Fontos klub információ
Important club information
Welcome, Guest. Please login or register.


Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - geco

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 356
1
Konvertálás / Re: TVCemu
« on: Today at 11:01 »
Hivatalossá tett TVCEmu 1.2 verzió (nem változott semmi az előzőleg feltöltötthöz képest)

STOP+Hold TVCEmu melegindtás, többször megnyomva hidegindtás, reset gomb megnyomása esetén EP melegindtás történik.

2
Videoton TV Computer emulator V1.2 (Software).
Hardware req:
128 kb RAM

Programs can be load from cassette, and disk also, if DISK interface attached, then directory of the disk can be listed with VERIFY Basic command.
Basic programs and several machine code programs are running on the emulator.

TVC Soft reset: Stop+Hold
TVC Hard reset: Stop+Hold more times

Reset button will perform soft reset on Enterprise

Known bugs:
the sequence of upper 8 colours are different in the emulator than in TVC, because of limits of Enterprise BIAS.

3
Letöltések / Downloads / TVCEmu 1.2
« on: Today at 10:57 »
Videoton TV Computer emulator V1.2 (Software).
Hardware req:
128 kb RAM

Programs can be load from cassette, and disk also, if DISK interface attached, then directory of the disk can be listed with VERIFY Basic command.
Basic programs and several machine code programs are running on the emulator.

TVC Soft reset: Stop+Hold
TVC Hard reset: Stop+Hold more times

Reset button will perform soft reset on Enterprise

Known bugs:
the sequence of upper 8 colours are different in the emulator than in TVC, because of limits of Enterprise BIAS.

4
Konvertálás / Fuss! (Videoton TVC)
« on: Today at 10:48 »
Bertók Zsolt Fuss! Videoton TV Computer verziójának könverziója. A játék EXOS kompatibilis, fut EP64-en is megfelelő sebességgel (egy picit gyorsítani kellett a háttér kirajzoló rutinon), némi időztési problémával.
A játék közben lévő hangeffekteket nem konvertáltam, megtetszettek ezek a mélyebb hangok.
Irányítás:
Tűz:   Space, Külső joystick

Stop,B:   Visszatérés a főképernyőre
Hold:   Szünet
M:   Zene ki/be
1:   1 csatornán szól a zene
2:   2 csatornán szól a zene
Bármelyik joystick
Fel:   hangerő növelése
Le:   hangerő csökkentése

5
CPC-ről / Short Circuit
« on: Today at 10:46 »
John Brandwood Short Circuit Amstrad CPC verziójának könverziója. A játék EXOS kompatibilis, legalább 112KB RAM szükséges a futtatásához.
Változtatások:
- Az állapotjelző extra két színt kapott, és palettája változtatható
- 1. szint gyorsabb
- 2. szinten az EP verzióban parallax scroll van, a képernyő teteje is scrollozódik

Irányítás:
Tűz:   Enter, külső joystick
Fel:   Q, Belső/Külső joystick
Le:   A, Belső/Külső joystick
Bal:   O, Belső/Külső joystick
Jobb:   P, Belső/Külső joystick

Space:   Robot mód választás
Hold:   Szünet/Kilépés
F8:   Állapotjelző Scroll sebesség
F1+F2:   Csalás
F5:   Első szint sebessége
F6:   Zene be/ki
F7:   Állapotjelző palettájának cseréje

6
Conversion of Amstrad CPC version of Short Circuit by John Brandwood. The game is EXOS compatible, needs at least 112KB RAM.
Modifications:
- Status field got 2 extra colours, and it's palette can be changed during the game
- level 1 is faster
- level 2 has parallax scroll, top of the screen is scrolling too

Controls:
Fire:   Enter, External joysticks
Up:   Q, Internal/External joysticks
Down:   A, Internal/External joysticks
Left:   O, Internal/External joysticks
Right:   P, Internal/External joysticks

Space:   Select mode of Robot
Hold:   Pause/Quit game
F8:   Scrolling speed of status messages
F1+F2:   God mode
F5:   Game speed at level 1
F6:   Music on/off
F7:   Change palette of Status area

7
Conversion of Videoton TV Computer version of Fuss! by Zsolt Bertók, The game is EXOS compatible, runs on EP64 also with right speed, but there are timing issues.

Controls:
Fire:   Space, External joysticks

Stop,B:   Back to main screen
Hold:   Pause
M:   Music on/off
1:   1 channel music
2:   2 channels music
Any joytick:
Up:   increase volume
Down:   decrease volume

8
Letöltések / Downloads / Short Circuit
« on: Today at 10:34 »
Conversion of Amstrad CPC version of Short Circuit by John Brandwood. The game is EXOS compatible, needs at least 112KB RAM.
Modifications:
- Status field got 2 extra colours, and it's palette can be changed during the game
- level 1 is faster
- level 2 has parallax scroll, top of the screen is scrolling too

Controls:
Fire: Enter, External joysticks
Up: Q, Internal/External joysticks
Down: A, Internal/External joysticks
Left: O, Internal/External joysticks
Right: P, Internal/External joysticks

Space: Select mode of Robot
Hold: Pause/Quit game
F8: Scrolling speed of status messages
F1+F2: God mode
F5: Game speed at level 1
F6: Music on/off
F7: Change palette of Status area

9
Letöltések / Downloads / Fuss!
« on: Today at 10:32 »
Conversion of Videoton TV Computer version of Fuss! by Zsolt Bertók, The game is EXOS compatible, runs on EP64 also with right speed, but there are timing issues.

Controls:
Fire:   Space, External joysticks

Stop,B:   Back to main screen
Hold:      Pause
M:          Music on/off
1:          1 channel music
2:          2 channels music
Any joytick:
Up:        increase volume
Down:   decrease volume

10
VIDEO: / Re: Mozgó kép Enterprise -on...?
« on: Yesterday at 15:50 »
870K a teljes adat tömörítés után (előtte 2816 * 2184 = 6150144), de ezen remélhetőleg még lehet javítani.
Értem, akkor minden képernyőnek külön karakterkészlete van, arra gondoltam még, hogy esetleg tömörítetlen, és az összes előforduló karakter van külön letárolva, igaz macerás lenne összeválogatni a több ezerből az adott képhez tartozót,s csak most számotam ki, hogy maga a karaktertérképek mérete is több lenne, mint egy mega tömörítetlenül :D

11
VIDEO: / Re: Mozgó kép Enterprise -on...?
« on: Yesterday at 15:34 »
Jó lehetőségnek tűnik még a karakteres mód használata, ez első próbálkozásra is valamivel jobb eredményt adott (egy kép 32x24=768 byte + 256*8 byte karakterkészlet, valójában egy sem igényel 247-nél több karaktert, tehát veszteségmentes a konverzió), kb. 870K lett az adat, és remélhetőleg gyorsabb is lehetne a lejátszás. De ehhez már külön lejátszót kellene készíteni.
Ez jól hangzik, a karakteres mód eszembe jutott nekem is a videó nézése közben, azt hittem túl sok lenne a definiálandó karakter :)
A 870 KB a tömörítetlen adat karakterkészlet+karaktertérkép?

12
VIDEO: / Re: Mozgó kép Enterprise -on...?
« on: Yesterday at 13:56 »
Üdv István újra itt :), hiányoltunk :)

Egyelőre csak a Povi videóját tudtam megnézni az IPLAY-jel, az IVIEW mindig a képnézegetőt akarj meghívni FileIO-s konfiggal, egyelőre nem jöttem rá miért.

13
VIDEO: / Re: PC -> EP képkonverzió
« on: 2020.April.02. 08:26:53 »
ja, ezt néztem

de szerintem rájöttem: a width-et a felére veszem, és "-scale 1 2" paramétert adok meg
Szerintem akkor se lesz igazi lores, hanem marad a normál pixel mód, csak kinézetre lesz az, de lehet tévedek.

14
SOUND: / Re: MIDI
« on: 2020.March.29. 13:33:45 »
Másfélszer? Szerintem pont a vége lett a többi részhez képest a legjobb, akkor azt csak egyszer hallgattad meg. :D
Ön nyert :D , de tényleg hosszú, azt nem tudom, hogy az EP verzió pont olyan hosszú-e, mint az eredeti, de sztem igen :D, és szerintem helyenként jobb is, mint az eredeti.

15
SOUND: / Re: MIDI
« on: 2020.March.29. 13:13:16 »
Nagyon jó, lett ,és hosszú is, 1,5 hallgattam meg :D

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 356