Welcome, Guest. Please login or register.


Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - varrogy

Pages: [1] 2 3 4 5 6
1
Emulátorok / Re: MAc emulator??
« on: 2017.January.19. 14:17:46 »
Sziasztok!
IstvánV epemu v2.0.11-es változatból készítettem egy buildet, kérlek teszteljétek ti is.
ep128emu-2.0.11-macOS

2
Emulators / Re: Android?
« on: 2015.April.14. 14:10:04 »
I forgot to say that the FPSE example is not free but you have infinite updates once you buy it.

For only 2,79 Euro you are supporting the creator to make a better accurate virtual machine.

Why not do the same for a really good Android Ep128emu?

Because of that:
PS has an all time 120.000.000 units sold.
EP has roughly 80.000 units produced and this is the all time maximum.

If i suppose only the one per cent of the former buyers are interested in per platform.
You can do a quick calculation about the margin.
This is a very rough estimation but you can get a picture about the volume.

in the case of EP it means 800 downloads * 2.79Eur = 2,232Eur (this is the net amount, you won't get this because the revenue percentage)

in the case of PS it means 1.200.000 downloads * 2.79Eur = 3,348,000 Eur

Not in the same category.

3
Weboldalak / Re: Enterprise a neten
« on: 2014.November.02. 20:15:47 »
Lehet már volt, ha igen akkor sorry

https://www.youtube.com/watch?v=Yh6oyiLGRYM

4
Játékok / Re: Panic Man
« on: 2014.January.03. 14:36:26 »
innen lehet pályákat szemezgetni
http://worldsbiggestpacman.com

5
Emulátorok / Re: Web emu
« on: 2013.August.19. 17:34:38 »
Quote from: lgb
http://ep.lgb.hu/jsep/demo/?snapshot=dtm.ep128s&sound=yes

Elso probalkozas, csak D/A mod van tamogatva, es csak chrome-on megy (firefox-on azert nem, mert firefox-on nem lehetseges meg az AudioContext API hasznalata, mivel lehet JS-bol generalni sajat audiot, de allitolag nightly build-ekben mar ott is van, szoval van remeny ...). Az audio minosege amugy pocsek, mivel buffer tul/alulcsordulas stb nincs normalisan semmi benne kezelve, de legalabb kb felismerheto, amit elsore pozitivumkent konyvelek el :)

Btw: firefox 23-ban az about:config oldalon beallithato mar a web audio, es igy van is hang firefox-ban is, de nekem pl csak par masodpercre, aztan kuka, szoval eros a gyanum, hogy firefox-ban meg tul alpha ennek a tamogatasa sajnos :(
Gyors feedback, hátha érint valakit

OSXen Safarival (7.0-ás) is megy, ott is van hang! 
iOS6 és iOS7 safarija támogatja ugyan a kérdéses API-t, de ott nem volt hangja.

6
Emulátorok / Re: Web emu
« on: 2013.August.14. 10:14:38 »
Quote from: lgb
Ezt jol meg kene "tervezni" azert, ahhoz, hogy normalisan hasznalhato legyen. Ha jol meg van csinalva, abbol sok minden dolgozhatna, akar ep128emu-ba is epitheto lenne valami, amivel programok onnan tolthetoek, stb stb. Pl alap kerdes, hogy milyen legyen a szerkezete: egyes programoknal disk image vagy maguk a file-ok. Ez azert is erdekes, mert ugye ha tobb file-bol all egy program, akkor nem mindegy, bar nem tudom igy van-e, de el tudom kepzelni hogy pl ep128emu-nal sem feltetlen megy minden program FILEIO-val ... Az JSep meg jelenleg vagy disk image-et igenyel, vagy pedig olyan programot, ahol egyetlen file van, es semmi tobb, ami kell hozza. Aztan meg kene oldani vmi "katalogus" letrehozasat, ami vmi strukturalt adat, amit nem human felhasznalasra optimalizalt az ember, pl emulatorok vagy emulator frontendek abbol dolgozhatnak. Oszinten szolva nem tudom pontosan hogy megy ez a World of Spectrumos dolog az JSspeccy-val egesz pontosan, mivel Spectrumos dolgokban nem vagyok otthon ...
Én egy hasonló elgondolást valósítottam meg az ep128emu iOSre portolása közben.
Az ep128.hu lévő rar fájlok eléggé jó alapanyag, mert minden programot ki lehet tömöríteni egy mappába amit meg lehet adni a FILEIO-nak.
Én úgy tudnám ezt elképzelni, hogy amikor valaki elindítja az emut akkor létrejöjjön egy session a szerver oldalon ami létrehoz egy "workspace" mappát (ez addig él amíg be nem zárja a böngészőjét a user) 
csinálni kellene egy webservicet amit a sessionnel és a rar file urljével paraméterezve kicsomagolná a "workspace"-be a programot (szerver oldalon) és ezt már talán tudná használni a webEmu. (ehhez esetleg fel lehet parsolni az ep128.hu-n lévő játék oldalakat is)

Illetve Chrome 9 től pedig elérhetőek már sandbox mappában végezhető fájl műveletek is. Ami viszont már direkt fájl elérést tesz lehetővé.

Én iOS alatt annyit csináltam (természetesen azért lehetett mert nativ alkalmazásról van szó), hogy egy böngésző ablakban induláskor megnyitom az első játék oldalt az ep128.hu-n és figyelem az érkező eseményeket és amikor a request során a megfelelő mime type érkezik, akkor letöltöm a háttérben és kitömörítem a filet egy mappába amit megadok a FILEIO-nak az emun belül. 
Ami viszont igéynként felmerült, hogy a betöltést ne kelljen begépelni, most ezen dolgozom. így sokkal kényelmesebben lenne és ki lehetne kerülni, hogy az iOS eszközön mivel nincs hardweres bill, ne kelljen szívni hogy még az ember a virtualis billentyuzeten gépeljen. Ráadásul nem is biztos hogy tudja az adott betöltendő file nevét, hiszen a rendszer ezt elrejti a user elöl.

Gy

7
EP128Emu / Re: EP128emu
« on: 2013.July.21. 19:48:43 »
Sziasztok

Valahogy szerintetek megoldható, hogy begépeltessünk programkóddal szöveget az Ep128Emu-ba?
Tehát úgymond nem billentyűzetről, hanem egy pl saját C függvénnyel amit fel lehetne paraméterezni és azt végrehajtaná az emu a kurzorral jelzett helyen.


Gyuri

8
Emulátorok / Re: Web emu
« on: 2013.July.14. 15:42:46 »
Quote from: endi
Úúúúúúúúú! Eszembe se jutott hogy ez futhat iOS-on! És tényleg fut. Wow!
De hogy lehet gépelni?
és valószínűleg egy csomó androidos készüléken is!
Gépelni majd akkor lehet (gondolom én) ha kezelve lesz, hogy feljöjjön a virtuális billentyűzet amire valahogy rá lesz mappelve az EP keyboardja. Próbáld meg ha van rá lehetőséged bluetooth billentyűzettel párosítva eszközt (bár asszem csak iPad kezeli) hátha.

9
Emulátorok / Re: Web emu
« on: 2013.July.14. 15:19:51 »
Quote from: lgb
Nezegettem az JSspecy nevu Javascriptben irt emut, es raero oramban atirtam picit a leheto legalapabb EP emulatorra (jo indulattal nevezhetjuk annak, azert nagyon sok minden hianyzik!):

http://ep.lgb.hu/jsep/
Szuper munka! Nagy gratula a webes emuért!

Kipróbáltam én is Safari alatt 
(OSX + Intel 3840QM 2,8Ghz)
és 166-200fps-t ír speed módban, 
normál módban pedig 111-142fps között mozog.

iPad mini: 10fps!

Nagyon szuper munka ez egy igazi nextgen crossplatform emu!!
Ennek a projektnek nagy jövője lehet, mert tényleg minden a web felé halad.
Csak így tovább!!

10
Emulátorok / Re: iEP128emu
« on: 2012.March.29. 11:33:25 »
Módosított verzió (nem biztos, hogy hibátlan):
  (Attachment Link)
  (Attachment Link)
  (Attachment Link)


Tökéletesen mūködik és gyors lett köszi szépen!!
Az alábbi módosítást tettem még bele, a glBegin(GL_QUADS); ... glEnd(); sorok helyett.
így az openGL és openGL-ES1 is megeszi. 
Esetleg ezt a mostani emuba is lehetne használni, de a kompatibilitáson kívul megsporolhatunk vele egy plusz haromszoget :)


Code: [Select]
void OpenGLDisplay::drawFrame_quality1(Message_LineData **lineBuffers_,
                                         double x0, double y0,
                                         double x1, double y1, bool oddFrame_)
  {

.
.
.
      GLfloat textureCoords[] = {
          GLfloat(0.0), txtycf0,
          GLfloat(384.0 / 512.0), txtycf0,
          GLfloat(0.0), txtycf1,
          GLfloat(384.0 / 512.0), txtycf1,
      };
     
      GLfloat vertices[] = {
          x0, ycf0,
          x1, ycf0,
          x0, ycf1,
          x1, ycf1,
      };

      glEnable(GL_TEXTURE_2D);
      glEnableClientState(GL_VERTEX_ARRAY);
      glEnableClientState(GL_TEXTURE_COORD_ARRAY);
     
      glVertexPointer(2, GL_FLOAT, 0, vertices);
      glTexCoordPointer(2, GL_FLOAT, 0, textureCoords);
      glDrawArrays(GL_TRIANGLE_STRIP, 0, 4);
     
      glEnableClientState(GL_VERTEX_ARRAY);
      glDisableClientState(GL_TEXTURE_COORD_ARRAY);
      glDisable(GL_TEXTURE_2D);
     
.
.
.
}

11
Emulátorok / Re: iEP128emu
« on: 2012.March.28. 18:33:26 »
Tehát a Spectrum mód nem gyorsabb jelentősen (PC-n legalább 1.5x a különbség Alt+W-nél). :???:

IstvanV:
Az OpenGL ES lett a szūk keresztmetszet,
 az lenne a kérdésem, hogy tudnál-e nekem segíteni abban, hogy a
drawFrame_quality1(Message_LineData **lineBuffers_,
                                         double x0, double y0,
                                         double x1, double y1, bool oddFrame_)
hogyan lehetne módosítani, hogy minél kevesebb textura rajzolassal tudjon lefutni (glTexSubImage2D sor).
Ugyanis úgy láttam, hogy minden képernyõ renderelés (double buffer, display quality 1 esetében) 21db texturát rajzol!
Sajnos ez az iOS-en iszonyat sok processzort megeszik, viszont ha mondjuk a generaált textura magasságát (GLsizei txtHeight = 48;) ra emelneém akkor mindehez csak 7 textura kellen ami 3x gyorsabb renderelést eredményezne.
De akár lehet, hogy egy textura segítségével is meg lehetne oldani, ezt nem tudom.
Szerinted megoldhato lehet a fent leirtak valahogy?

Koszi
Gyuri

12
Játékok / Re: R2D2
« on: 2012.February.21. 09:49:13 »
Próbáltam azt is, hogy zx128emu-ban a Zotyocopy-ba betölteni az eredeti WAV-ból, szépen fel is ismeri, méretek stimmelnek, azonban csupa 0 bájtot tölt be belõle.

Lehet, hogy nagy őrület amit írok, meg nem is annyira értek az ep128 lelkivlágához
 de ugye a program loadere betölti valahova az adatokat a védett részről és esetleg ezt a debugger segítségével (esetleg valami scripttel) nem megoldható az adatfolyam úgymond dumppolása? Amiből utána lehetne kreálni hangfilet.

13
Other topics / Re: "Must Have" hardware/software for Enterprise
« on: 2012.February.15. 16:38:34 »
The Classical which I recommend:

0. Unicum
1. Batman
2. Sorcery
3. Beach Head
4. Bomb Jack
5. Orient express
6. Bruce Lee
7. Rocky Horror Show
8. Get Dexter
9. Untouchables
10. Curse of Sherwood
11. Robin of The Wood
12. Teenage Mutant Hero Turtles
13. Indiana Jones
14. Impossible Mission 2 (spectrum version)

1. Enduro Racer
2. Crazy Cars 2
3. Race Ace
4. Turbo Esprit
5. Spy hunter
6. Rock'n Roller
7. Star Wars 3: Return of the Jedi

Cute game:
1. Special Delivery
2. Mad Mix
3. Chuckie Egg

If you have lot of time:
1. Nether Earth

More games:
1. MIG-29 Soviet Fighter
2. Motos
3. Lode Runner
4. Academy

And
- Wriggler
of course  :mrgreen:

14
Emulátorok / Re: iEP128emu
« on: 2012.February.14. 18:38:23 »
Tehát a Spectrum mód nem gyorsabb jelentősen (PC-n legalább 1.5x a különbség Alt+W-nél). :???:

CPC 6128 konfiguráció beállítása:
Code: C++
  1.     vm.resetMemoryConfiguration(128);
  2.     vm.loadROMSegment(0x80, "cpc6128.rom", 0);
  3.     vm.loadROMSegment(0xC0, "cpc6128.rom", 0x4000);
  4.     vm.loadROMSegment(0xC7, "cpc_amsdos.rom", 0);
Elvileg az EP és a Spectrum között kellene lennie a sebességnek, de közelebb az EP-hez.


Sehogy sem akar a speccy emu gyorsabb lenni az EP-nél :)
CPC-t még nem próbáltam idő hiányában.

Már ennyire leegyszerűsítettem a kódot, de minden esetben ugyanazok az eredmények jönnek ki!
Code: [Select]
int main(int argc, char *argv[])
{
    @autoreleasepool {
             
        Ep128Emu::AudioOutput    *audioOutput    = NULL;
        Ep128Emu::VideoDisplay   *videoDisplay   = NULL;
        Ep128Emu::VirtualMachine *vm             = NULL;
        Ep128Emu::VMThread       *vmThread       = NULL;
        Ep128Emu::Timer          statsTimer;

        int32_t oldSpeedPercentage = 0;     
             
        audioOutput     = new Ep128Emu::AudioOutput();
        videoDisplay    = new Ep128Emu::OpenGLDisplay();
       
        vm = new Ep128::Ep128VM(*videoDisplay, *audioOutput);

        NSString *path = [[NSBundle mainBundle] pathForResource:@"exos21" ofType:@"rom"];
        vm->loadROMSegment(0x00, [path cStringUsingEncoding:NSUTF8StringEncoding], 0);
        vm->loadROMSegment(0x01, [path cStringUsingEncoding:NSUTF8StringEncoding], 16384);
       
        path = [[NSBundle mainBundle] pathForResource:@"basic" ofType:@"rom"];
        vm->loadROMSegment(0x10, [path cStringUsingEncoding:NSUTF8StringEncoding], 0);
       
        vmThread = new Ep128Emu::VMThread(*vm);
        vmThread->setSpeedPercentage(0);
        vmThread->pause(false);

        while (1) {
            Ep128Emu::VMThread::VMThreadStatus  vmThreadStatus(*vmThread);

            if (statsTimer.getRealTime() >= .5) {
                statsTimer.reset();
                int32_t newSpeedPercentage = int32_t(vmThreadStatus.speedPercentage + 0.5f);
                if (newSpeedPercentage != oldSpeedPercentage) {
                    oldSpeedPercentage = newSpeedPercentage;
                    printf("%i%%\n", oldSpeedPercentage);
                }
            }
            usleep(10000);
        }
    }
}


15
Emulátorok / Re: iEP128emu
« on: 2012.February.13. 14:07:02 »
Spectrum és CPC módban mennyi ?


Spectrumban 95%-100% (48k-s rommal)
CPC-t nem sikerült még beizzítani, ott melyik szegmensre kell betölteni a cpc464.rom-ot? 0xC0?
(amúgy rom nélkül, fut a képernyő és 60-65% a cpc mód)

Pages: [1] 2 3 4 5 6