Welcome, Guest. Please login or register.


Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Zoldalma

Pages: [1] 2
1
Játékok / Re: Eggs of death TRN
« on: 2017.February.08. 21:50:46 »
A végére kíváncsi lennék, mert szerintem nincs neki.

2
Emulátorok / Re: Raspberry Pi
« on: 2014.July.16. 20:46:04 »
Köszönöm a tippeket, újrafordítva már sikeresen elindul! Most többre nem volt érkezésem, de nemsokára megnézem pár játékkal is...

3
Emulátorok / Re: Raspberry Pi
« on: 2014.July.16. 05:52:28 »
Némi küzdés után sikerült fordítani ep128emu-t, de az eredmény még nem az igazi. Elindul az emulátor, de valami egész érdekeset produkál, lementettem róla demót, más gépen visszajátszva is ugyanígy néz ki... tippek?

4
Emulátorok / Raspberry Pi
« on: 2014.July.03. 20:25:45 »
Sziasztok,
nemrégiben szert tettem egy Raspberry Pi miniszámítógépre. Van hozzá egy emulációs image, de abban sajnos nincs benne EP128:
ChameleonPi

Próbálkozott már valaki ep128emu-t ilyesmire fordítani? Nem lenne rossz, ha ez a kis kütyü tudná ezt is emulálni :)

5
Játékok / Re: Nodes of Yesod
« on: 2011.September.11. 17:01:09 »
Miután az iddqd-n feltűnt, nekiálltam megint, most ep128emu-val. A helyes megoldás az, hogy először az ember megkeresi, melyik helyen van a felvehetetlen, egyszínű alchiem a négy lehetségesből, és utána abból a színből gyűjti össze a 8-at. A térképen a 4 üres kocka feletti helyeket kell végignézni.

Egyéb észrevételek:
- a piros űrhajós mindig a sorban a legelső alchiemet veszi el (amit legutoljára vettünk fel), de az nem vész el véglegesen, hanem ismét visszakerül az eredeti helyére
- emiatt, ha már van 8 alchiem, csak még nem mind egyszínű, érdemes egy feleslegest tartani az első helyen
- nem mindegyik  térképen van jelölve az a 2 hely, ahol át lehet esni a padlón
- van egy "monolith" (oszlop a szoba közepén) a játékban, térképen jól látható, de a játékmenet szempontjából nincs szerepe, van ott egy alchiem, és ennyi
- a felvett alchiemek helyére mintha bizonyos idő után extra élet termelődne, legalábbis másodszori bejárásnál gyanúsan sokat találtam
- a flash-verzióban nincs benne az egyik textúra (a lila padló), illetve hiányzik belőle a zuhanás közben a platform szélén megcsusszanás

6
EP128Emu / Re: ep128emu 2.0.8
« on: 2010.August.15. 10:32:11 »
Hello,

némi erőfeszítéssel sikerült feltenni az ep128emu-t Ubuntu 10.04-re. Igazából csak szeretnék köszönetet mondani Istvánnak az emulátorért és a többi közreműködőnek, hogy most 2010-ben is elérhetőek, futtathatóak ezek a régi játékok (igen, főleg gamer vagyok :-) )

 :smt023

7
Other topics / Saving EP tapes to PC sound files
« on: 2007.January.05. 07:58:39 »
Isn't there any audio format which is specialised for square wave?
Is for ex. wma format inconvenient to this purpose?

Zozosoft's waveform pictures are interesting. What about overdriving the 128kbps MP3 wave to gain square wave? I think square waves can be overdriven and the pitch doesn't change...

I've tried to do that, but unfortunately it didn't succeed, at least it's not this simple. But on the other hand, based on the original specifications of the Enterprise tape format , it should be possible to use 8 kHz, 8-bit mono WAV files, which equals to 64 kbps uncompressed data rate. I do not dare to say that it'll work for sure (I cannot try it, due to lack of an Enterprise :-( ).

8
Emulátorok / Re: TAPir
« on: 2007.January.04. 22:25:49 »
Kár :-( Tényleges EP-n kívül mivel lehetne kipróbálni, hogy érvényes-e? Lenne még 1-2 ötletem, de ahhoz nem ártana, ha meg tudnám nézni, hogy működik-e.

9
Emulátorok / Re: TAPir
« on: 2007.January.04. 21:58:25 »
Aham, tehát nem számít. Sőt, elvileg telefonvonalon is át tudna menni... Akkor feltolok egy kísérletet a letöltések közé.

10
Emulátorok / Re: TAPir
« on: 2007.January.04. 21:46:04 »
Lehetõleg úgy, hogy olyan elsimított hullámból is felismerje a jeleket, mint amit most tárgyalunk az angol fórumban :-)

Nem ismerem pontosan az Enterprise kódolását - ha a jelszint nem hordoz információt (tehát csak a négyszögjel frekvenciája számít), akkor túlvezérléssel esetleg vissza lehet állítani. Mindjárt feltöltök egy kísérletet valahova...

11
Egyéb témák / EP ROM-ok visszafejtése
« on: 2006.August.17. 17:59:39 »
Valamennyit én is be tudok segíteni, ha arról van szó, hogy a szkennelt oldalakat kell szövegként bevinni.

12
Játékok / Végigjátszás élmények
« on: 2006.July.06. 06:55:16 »
Quote from: "endi"
Jut eszembe, a vége felé van pár pálya, amelyen szövegeket lehet olvasni. Egyiken mintha lenne valami gratuláció szöveg.


Tényleg, ki is felejtettem a listából a King of the Castle-t. Az se rossz, bár a vége csalódás (már ha ez az) - eltûnik a macsek, és kijut az ember egy "You have escaped!" nevû képernyõre, de ennyi - semmi más nem történik, ugyanúgy lehet tovább mászkálni.

13
Játékok / Végigjátszás élmények
« on: 2006.July.03. 19:19:52 »
Quote from: "szipucsu"

Nodes vége: a 8 egyforma alchiemmel becsobbantam a monolitos képernyõbe. Bal oldalon ott volt egy páncélszekrény (biztos abban tartotta egy gazdag holdlakó a vagyonát). Elindultam ehhez a páncélszekrényhez, majd mikor hozzáértem, elindult átlósan a képernyõ közepe felé, ezzel Yesod bácsit hátraszaltókra kényszerítve. Aztán jött a képernyõ, ami az életek elfogyása után is szokott jönni.
Zöldalmának van egy snapshotja a játék végérõl.


Pontosabban amikor megvan a 8 egyforma alchiem, akkor el kell menni ahhoz, amelyik alatt a térkép egy üres szobát jelez. 4 ilyen van, az kell nekünk, amelyikben a megfelelõ színû, felszedhetetlen alchiem-ikon van. Akkor leesünk a padlón át, és fel tudjuk szedni azt a bizonyos "kódtáblát", ami a Föld védelmi kódjait sugározza a játék sztorija szerint.

Az Enterball vége csak egy sima congratulations, az 50. szint után. Errõl is van EP32 snapshot, ha kell.

Az Exolonban szerencsére csak az elsõ 25 pályát kell 2x megcsinálni, azaz összesen 125 zóna.

14
Játékok / Végigjátszás élmények
« on: 2006.June.30. 20:22:34 »
Még régen, az eredeti EP-n:
- Sorcery, miután megvolt a térkép, már egyszerûbb volt, de ennek még rendesen eltalálták a nehézségét
- Antiriad, sok szívás volt, pláne az ékes spanyol (?) nyelvû instrukciók miatt
- Nebulus
- Cauldron, talán... már nem emlékszem pontosan

Emulátoron, sok mentéssel:
- Batman, na véééégre :-)
- Enterball
- Impossible Mission II, klasszikus, és megcsinálható
- 180, nem egy nagy durranás

Emulátoron, örökélettel:
- Nodes of Yesod, ezt hogy képzelték normálisan?
- Antiriad, így kicsit egyszerûbb volt
- Exolon, ez is marha nehéz, a PC-s újrairaton alig néha jutok a 25. pálya végére, és 125 van...

Emulátoron se sikerült:
- Eggs Of Death... ismétlõdnek a szobák :evil:  nincsen vége
- Jacks House of Cards, nem sikerült 1 szoba
- Amaurote, azzal a pattogó bogyóval kellene a legyeket eltalálni? Na neeee...
- Magic Ball, ennek sincs vége, vagy csak rossz a törés?
- Turbo Rudi, nincsen vége, ismétlõdik
- ja igen, a Bomber Man, ennek se látom a végét (szerk.)

15
Egyéb témák / Re: Ad, vesz, elajándékoz
« on: 2006.June.09. 21:18:17 »
Rég írtam ide (azért olvasni szoktam), viszont a minap jártam ebben a boltban, és min akadt meg a szemem a polcon...

http://www.mogyoro.hu/portal/product.php?action=view&product_id=509177&shop_id=4ee40ab971fb990c

Pages: [1] 2