Semmi.
De abban a hozzászólásban amire válaszoltam, vajon mi az Enterprise? Mert a videón egy "játékkonzol"-szerûség van házilag... Ha már erre ment el a téma, hogy milyen legyen a Nick II (III, IV, V, ...), akkor ha lúd, legyen kövér
Na igen, de ahogy a "Z80 II"
thread-ben is felmerult: ha csinalsz egy modern, pipeline, superscalar, RISC stb Z80-at, az mar baromira nem Z80, ilyen eleven lehet pl egy ARM proci is, ami mar legalabb van, aztan max emulaciova futtatja az eredeti Z80 kodot, atlagos "modern" orajelen nem problema. Akkor az viszont mar csak emulacio ismet. Ez kisse olyan feature, mint amikor AmigaOS szerusegeket csinalnak, de mar kozel sem az erdeti hw-n futnak, ami nem motorla 68000 sorozat en azt mar nem neveznem Amiganak ... Bar ez hozzaallas kerdese. Nehez meghuzni a hatarvonalat, az igaz ....
Amit en nick kapcsan el tudok kepzelni pl: tudjon egy slot-ban a "nick II" 2 byte-nal tobbet olvasni. Igy novelheto a felbontas, ami pl 256 szinu modnal kulonosen jol jon. Meg azt is megkockaztatom, hogy nemi 'sprite szeruseg' is beleferne, ha pl vsync/blank alatt olvasna be a szukseges adatokat (bar ha jol remlik az eredeti nick-ben az extcol dolgok pont arra voltak fenntartva hogy kesobb valami sprite szeru feature-t lehessen csinalni kulsoleg, hmm?)