De ezzel nem ért még véget a tesztelés. Elővettem a Wrigglert, mert ez is hullámzott a régi TV-men. Esetében 28,381-nek adódott a pixel clock, ráadásul ez az egy játék volt, amire a Medusa nem tudott stabilan rászinkronizálni, mert néha egy fél másodperces fekete képernyő után váltott a pixel clock, oda-vissza ugrált az először mért 28,381 és az alapértelmezett 28,475 MHz között. De ezt én abszolút a játék hibájának tudom be, hiszen létezik belőle javított verzió, ami feltehetőleg nem mutatja ezen hibajelenséget. Fun fact: a Medusa MiST VIC20-ként azonosítja
.
Ennyi szadizás után megnéztem még a Zozó által javasolt Eat it up!-ot is, ami szépen, stabilan, villogás, hullámzás, és black screen-mentesen futott az alapértelmezett 28,475 Mhz pixel clock / 912 ppi értéken. Sem sávosodást, sem szemetelést sem vettem észre a keretnél, így a Nick-em valószínűleg rendben van.
Levezetésként az Interlace2 demóval zártam a sort. Ennek a képei kivétel nélkül villogva jelentek meg, amit hiába próbáltam a bizonyos Amiga-módoknál (Super Hires) javasolt "double res" opciót kapcsolgatni, annyit értem el, hogy kissé odébbmozdult a kép, így látható, hogy némi vágás van az oldalaknál. Sokat biztosan nem csonkol, mert a citromok egész szépen elférnek a képernyőn...
A fentieket megírtam a fejlesztőnek, Jakubnak (alias acidmaker), meglátjuk, tud-e kezdeni vele valamit.
Összességében elégedett vagyok a készülékkel (mondjuk ennyi pénzért ez a tudás a minimum), és bízom abban, hogy a következő FW-frissítésekbe bekerül még autodetektálhatóként jópár gép, az EP-t is beleértve.
Mindenkinek köszönöm a figyelmet, ha felmerül még valami igény, kérés, hogy próbáljam ki, akkor szóljatok, megnézem.