Szemfüles EP klubtagok két bugot is felfedeztek a játékban, miközben játszottam
A Stop csempén nagy volt a pontlevonás, és ha 0 alá ment az érték, akkor 255-x érték és 0 között ugrált a pontszám, ezt egy carry-t figyelő relatív ugrás okozta, nekünk a no carrys változat kellett, szerencsére a 6502-es processzor idióta módon működik carry állítás tekintetében, ha CMP (compare), vagy SBC (kivonás) utasítás történt, akkor pont z80-nal ellentétesen állít carryt, ADD, és rotate bit esetén meg megegyezően.
Az új high score rosszul jelent meg a menüben, ez meg azért volt, mert amikor a program ellenőrzte , hogy high score-t értünk-e el, akkor kivonta az aktuális pontból a régi high score-t, és sikeresen ezt tároltam el új high score-ként, ez is javítva.
Az attachment frissítve az első hozzászólásban.
Sharp eyed EP club members found 2 bugs in the game meanwhile i played it
The point deduction was too high on the stop tile, and if the score went under 0, it jumped between 255-x and 0, this was caused by a JR C instruction, but a JR NC had to be used, i use the wrong instruction, because 6502 processor works in an idiot way by setting carry in case of CMP, or SBC instructions, work opposit way than z80, in case of ADD, and rotate bit instructions it works the same way like Z80.
New hiscore was wrong in the menu, this happened,because when the program checked if we reached new high score, high score was substracted from the actual score, and the result was stored as new high score, it is corrected also.
The attachment has been changed in the 1st post.