Enterprise Forever
:HUN => Konvertálás => Topic started by: endi on 2012.December.05. 20:25:27
-
Találtam egy érdekességet!
Itt a forrása is:
https://github.com/cobbpg/acelgoyobis
Videó:
www.youtube.com/watch?v=67edWYTawvw
Itt meg még sok játékról videó:
http://www.youtube.com/watch?v=9jR-mwvpCvk
-
Találtam egy érdekességet!
Ezek szerint te is olvasod az IDDQD-t :-)
Bennem is felmerült a gondolat...
-
Volt köztük jópár nagyon jól kinéző program, és gondolom sprite kezelés sincs benne :D
-
Nekem azok tetszenek amik nagy pixelesek, EP-n 256 szín üzemmódban működhetnének...
Bár úgy tűnik kicsit itt jobb a felbontás.
Meg valaki azt írta hogy 6MHz-s Z80 van ezekben. Bár talán ez nem nagy különbség.
-
Meg valaki azt írta hogy 6MHz-s Z80 van ezekben. Bár talán ez nem nagy különbség.
Ott a kommentekben írta valaki, hogy ezeknél nincs videó memória, hanem IO portokon kell kiküldeni az adatot, mivel ezt lehetne jóval egyszerűbben megcsinálni, behozná a különbséget.
-
Jól értem, ezek számológépre írt játékok? De azért még lehet számolni is a számológéppel, vagy az már csak egy mellékes funkció? :D
Talán egyszerűbb lenne, ha Geco ehhez is írna emulátort, és az összes játékot lehetne rajta talán futtatni. És mellesleg jó kis számológép is lenne Enterprise-ra, ilyen program még úgyse volt.
Spectrumra, CPC-re, más Z80-as gépekre nem próbáltak még ilyeneket átírni?
-
Ott a kommentekben írta valaki, hogy ezeknél nincs videó memória, hanem IO portokon kell kiküldeni az adatot, mivel ezt lehetne jóval egyszerűbben megcsinálni, behozná a különbséget.
haha ez nem semmi! a renderelőt is z80-al kellett megoldani :) tetszik :)
-
Nekem azok tetszenek amik nagy pixelesek, EP-n 256 szín üzemmódban működhetnének...
Bár úgy tűnik kicsit itt jobb a felbontás.
Meg valaki azt írta hogy 6MHz-s Z80 van ezekben. Bár talán ez nem nagy különbség.
Rákerestem a nyeten, 6MHz-es proci van bennük némelyik verziónál az szerepelt, hogy 6/15, és valami 96*11x a felbontása.
-
nekem meg ilyen kütyüm még volt is :-D
bi bi!
bár nem emlékezek paintball ra benne.
csak hogy macerás volt kezelni s rűheltem.
-
erre senki se cuppant rá? :)
pedig van amihez ott a forrás is, de anélkül is szerintem elég könnyű lenne átírni őket
szerintem EP-síteni is elég jól lehetne ezeket a "szoftver renderes" dolgokat
-
felhozom ezt hátha valaki... :)