Welcome, Guest. Please login or register.


Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - geco

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 376
1
Konvertálás / Re: Puckman (Videoton TVC)
« on: 2021.January.17. 14:15:33 »
kiprobaltam egy masik random rutint is, azzal is beragadt, meg esetleg az lehet, hogy a demo modban nem a randomot hasznalja pacman mozgatasara, ennyire nem melyedtem el a kodban.

2
Konvertálás / Re: Puckman (Videoton TVC)
« on: 2021.January.16. 23:22:22 »
Egy kis változtatás, sérthetetlenség menüben bekapcsolva örök demó módot jelentett ha nem nyomunk entert demó mód kezdetéig.
a lenti csatolmány lecserélve

Direkt van, hogy balra egyből elindul a krapek? Az szerintem kicsit zavaró.
Nekem a demóból nem lehet kilépni, meg a pontszámtáblánál nem reagál semmilyen gombra.
Mind a kettő szándékosan ilyen, csak a press enteres részről lehet a játékot elkezdeni, az elindulás random módival még zavaróbb lenne, de egyébként ha valamelyik irány gombot nyomva tartod, akkor fel se tűnik, hogy alapból balra menne :D

3
Konvertálás / Re: Puckman (Videoton TVC)
« on: 2021.January.16. 21:32:40 »
Lecseréltem a fájlt, mert eszembe jutott, hogy lehet nincs időzítés az eredetiben, mert EP-n gyorsabb volt, mint TVC-n, nem volt, ezért betettem, hogy egy rajzolási fázis ha nem tartott 2 frame-ig (nem tart addig :D ), akkor várjon, a második frame-ig.
F2-F4-mal lehet állítani a várakozást:
F2: 1 frame (itt alig észrevehető gyorsulást érünk el, érdemes turbós gépen próbálni :D )
F3: 2 frame
F4: 3 frame

És betettem a pontszámtábla mentést/betöltést. (magnós konfignál nincs)

4
Játékverseny / Re: 1. hét / 1st week: Bricky Prise
« on: 2021.January.16. 21:25:55 »
Az nagggyon durva :D

5
Konvertálás / Puckman (Videoton TVC)
« on: 2021.January.16. 19:47:06 »
A Doberdo Brothers készítette ezt a remek Pacman verziót TVC-re a szokásos TVC-s programozási verseny keretében, a rosszabb felbontás ellenére szerintem jobban néz ki, mint az eredeti, ezért nekiestem, és itt a végeredmény, szinte semmit se változtattam, csak a pöttyök lettek fehérek, ami eredetileg egy konvertálási hiányosság volt, de annyira megtetszett, hogy nem konvertáltam sárgára, lecserétem a $54-et COLOR_WHITE-ra :D :D, és a zene 2 csatornán szól, az effekteket dobáltam szét a három csatorna között.

irányítás:
INT/EXT1/EXT2 joy

egyéb:
F1: csend/hangol
F7: örök élet
F8: sérthetetlenség

Remélem nem találtok benne hibát, én végiggörgettem az összes pályát, nem találtam hibát, igaz a ponttáblára nem kerültem fel csalás nélkül :D

6
Konvertálás / Re: Basic programok átírása bármilyen gépről
« on: 2021.January.15. 09:34:34 »
Jópofa kis játék, és jók lettek az extrák, pláne a press space-nél a hang.

7
Műanyag alkatrészek gyártása / Re: Általános / Discussion
« on: 2021.January.13. 21:04:20 »
jol nez ki

8
Játékverseny / Re: 1. hét / 1st week: Bricky Prise
« on: 2021.January.13. 17:31:14 »
26119-0
:D :D :D

9
CPC-ről / Re: Atic Atac
« on: 2021.January.12. 21:00:46 »
Atic Atac
Sprite rajzolás gyorsult, ennek ellenére ha varázslóval játszunk, és 4 ellenfél van a pályán, és lövöldözünk is, a játék belassul, annyiban javult a helyzet, hogy eddig volt olyan is, hogy lövés nélkül is belassult néha ilyenkor.
A korábbi linkek is frissítve.

10
Atic Atac
Sprite drawing routine now is faster, despite of this, sometimes it slows down when Wizard is selected, and there are 4 enemies on the screen, and shot also.
Links below have been updated also

11
Games / Re: Abbey of Crime english version
« on: 2021.January.11. 20:15:52 »
I checked today Abadia, and you knocked on open doors :-D
The conversion is English, only the name remained spanish on loading screen, and score display contains 2  spanish words.

12
Programming / Re: IS-DOS crash bug.
« on: 2021.January.10. 20:49:59 »
Coooool :smt041

13
CPC-ről / Re: Atic Atac
« on: 2021.January.10. 20:46:57 »
A SlashNet által felfedezett hibák javítva, én is találtam egyet, az is.
Javított verzió:
Atic Atac

Az eredeti link is frissítve lett az új verzióra

A fagyás, és a teljesített % az eredetiben is benne volt, a másik kettőt én követtem el :D

And here's video: https://youtu.be/sRyE2Y38ugY
I've figured out how to play it and suddenly successfully ended it (using map from speccy version)

Game still have some glitches.
17:49 - after downwell freefall door sprite not clears correctly
19:28 - game completion percents doesn't shows correctly

Thanks for the conversion!
Thank you very much :)

14
Thanks to SlashNet some bugs appeared, i could solve them, so this version is the corrected version:

Atic Atac
Link below has been update also to the corrected version.

- game has been frozen after a tunnel: it caused that the maximum of food items were set to 5, and the program did not checked if we are over the max, I set to 6 and if it reach the maximum, stops further checking, the room where Slashnet would arrive contained originally 4 mushroom, and a food, but he died there earlier, so a cross was placed there additionally, this is 6 "food item" the 6th food item overwritten food count variable, therefore draw item loop got an 0e6h as loop counter :D (it was very hard to find, I thought that the problem caused by interrupt)
- % was not correct at the end, because the game checks how much room were visited, and if it is 142 them it gives 100%, below the % comes from a table, but Slashnet visited 143-150 Rooms :D It was changed if this number >=142 it gives 100%
- door display problem after falling down at 17:47, this is my mistake, i changed the sprite drawing, therefore if a door opens, it is updated in 2 frames on the screen, when Slashnet fallen down it's counter was not 0, now falling down procedure set this counter to 0.
- and finally a problem what i found, if you press space during loading, the game will freeze, because it skips menu phase, and player variables are not set.

Yes, on January 1 I notified him that the sources of the game were available, and on January 3 he sent me a final version.

Impressive. I don't know if he stopped to eat, go to WC or sleep on that time....
I did all mentioned things, and i had smoke breaks also :D :D
I spent about 28-30 hours on those days with the conversion with breaks, if i remember well i started at 19h on 1st of jan, and i performed some corrective actions, because some door parts left on the screen if player was there, created BIAS selection, and packed version yesterday.

15
Games / Re: Abbey of Crime english version
« on: 2021.January.09. 23:03:54 »
as i see, it differs only in language from the original game.

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 376