Welcome, Guest. Please login or register.


Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Tomato77

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 ... 23
61
Játékok / Re: Találd ki a kép alapján a játék nevét
« on: 2021.March.26. 11:32:24 »
Tomato77 nem járt erre? Ez a Banana 2.
Erről lemaradtam, pedig ezt talán kitaláltam volna. :) (Lesz majd 3. és 4. része is, már megvan az ötlet, csak előbb fogyjon el az SzJA '88... öööö... legyen kész a fájlkezelő a FISH hívással.)

62
Játékverseny / Re: 11. hét / 11th week: Grid Trouble
« on: 2021.March.26. 10:18:02 »
Működik az "előre nyomjuk az irányt" stratégia, ha a kocka közepétől nyomva tartod, el kéne kanyarodnia a csíknál.
Ha közel van a dög, vízszintesen le lehet úgy rázni, hogy pl. fel, aztán egyből ellenkező irány (bal vagy jobb), ő meg megy tovább. Meg arra kell még figyelni, hogy ha vízszintesen mozog mindenki, akkor kocka közepén találkozzatok, úgy nem fog utánad menni.

Én joystickkal játszom, és sokszor úgy rontottam el, hogy a nagy rángatásban a joy ellenkező irányba csapódik, amit érzékelt, erre visszafordult és elkaptak.

63
Játékverseny / Re: 11. hét / 11th week: Grid Trouble
« on: 2021.March.26. 09:45:54 »
Ha senki nem dönti meg, gondoltam, még egy kicsit javítok rajta. :) 19813 pont. Az első pályát kell túlélni, utána szinte mindig lehet úgy irányítani a halálfejeket, hogy egyszerre csak egyet kell elkerülni.

Itt az első képen épp látszik, merre célszerű indulni, így felül be lehet akasztani az egyik halálfejet, csak elrontottam és a másik elkapott.

64
Játékverseny / Re: 11. hét / 11th week: Grid Trouble
« on: 2021.March.22. 23:00:41 »
100320 pont, csak nem fért ki? :)

Van egy trükk a második pályától: kezdésnél egyet jobbra, aztán egyből lefelé az utolsó előtti csíkig, majd jobbra aztán teljesen le. Ettől a felső halálfej "beakad" fentre, csak a másik marad, így az alsó része a pályának könnyen teljesíthető. Aztán az alsó halálfejet kell beakasztani és felül megcsinálni a pályát. Az első pályán ez nem működik, mert nincsenek hiányzó falak.

65
Játékverseny / Re: 11. hét / 11th week: Grid Trouble
« on: 2021.March.22. 20:52:16 »
I tried again: 12297

66
Játékverseny / Re: 11. hét / 11th week: Grid Trouble
« on: 2021.March.22. 18:20:19 »
7546 sikerült, de majd még próbálkozom.

67
Játékverseny / Re: 11. hét / 11th week: Grid Trouble
« on: 2021.March.21. 21:16:47 »
Jó kérdés, meg lehetne-e csinálni, hogy külső joy-jal is menjen.

Meg. :) Régebben írtam, hogy nekem rá van kötve párhuzamosan az alaplapnál egy külső joy a belsőre (minden irány és gomb két vezetékkel, a joy eredeti elektronikája pedig mellőzve van), így minden működik "külső" joystickkal, még a kurzor is mozgatható.

68
Játékverseny / Re: 10. hét / 10th week: Turbó Rudi
« on: 2021.March.21. 15:26:04 »
A Grid Trouble volt az első játékunk EP-re, legyen az. Örökélet nélkül, és ha jól emlékszem, van benne valami billentyűkombináció a következő pályára, azt se legyen szabad használni. Aki a legtöbb pontot gyűjti, az lesz a győztes.

Most döbbentem rá, hogy a Turbó Rudi egy nagyon jó játék, és szép színesek benne a mozgó alakok. A játékverseny nélkül elő se vettem volna, pedig nagyon jó játszani vele.

69
Játékverseny / Re: 10. hét / 10th week: Turbó Rudi
« on: 2021.March.20. 21:50:48 »
Tényleg ad tíz pontot az a bigyó, csak nem azonnal változik a pontszám, hanem eltelik egy minimális idő, azért nem láttam.
Kipróbáltam emulátorban is, de ott mintha lassabban reagálnia a Rudi, igazi EP-n könnyebb játszani. (Most látom, hogy a tévéképernyő jobb alsó sarkában tükröződik a gép. Látszik, hogy valódi vason játszottunk. :)

70
Játékverseny / Re: 10. hét / 10th week: Turbó Rudi
« on: 2021.March.19. 18:10:56 »
Javítottunk: 1690.
Az a zöld-piros bigyó micsoda, ami időnként feltűnik a jobb-felső sarokban? Ha felvesszük, csak sípol, de se életet, se pontot nem ad érte.

71
Játékverseny / Re: 10. hét / 10th week: Turbó Rudi
« on: 2021.March.17. 23:03:36 »
1255

72
Játékverseny / Re: 6. hét / 6th week: Starstrike 3D
« on: 2021.February.21. 12:49:36 »
Én már választottam játékot. Épp ugyanazt, amit Lacika, ő majd megírja, melyik az. :)

73
Assembly / Re: Memoria idozites
« on: 2021.February.21. 09:02:45 »
Akkor ezt jó fejben tartani, ha kell a sebesség.
Nagyobb komplexivitást nem várok, csak kíváncsi voltam, hogy azért lassú-e az a terület, mert ketten olvassák a procival, vagy egyszerűen az a négy szegmens mindig lassabb. Ha jól tudom, a Nick mind a 64K-t meg tudja címezni függetlenül attól, melyik szegmensek vannak belapozva, de csak azt a tartalmat olvassa ténylegesen, amit az LPT-ben megadunk neki.

74
Assembly / Re: Memoria idozites
« on: 2021.February.21. 06:17:15 »
Video RAM-nak mi számít? Szigorúan az FCh-FFh szegmensek, vagy csak azok a szegmensek/tárterület, amit az LPT alapján a Nick tényleg elér? Tehát pl. az FCh szegmensen akkor is lassabban fut a program, ha ott egyáltalán nincs video adat?

75
Játékverseny / Re: 6. hét / 6th week: Starstrike 3D
« on: 2021.February.20. 19:04:54 »
Javítottam: 675800 pont. Ha hozzáadjuk Geco és Szipucsu 1000000+1000 pontját, akkor én nyertem. :D

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 ... 23