Welcome, Guest. Please login or register.


Author Topic: Quadrillion (Read 104770 times)

Offline IstvanV

  • EP addict
  • *
  • Posts: 4822
Re: Quadrillion
« Reply #330 on: 2018.June.04. 16:42:09 »
[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]

- a tégla bontás hangja az értéktől függően emelkedő magasságú, a piros (20 pont) nem változott, a többi talán így túl magas lehet
- próbálkoztam a lemez és a csillag hangjának a továbbfejlesztésével, most jobbak vagy rosszabbak is lehetnek a réginél :oops:
- Geco brutkodob.ep128s hangja lett a fallal ütközés, bár lehet hogy jobb lenne máshol használni
- kisebb optimalizálások a hang lejátszó rutinban

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7082
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Quadrillion
« Reply #331 on: 2018.June.05. 08:34:33 »
Este majd megkukkantom, még egy dobot akartam csinálni, egy magasabbat, lehet, hogy azt megpróbálom még megcsinálni, egyelőre elképzelve jó lehet a brutkó dob a fallal való ütközésnél :)

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Quadrillion
« Reply #332 on: 2018.June.05. 09:29:53 »
border lehetne valami halvány színű? unalmas ez a fekete.
esetleg valami színátmenet, hangmegszakításban? :) (ez is csak halvány színekből legyen)
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline IstvanV

  • EP addict
  • *
  • Posts: 4822
Re: Quadrillion
« Reply #333 on: 2018.June.05. 13:03:48 »
Mivel a háttér is fekete, szerintem jó ez a szín a keretnek. A világos szín vagy mozgó rasztercsíkok (mivel 1 kHz-nél biztosan mozognak) akár zavaróak is lehetnek. Esetleg élet vesztésekor a hangeffektus közben lehetne csíkos a keret, de elég lehet a már most is villogó és színes robbanás is.

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Quadrillion
« Reply #334 on: 2018.June.05. 16:53:04 »
Mivel a háttér is fekete, szerintem jó ez a szín a keretnek. A világos szín vagy mozgó rasztercsíkok (mivel 1 kHz-nél biztosan mozognak) akár zavaróak is lehetnek. Esetleg élet vesztésekor a hangeffektus közben lehetne csíkos a keret, de elég lehet a már most is villogó és színes robbanás is.

kár

ha lassan mozognának a csíkok akkor szerintem nem lenne zavaró
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Quadrillion
« Reply #335 on: 2018.June.05. 17:07:13 »
amúgy érdekes, ep-n nem láttam még asszem ilyet, amit c64-en szoktak alkalmazni, pedig jó trükk:
http://www.zzap64.co.uk/c64/szln2music.jpg

jó módszer, kevés szín többnek látszik, átmenetesebbnek.
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7082
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Quadrillion
« Reply #336 on: 2018.June.05. 18:42:02 »
Szerintem a Disk hangja még jobb lenne, ha a zajcsatornás rész hangereje lecsengene,vagy a frekvencia növekedne, a csillag hangja szerintem tök jó, a brutkó dobom túl harsány, vagy halkabbá kéne tenni, de sokkal, vagy a következőre cserélni. Valami ilyesmi dobra gondoltam korábban, ha nem is sikerült 100%-osan.

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Quadrillion
« Reply #337 on: 2018.June.05. 18:50:59 »
Valami ilyesmi dobra gondoltam korábban, ha nem is sikerült 100%-osan.
Párszor megnyomtam az F1-et így lett a következő, ami nem igazán dob, de valamire hátha jó lesz. Esetleg a pálya szélének ütközés hangja lehetne?
[ Guests cannot view attachments ]

Azon gondolkoztam, legyen-e külön hangja a pálya szélének ütközéskor és az éppen nem eltüntethető téglának ütközésnkor.

Jók voltak a hangok már abban is, amit István tegnap feltöltött! Föleg, amikor tologatni lehet a téglát.
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline IstvanV

  • EP addict
  • *
  • Posts: 4822
Re: Quadrillion
« Reply #338 on: 2018.June.05. 19:19:00 »
Szerintem a Disk hangja még jobb lenne, ha a zajcsatornás rész hangereje lecsengene,vagy a frekvencia növekedne

A frekvencia már most is növekszik, a hangerőn még próbálhatok állítani.

Quote
Valami ilyesmi dobra gondoltam korábban, ha nem is sikerült 100%-osan.

Ez jónak tűnik, játékban ilyen (az időtartamot 16-ra csökkentettem, mert gyors egymás utáni ütközéseknél pattogott a hang):
[ Guests cannot view attachments ]

Offline Zozosoft

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 14722
  • Country: hu
    • http://enterprise.iko.hu/
Re: Quadrillion
« Reply #339 on: 2018.June.05. 19:34:44 »
Ezek az új hangok elég jól feldobják a játékot!

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Quadrillion
« Reply #340 on: 2018.June.05. 20:00:25 »
visszhangozhatnának a hangok! tehát le kell játszani 3-4x, halkulva őket. szerintem tök sokat adna hozzá.
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Quadrillion
« Reply #341 on: 2018.June.05. 20:12:53 »
visszhangozhatnának a hangok! tehát le kell játszani 3-4x, halkulva őket. szerintem tök sokat adna hozzá.
Ez elég lenne csak néhány téglához, pl. a színváltóhoz.
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Quadrillion
« Reply #342 on: 2018.June.05. 21:17:13 »
Ez elég lenne csak néhány téglához, pl. a színváltóhoz.

hát nem erősre gondoltam, hanem csak finoman, mint egy igazi visszhang.
pl 100%, 40%, 20%, 10%

ez nem lenne zavaró, hanem adna egy tök jó atmoszférát az egésznek
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7082
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Quadrillion
« Reply #343 on: 2018.July.29. 13:59:06 »
Quadrillion Full verzió, ha nem találtok benne hibát, akkor ez a végleges.

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7082
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Quadrillion
« Reply #344 on: 2018.August.09. 08:36:09 »
Nekem inkább többének tűnik :D , a 6. pályáig jutottam el, addig semmi hibával nem találkoztam. Ezzel a verzióval az volt a tervem, hogy bekerül a kezdésnél a C64-es kép, és alatta midi szól :)