Welcome, Guest. Please login or register.


Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - endi

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 342
1
Egyéb témák / Re: Minden egyéb
« on: 2018.December.13. 11:12:18 »
hamarosan be lehet majd tanítani az AI-t arra hogy írjon nekünk új EP játékokat!!!! már nagyon várom!

:)

3
Programozás / Re: Legfrissebb sw fejlesztések EP-re
« on: 2018.December.12. 15:01:17 »
yutub videó is jó lenne ilyenről, mert ahol dolgozok az a cég gyártja a legsikeresebb nyan játékot, és meg akarom mutatni neki hogy már ez is van 8 bites régi gépre :)

4
SOUND: / Re: Hanglejátszó fejlesztése
« on: 2018.December.12. 15:00:26 »
attól lesz jobb a hangminőség hogy az egymás melletti hangminták összemixelődnek, ezáltal "több bit" lesz, persze, lehet hogy tompább is lesz a hang, de nem biztos hogy ez mindig hallható lesz.

5
SOUND: / Re: Hanglejátszó fejlesztése
« on: 2018.December.12. 13:35:15 »
azon gondolkodtam, mi van akkor ha egy digi hangot úgy játszunk le, hogy 1 hangmintával eltolva minden csatornán. elvileg így jobb hangminőség lesz, és maga a hang nem lesz hallhatóan más, hiszen csak 1 minta eltolás van.
ha nem d/a-val akarjuk akkor pl. a 3 csatorna 2 hangerő kimenete az ügye 6 csatorna. így 6 minta eltolás lesz a max, az se fog érezhetően más hangot adni, de a hangminőség elvileg jobb lesz, és továbbra is csak 1 darab 6 bites hangmintánk van.

6
VIDEO: / Re: Karakteres grafikus módok
« on: 2018.December.11. 20:39:38 »
amit itt láthatod a karakterek első és utolós negyede egyik 4-es színcsoportot használja, a közepén lévő két negyed pedig a másik 4-es színcsoportot.
azaz a karakter kódjától függ hogy melyiket használja.

7
VIDEO: / Re: Karakteres grafikus módok
« on: 2018.December.11. 14:30:24 »
ja és még egy: a gracha editornak ügyebár a lényege, hogy ki tud menteni egy pályát, a hozzá való kirajzoló rutinokkal, amik a pályát egy tömbbe is betöltik. szóval készen arra hogy egyszerűen játékot írjunk hozzá.

8
VIDEO: / Re: Karakteres grafikus módok
« on: 2018.December.11. 13:55:10 »
amúgy a gracha módnál ne felejtsd el hogy 4*9 pixel egy karakter. tehát 1 karakteres főhössel és ellenségekkel rendelkező játék nem igazán lesz szép rajta, hiszen 4 pixel szélességben elég nehéz ezt megvalósítani. épp ezért épül az egész gracha editor 2*2-es karakter tömbre.

9
VIDEO: / Re: Karakteres grafikus módok
« on: 2018.December.11. 12:37:27 »
azt tudni kell, hogyha poke-al át van bármi állítva a képernyőn, akkor azt a display, set palette stb, tehát minden ilyen utasítás törölni fogja.
a speciális (2*4 szín) karakteres módot csak poke-olással lehet megcsinálni, mert amúgy csak 1*4 színű

10
VIDEO: / Re: Karakteres grafikus módok
« on: 2018.December.09. 22:30:50 »
igen, sajnos a 4 színű karakter módban csak col16 felbontás van.
és igen, csak poke-okkal lehet azt elérni, hogy 2*4 szín használható legyen, azaz bizonyos karakterek a 0-3, bizonyosak meg a 4-7 színeket használják.

11
Spectrum-ról / Re: Általános specy átírás topik
« on: 2018.December.09. 20:39:14 »
ez vicces. valaki csinált a manic minernek egy scrollos verziót. na persze sokat ne várjunk tőle, de poénos. 2x-ére nyújta szét a képet szélességében, és karakteresen scrolloz. de játszható, meg poénos: https://jswcentral.org/mminmods_mscroller.html
megnéznék valami specy átiratot ep-n hasonló trükkel. persze valami 2 színű lenne az igazi mert az attr mód nem "lores-ezhető".
illetve van több lehetőség is, pl cpc játék loresben...

12
Spectrum-ról / Re: Általános specy átírás topik
« on: 2018.December.09. 19:28:22 »
off, nagyon jó használata a flash-nak: http://www.worldofspectrum.org/infoseekid.cgi?id=0004767
lásd ez első képet a SPLAT felirattal

13
SOUND: / Re: MIDI
« on: 2018.December.04. 22:09:12 »
hát ez mindkettől elég jó, már az egyik hamis, írtad is miért.
de amúgy a másik totál jó. szerintem jobban illik az eredeti zenéhez, és elég eredeti hangzású így egyben

14
SOUND: / Re: Zeneprogramozás
« on: 2018.December.04. 20:45:39 »
Jó lenne ezt kihasználni. Ha még gyűrűmodulációt is teszünk a két hang közé, nagyon érdekes hangzások is előjönnek véletlenszerűen. Még az "eptec" című midiben szórakozgattam ilyennel.
Van még a duodecima nevű hangköz (egy oktáv + egy kvint), az is teljes konszonancia, mint az oktáv vagy mint ha ugyanaz a hang szól egyszerre. Abból is ki lehet talán hozni valamit...

igen, csak ki kéne kísérletezni hogy miről is van itt szó, hogy kell előhozni.
csak nekem erre most nincs időm.

15
SOUND: / Re: Zeneprogramozás
« on: 2018.December.04. 19:07:19 »
hát, sokat nem foglalkoztam vele, de mintha a portra írás átállítaná a négyszögjel fázisát. érdemes lenne ezt kihasználni

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 342