Belenéztem a ebbe a Seraphima játékba.
Ugrálós lövöldözős játék. Érdekesség, hogy amikor a karakter megy (igazából áll, csak a pálya mozog), akkor az előtérben a fű gyorsabban mozog mint a dolgok középen ahol ő van, és egészen hátul a háttér pedig nem is mozog. Mint a Nintendo játékokban.
Ajtók vannak előttünk és mögöttünk amivel a szintek között lehet menni, ugyanúgy mint a Joe Blade vagy a Batman-Pingvin játékban. (különbség, hogy itt felfelé és lefelé is lehet haladi a platformokon ugrálással)
A legelső videóban amit néztem, úgy halt meg a karakter, hogy lövöldözött az ellenségre, az közelebb jött, és amikor az ellenség meghalt, szétrobbant, és hősünk ezt nem élte túl pedig volt bőven életereje.
Van egy (vagy több?) ládikója amiben lehet találni és lehet rakni dolgokat. A játék végén pl. a puskákat lecseréli kardra.
Amit nem értek, hogy a vége felé van egy motor az egyik garázsban, amibe tölt üzemanyagot, és azzal megy. DE MINEK? 3x akkora a motor mint ő. Az ajtókon megy be. Ugyanúgy ugrál vele a platformokon. Azt hittem először azért kell a motor, hogy nagyobb távolságot megtegyen gyorsabban, de nem.
A végén amikor a gonosszal beszélget, hogy akkor látjuk a szövegbuborékot, de az ellenség a képen kívül van. Először azt hittem, hogy láthatatlan, mert oda mutatott a buborék, ahol nincsen semmi.
Érdekes egy játék. Szépen látszik az attributom mód.
A zene kicsit már unalmas 30 perc után. A motor hangjára odafigyeltek, hogy a zene ellenére hallható legyen.