ezt a váltottsoros rajzolást úgy értem hogy ez független lenne a mozgástól. tehát a rajzolási mód nem függne a player interakciótól, meg semmitől.
magyarul amikor nem mozgunk (vagy nem mozog semmi a képen) akkor "összeáll" a teljes kép. csak mozgáskor látszódna a csíkosság. kicsit amolyan interlace+mblur trük, persze gyanítom ilyen felbontásnál inkább ronda lenne.
Igazad van, mert a megállás utáni 2. fázis bepótolná a hiányt, ezt kifelejtettem az előbb a számításból, nekem is az a tippem, hogy ilyen felbontásnál csúnyább lenne, ki lehet majd próbálni, csak jussunk el oda
, egyelőre a falbontóval is lassan haladok, hétközben már elfogy az energy mire hazaérek
, annyi van ,hogy már műxik a 4x6-os labda, neki lehet esni az átgondolt ütközésnek.
most belegondolva... nem lenne ez mégis jobb c16 módban? úgy értve hogy továbbra is 1 byte-os lenne a számítás, azaz 2 pixelesen "törne" a textúra, de lehet hogy nem lenne zavaró! és talán mégiscsak szebb lenne a grafika.
Ezt most nem értem, tehát a felbontás nem változna, csak 16 színünk lenne? Ha erre gondoltál, akkor ez volt a 3. fázisa az átírásnak, a 256 szín szebb
1. fázis a CPC verzió konverziója 1:1-ben
2. wolf textúrák 16 szín módba konvertálva
3. wolf textúrák 16 szín módba konvertálva, kép megnövelve, LPIXEL mód használata
4. wolf textúrák 256 szín módba konvertálva, PIXEL mód használata