 2-39.

Loading Screen
15215-0
Menu Screen
15217-1
Ingame Screen
15219-2

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7