A chuckeegg nevű játékban egész jó eredményeket értem el. Ott 8 pálya van, és ha végigvitte az ember, akkor eltűnnek a gyaloglibák és a kalitkából kiengedik a repülő libát. Ha így is végigviszi az ember a 8 pályát, akkor visszatérnek a gyaloglibák és a repülőmadár is előjön. Borzasztó nehézzé válik így a játék. Abszolút jó játék az ügyesség mérésére.
A batman (ocean) örökélet nélkül azért nem alkalmas szerintem arra, hogy megmérkőzzenek az emberek, mert bizonyos ellenség véletlenszerűen vált mozgásirányt, és akinek szerencséje van, az élete elvesztése nélkül tud továbbjutni egy pályán, míg a másik mind a 8 életével fizet.
Az olyan játékoknál mint a "Dizzy" vagy "Curse of Sherwood" vagy "Robin of the wood" a pontok nem számítanak. Szerintem ott igazából speedrun lenne lehetséges, tehát aki hamarább végigmegy, az a nyerő.
Amitől kicsit tartok, hogy ha mindenki levideózza a játékát és feltölti, az nem jelenti azt, hogy mindegyik meg lesz nézve, két okból:
- Mindenki jobban szereti játszani, mint nézni
- Az időnket szeretjük hasznosabb dolgokkal eltölteni, mint 3 órás "Arhnem 2"-t vagy 2 órás "Impossible Mission 2"-őt végignézni.
- Amit Zozo mondott, hogy sokszor nem érti mások hogyan csinálják meg, nos a youtube létezése óta az összes C64, ZX és CPC játék végigjátszása fel van töltve, ott meg lehet nézni.
Ezért én személy szerint azt javaslom, hogy elég lesz csak egy kép a score tábláról, vagy a sorcery speedrun esetén egy kép a végén az utolsó szobáról, ahol a megmentett varázslók vannak, hogy láthassuk az időt a status sorban.