Welcome, Guest. Please login or register.


Author Topic: Wriggler (Read 74813 times)

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7082
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Wriggler
« Reply #90 on: 2020.December.15. 21:30:52 »
meg orok elettel is megsznvedtem vele,szerintem az ufos resznel egy kukac csonthalmot pupoztam fel :-D

Offline ilozikatap

  • User
  • *
  • Posts: 82
  • Country: hu
Re: Wriggler
« Reply #91 on: 2020.December.15. 21:45:17 »
Igen végleg eltünnek azok a bogarak. Ha új játékot kezdesz sem térnek vissza. A pók mögé vagy  inkább rá esésről készítek videót a napokban ígérem.
« Last Edit: 2020.December.15. 22:01:04 by ilozikatap »

Offline ilozikatap

  • User
  • *
  • Posts: 82
  • Country: hu
Re: Wriggler
« Reply #92 on: 2020.December.15. 21:51:02 »
meg orok elettel is megsznvedtem vele,szerintem az ufos resznel egy kukac csonthalmot pupoztam fel :-D
Igen. Volt olyan rész ahová amit csak tudtunk oda hordtunk hogy lassabban mozogjon az ellenség. Ez igaz volt az ufókra, bizonyos nagy pókokra és mozgó padlókra. Ha nem vittünk oda semmi lehetetlennek tünt átjutni.
« Last Edit: 2020.December.15. 22:01:54 by ilozikatap »

Offline ilozikatap

  • User
  • *
  • Posts: 82
  • Country: hu
Re: Wriggler
« Reply #93 on: 2020.December.15. 21:58:40 »
Nem akartam erre utalni. Úgy érted, teljesen eltűnnek a bogarak? Az nem lenne rossz, de sajnos nekem elnyűhetetlennek tűntek. Van az Ant spray, de az is csak ideiglenesen nyiffantja ki őket.

Nem az összes bogarat lehet eltüntetni. Csak azt a 4-et amik követnek a képernyőn belül. Azokat eggyenként el lehet küldeni a die-be.

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Wriggler
« Reply #94 on: 2020.December.16. 07:52:53 »
az ufos resznel egy kukac csonthalmot pupoztam fel :-D
Érdekesen mutatna egy kupacban az a kukac csonthalom. Kukac régészeti múzeumban kiállíthatják: őseink, hőseink a maratonról. Mint a valódi maratonnál, amikor a célban holtan esett össze.

azt a 4-et amik követnek a képernyőn belül. Azokat eggyenként el lehet küldeni a die-be.
Úgy, hogy többet nem is jönnek vissza? Na, ilyenre nem emlékszem.
Tényleg jól jött, amikor tárgyak voltak a képernyőn, és lassabban mozgott minden. Amikor az esőcsepp alatt átkeltünk, közben fel-le rakosgattuk a kulcsot, és kevesebbet ártott az esőcsepp, nem azonnal, hanem egy másodperccel később múltunk ki.
A liftből vezetett ki egy olyan rész is, amikor ki lehetett menni kertszerű képernyőkbe, mint amik még a föld alatti rész előtt voltak. Persze tudtuk, az csak egy kitérő, nem vezet sehova, mert megvolt az SpV-ből a térkép. Aki nem tudhatta, ennél a résznél biztos az egekben lehetett a vérnyomása, hogy fú, biztos most jön mindjárt a cél, aztán jól hoppon maradt.
Nagyon komoly, hogy ufók voltak a föld alatt, melyek a kukacokra veszélyesek. Bár a valóságban föld alatt röpködő méhet se tudnék elképzelni. Az ejtőernyőző kukac meg végképp kész. Kár, hogy amikor a kalapot felveszi, az nem látszik a fején. Arra se jöttem rá, hogy a kertben mászkálva hogyhogy sírkövet is lehet találni, hogy kerülhet oda.
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline ilozikatap

  • User
  • *
  • Posts: 82
  • Country: hu
Re: Wriggler
« Reply #95 on: 2020.December.29. 16:37:54 »
Elkészült a videó a pókos cselről... Ha így megszereztük az ottani kulcsot akkor teljesen kihagyhattuk az ufós részeket.  Akkoriban persze nem volt még örök energia stb. Nagyon oda kellet figyelni az időzítésre hogy a pók alatti lift lefelé menjen amikor átgázolunk a pókon. Ha jól emlékszem (mivel kifelé is a pókonát kelljönni csak persze felfelé) egy életet fel is áldoztunk hogy legyen sírkő a képben, ami lassította a pók mozgását. https://youtu.be/am_alQJdGHc

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Wriggler
« Reply #96 on: 2020.December.29. 18:14:06 »
Ha így megszereztük az ottani kulcsot akkor teljesen kihagyhattuk az ufós részeket.
Ha kicsit lejjebb szállsz ki a liftből, akkor ott is át lehetne menni, de van egy kapu, ami útban van. Ahhoz a kapuhoz a kulcsot nehéz megszerezni? Ahhoz a kulcshoz be kell járni az ufós részeket?
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline ilozikatap

  • User
  • *
  • Posts: 82
  • Country: hu
Re: Wriggler
« Reply #97 on: 2020.December.29. 20:02:03 »
Igen. Rá tapintottál a lényegre. Pont az a lényege hogy így nem kell a minden ajtót kinyitni... Egy csomó kimarad. 3 egyszerűen megszerezhető kulcsal kész is van... Legözelebb végig videózom a palota részt.

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Wriggler
« Reply #98 on: 2020.December.29. 20:51:28 »
így nem kell a minden ajtót kinyitni... Egy csomó kimarad.
Így örökélet nélkül is lehetne teljesíteni a játékot? Ha viszünk magunkkal egy kalapot a csöpögő lé ellen és a hipernehéz expanderen egyből átjutunk, akkor ha máshol nincs életvesztés, talán sikerülhet, gondolom. De itt a póknál szerintem 2 életet is elveszt, és a cél előtt is szerintem mindenképpen elveszt egyet.
A videót felvehetnéd az EP128emuval is, az tud videót alapból is felvenni (File - Record video).
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Wriggler
« Reply #99 on: 2020.December.29. 21:11:59 »
https://youtu.be/am_alQJdGHc
Egyébként nem elegáns, ahogy a pók letöröl az expanderből, amikor belemegy. Volt máshol is ilyen, azt PGyuri javította.
Azon gondolkoztam, ez a játék miért verseny. Lehetne más kerettörténete és adventure játéknak is lazán elmenne. Gondolom, jött egy ötlet, hogy kukacversenyt kéne írni, és közben jött a többi ötlet, és egyre bonyolultabb lett a labirintus, amit terveztek, de már nem volt kedvük az alapfelállást megváltoztatni.

Amikor pár hete felmerült, hogy a DIE képernyő olyan, mint a fekete lyuk, ahonnan nem lehet kijönni, és hogy minél több cucc van egy képernyőben, annál lassabb a játék, eszembe jutott valami. A fekete lyuknak is az a lényege, hogy ott nagyon sok cucc van (nagyon tömör a fekete lyuk anyaga, vagyis nem tudjuk, hogy milyen, mert nem lehet megfigyelni közvetlenül, de az anyag iszonyatosan kicsire sűrűsödésével áll elő), és ott is lassabb minden. Külső szemlélőként úgy érzékeljük, a Wrigglerben minden lelassul, ha sok cucc van egy képernyőn, de a Wriggler pedig belső szemlélőként minket érzékelne úgy, hogy itt felgyorsul minden. Úgy tudom, a fekete lyukaknál is pont ez van. Igaz, kukacot senki nem küld fekete lyukba, de csak azért, mert messze van. :D A Wrigglerben a sok tárgy a képernyőn, a fekete lyukaknál pedig a sok anyag az oka ennek a lassulásnak. A Wrigglerben ennek az oka a számítógép véges teljesítménye. Így az univerzumot is fel lehetne fogni egy szoftvernek, ami egy nagyon nagy teljesítményű számítógépen fut, és ennek a teljesítménynek csak a fekete lyuk fekszi meg a gyomrát, ahol annyi anyagot már nem tud a szokott idő alatt "megjeleníteni". Ennyit a filozofálgatásról.
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Wriggler
« Reply #100 on: 2020.December.29. 23:31:59 »
https://youtu.be/am_alQJdGHc
A Wriggler térképén nem is jelölik ezt az átjárót:

[ Guests cannot view attachments ]
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline ilozikatap

  • User
  • *
  • Posts: 82
  • Country: hu
Re: Wriggler
« Reply #101 on: 2020.December.30. 01:06:35 »
Igen így végig lehetett játszani. Nekünk nem volt külső joyunk sem. A szüleink sokszor végigjátszották 3 élettel. Illetve plusz egyet felvettek a földalatt ha jól emlékszem. Az sem volt mindegy hová mit tesz a gép. Sapka élelem stb... Többször direkt nekimentünk a bogaraknak csak hogy újjra kezdjük a játékot hogy végre jó helyre jó dolog kerüljön. A pókos dolog nem hiszem hogy tervezett átjáró. Mi mindenhová bepasziroztuk szegény kukacot(virágok mellé, pókok mellé stb) így keresve hogy lehet bejutni a diebe. Persze azért hogy ne menjünk arra többé. Talán így találtuk ki ezt a rövidítést is, vagy csak egyszerűen megfigyeltük hogy pont a pók felett van egy lyuk.... Már nem emlékszem.

Offline ilozikatap

  • User
  • *
  • Posts: 82
  • Country: hu
Re: Wriggler
« Reply #102 on: 2020.December.30. 01:12:12 »
Ja! Az emulátoros videókészítést kipróbálom majd. Köszi!

Offline Zozosoft

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 14722
  • Country: hu
    • http://enterprise.iko.hu/
Re: Wriggler
« Reply #103 on: 2020.December.30. 09:20:33 »
Azon gondolkoztam, ez a játék miért verseny.
Nahát, ez az! Miután rájöttem, hogy lehetetlen versenyezni, ott hagytam abba ezt a játékot.

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Wriggler
« Reply #104 on: 2020.December.30. 11:20:13 »
Igen így végig lehetett játszani.
Szívesen megnéznék egy teljes végigjátszás videót 3 élettel. Ha tudod, azt felvehetnéd.
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos