Welcome, Guest. Please login or register.


Author Topic: Wriggler (Read 40316 times)

Offline Mentrid

  • Beginner
  • *
  • Posts: 37
  • Country: hu
    • View Profile
Wriggler
« on: 2006.February.20. 21:53:29 »
Sziasztok nincs meg valakinek a Wirggler az a verzioja amelyikben végtelenszer halhatot meg a kuzkac.. Vagy nem tudná valaki feltölteni.:) Egyszer megvolt régen.:) De már csak az eredeti van meg..:)

Offline szipucsu

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7628
  • Country: hu
    • View Profile
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Wriggler
« Reply #1 on: 2006.February.20. 23:48:05 »
Quote from: "Mentrid"
Sziasztok nincs meg valakinek a Wirggler az a verzioja amelyikben végtelenszer halhatot meg a kuzkac.. Vagy nem tudná valaki feltölteni.:) Egyszer megvolt régen.:) De már csak az eredeti van meg..:)


Az eredeti Wriggler külsõ joy-jal játszva örökéletes, nem arra gondolsz? Az emulátoron gondolom ez nem mûködik így, mert nem lehet hozzá a külsõ joy-t csalatkoztatni, asszem.
Persze ez sem teljesen örökéletes. Elfogyott az elsõ élet, utána a második, utána pedig a harmadik elfogyása helyett "visszagyógyult" az elõzõ meg ilyesmi, aztán elõbb-utóbb az utolsót is elvette a gép. De lehet, hogy amikor a gépnek olyan kedve volt, tényleg marha sok életet adott.
Meg az is érdekes, hogy ha a menüben sokat várunk és a sokadik játékot indítjuk, akkor kissé átírja a gép a labirintust: ott is el lehet menni, ahol egyébként fal volt, aztán kimúlunk a nemlétezõ pályán, rosszabb esetben a gép is lefagy. Máskor meg az egyetlen járható úton a föld alatt odatesz valami zöldséget az útba és nem lehet továbbmenni. Máskor meg rövidebb úton eljuthatunk ezáltal oda, ahova csak hosszú bóklászással lehetne. Ja, meg ha a föld alatt a baloldali legszélsõ járatba megyünk, akkor legalul egy pók kimegy a játéktérbõl, az energiacsíkokat ideiglenesen eltûnteti (ha vannak), meg az idõt is eltûntetni, csak azt állandóan újra kiírja a gép, meg talán a nálunk lévõ tárgy nevét is letörli.

A Spectrum Világ tizenvalahányadik számában az EP mellékletben van egy örökélet a lap alján a Wrigglerhez, de hogy azt melyik fájljába kell beírni és pláne mi a kezdõcím, azt nem tudom. Könnyítésként elárulom, hogy valószínû nem a második fájl az, mert az a screen.  :lol:
SOUND SOURCE 3,STYLE 16,LEFT 16,RIGHT 64,SYNC 2
SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 2
SOUND PITCH 25,SYNC 2
Videos
OPEL #1:"Audi(o):" ACCESS DENIED

Offline MrPrise

  • Administrator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 2517
  • Country: hu
    • View Profile
    • Enterprise Forever
Re: Wriggler
« Reply #2 on: 2006.February.20. 23:56:50 »
Quote from: "szipucsu"
Meg az is érdekes, hogy ha a menüben sokat várunk és a sokadik játékot indítjuk, akkor kissé átírja a gép a labirintust: ott is el lehet menni, ahol egyébként fal volt, aztán kimúlunk a nemlétezõ pályán, rosszabb esetben a gép is lefagy. Máskor meg az egyetlen járható úton a föld alatt odatesz valami zöldséget az útba és nem lehet továbbmenni. Máskor meg rövidebb úton eljuthatunk ezáltal oda, ahova csak hosszú bóklászással lehetne. Ja, meg ha a föld alatt a baloldali legszélsõ járatba megyünk, akkor legalul egy pók kimegy a játéktérbõl, az energiacsíkokat ideiglenesen eltûnteti (ha vannak), meg az idõt is eltûntetni, csak azt állandóan újra kiírja a gép, meg talán a nálunk lévõ tárgy nevét is letörli.

Érdekes és izgalmas feladat lenne kijavítani benne a bugokat :-)

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 6994
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • View Profile
    • Honlapom
Re: Wriggler
« Reply #3 on: 2006.February.21. 00:06:08 »
Igen, ezek bugok a Wrigglerben. Én azt a pályát tartom a hibásnak, amelyiken a kis pók kimegy a képernyõrõl. Ez valószínûleg beleszemetel a memóriába, aztán onnantól már bármi lehet... általában csak rossz származik ebbõl.
A külsõ joy-os örökélet dolog nekem is mûködött EP-n, emulátoron nem próbáltam. Viszont így végig tudtam vinni a játékot EP-n és hát a vége elég nagy csalódás volt, ugyanis semmi se történt, talán valami szöveg hogy "Gratulálok" és kész. Amúgy nagyon jó játék... a hangok és a grafika nagyon hangulatos benne. Meg az egész játékmenet.
A diplomás magyar programozó megcsinált egy pacmant egy év alatt, majd lefikázta a világ legjobb játékait. :D

Offline szipucsu

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7628
  • Country: hu
    • View Profile
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Wriggler
« Reply #4 on: 2006.February.21. 00:32:19 »
Megvan a Wriggler örökélet:
SpV 20. szám, 18. oldal:

Az örökélethez a 48dd, a végtelen energiához a 27d8 címeken kell zérust elhelyeznünk.

De hogyan?

Érdekes lehet a végtelen energiás változat, energiavesztésnél mindig ugyanaz a hang szólhat. Talán a versenyzõtársat is lehet követni így?
A játék vége nekem is csalódás volt. Egyáltalán melyikünk nyerte a versenyt? Meg mintha azt írná ki a gép, hogy negyedikek lettünk. Ez elég gyenge teljesítmény, ha ketten indultunk a versenyen.
Egyébként felháborítóak ezek a bugok. Drága pénzen annak idején megvettük a játékot és ilyen.
SOUND SOURCE 3,STYLE 16,LEFT 16,RIGHT 64,SYNC 2
SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 2
SOUND PITCH 25,SYNC 2
Videos
OPEL #1:"Audi(o):" ACCESS DENIED

Offline MrPrise

  • Administrator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 2517
  • Country: hu
    • View Profile
    • Enterprise Forever
Re: Wriggler
« Reply #5 on: 2006.February.21. 09:16:59 »
Quote from: "szipucsu"
Megvan a Wriggler örökélet:
SpV 20. szám, 18. oldal:

Az örökélethez a 48dd, a végtelen energiához a 27d8 címeken kell zérust elhelyeznünk.

De hogyan?

Gondolom miután a betöltõ betöltötte a memóriába a dolgokat. Valószínûleg ezek ilyen címek. Tehát megnézed a betöltõben mit hová tölt és abból már tudni fogod melyik file-ban kell átírni ezeket.

Quote from: "szipucsu"
Talán a versenyzõtársat is lehet követni így?

Ahogy emlékszem a gép csalt. Képernyõváltásnál õ mindig kicsit elõrébb volt már mire te átértél. Mint a nagy csontpók.

Ti végigjátszottátok? Gratulálok! Örültem ha a föld alá lejutottam ;-)

Egy 3d-s Wriggler remake PC-re milyen király lenne! Multiplayer lehetõséggel és úgy hogy tényleg lehessen versenyezni.

Offline Zozosoft

  • EP addict
  • *
  • Posts: 13313
  • Country: hu
    • View Profile
    • http://enterprise.iko.hu/
Re: Wriggler
« Reply #6 on: 2006.February.21. 10:32:17 »
Quote from: "endi"
a vége elég nagy csalódás volt, ugyanis semmi se történt

Ez másik játékoknál is elõfordult :( Emlékszem Apucival sokáig azon izgultunk, hogy mi lesz a Centrumball-ban ha sikerül az összes betût kigyújtani... ott se lett semmi :(

Offline Zozosoft

  • EP addict
  • *
  • Posts: 13313
  • Country: hu
    • View Profile
    • http://enterprise.iko.hu/
Re: Wriggler
« Reply #7 on: 2006.February.21. 10:35:12 »
Quote from: "MrPrise"
Érdekes és izgalmas feladat lenne kijavítani benne a bugokat :-)

A Wriggler is Spectrumról lett átírva, így felmerül a kérdés, hogy az eredetiben is benne volt a hiba, vagy csak az átírásnál került bele?

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 6994
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • View Profile
    • Honlapom
Re: Wriggler
« Reply #8 on: 2006.February.21. 11:52:48 »
Nem specy átirat, a grafikáján látszik, hanem valami más gép, most nem jut eszembe. Persze az is hasonló gép mint a specy, sok játékot írtak át arról EP-re.
A diplomás magyar programozó megcsinált egy pacmant egy év alatt, majd lefikázta a világ legjobb játékait. :D

Offline Zozosoft

  • EP addict
  • *
  • Posts: 13313
  • Country: hu
    • View Profile
    • http://enterprise.iko.hu/
Re: Wriggler
« Reply #9 on: 2006.February.21. 13:03:11 »
Quote from: "endi"
Nem specy átirat, a grafikáján látszik, hanem valami más gép, most nem jut eszembe. Persze az is hasonló gép mint a specy, sok játékot írtak át arról EP-re.

Akkor Amstard CPC :)
http://www.cpcgamereviews.com/w/index5.html#wriggler_romantic_robot

Kérdés ettõl függetlenül fentáll, vagyis eredetileg hibás a program, vagy áritásnál hibáztak?

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 6994
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • View Profile
    • Honlapom
Re: Wriggler
« Reply #10 on: 2006.February.21. 14:48:33 »
jaja az az, amstrad... hm milyen szép játékok voltak rá... szeretem nézegetni az ilyen régi játékok képeit :)
A diplomás magyar programozó megcsinált egy pacmant egy év alatt, majd lefikázta a világ legjobb játékait. :D

Offline Mentrid

  • Beginner
  • *
  • Posts: 37
  • Country: hu
    • View Profile
Re: Wriggler
« Reply #11 on: 2006.February.21. 23:15:28 »
Nem tudom.. Fura az amikor más a pája azt nem bugnak néztem edig olyankor tudtam hol vanak nyitva kapuk hol lehet röviditeni.:) Meg akor elehetet menni a kukac pokolba...:))

De nekem olyan verzio volt az egyik kazin amugy ami betöltés után a giliszta halhatatlan volt...)) Valaki áttdná írni  azt nagyon megköszöném...:)

Amugy nem hitem volna hogy átirták ez a játék is lol.)

Offline Mentrid

  • Beginner
  • *
  • Posts: 37
  • Country: hu
    • View Profile
Re: Wriggler
« Reply #12 on: 2006.February.21. 23:31:18 »
Quote from: "Zozosoft"
Quote from: "endi"
Nem specy átirat, a grafikáján látszik, hanem valami más gép, most nem jut eszembe. Persze az is hasonló gép mint a specy, sok játékot írtak át arról EP-re.

Akkor Amstard CPC :)
http://www.cpcgamereviews.com/w/index5.html#wriggler_romantic_robot

Kérdés ettõl függetlenül fentáll, vagyis eredetileg hibás a program, vagy áritásnál hibáztak?


Amugy ez az info nekem sokat ér..:) Igy lehet hogy tudom futatni a wirgglert a telefonomon.. De amugy akor a lair-t is cpcrõl írták át nem is a sprectrumról érdekes..
Mert it olyanak a falak mint az enterprisebe nem mint a sprectrumba...

Offline szipucsu

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7628
  • Country: hu
    • View Profile
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Wriggler
« Reply #13 on: 2006.February.27. 00:29:23 »
Megnéztem az amstardos linket. Ott van ám egy csomó letölthetõ játék (nem csak képek) meg emulátor is Amstrad-hoz! Köztük sok megvan EP-re is. A Wrigglert megnéztem. A föld alatt ott baloldalt nem megy ki a játéktérbõl a pók, tehát, ezt valószínûleg átírásnál szúrták el. De lehet benne némi szándékosság is, hiszen érdekesebb, ha nem mindig teljesen ugyanolyan a labirintus.

Egyébként én nem tudtam eddig, milyen gép az Amstrad. A játékok alapján, amiket megnéztem, az EP sokkal jobb! A Wrigglerben például állandóan zöld a háttér, így a föld alatt is fû van. De ha a Cauldront vagy más játékokat megnézünk, akkor is sokkal jobb az EP változat!
Hiába, az EP verhetetlen! És még kék képernyõ sincs és nem kell utána a scandiskre várni.  :lol:
SOUND SOURCE 3,STYLE 16,LEFT 16,RIGHT 64,SYNC 2
SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 2
SOUND PITCH 25,SYNC 2
Videos
OPEL #1:"Audi(o):" ACCESS DENIED

Offline Ep128

  • EP addict
  • *
  • Posts: 1595
  • Country: hu
    • View Profile
    • Honlapom
Re: Wriggler
« Reply #14 on: 2006.February.27. 01:06:12 »
Azért a Wriggler hibát a mi verziónkban (ha szándékos volt, ha nem) valaki egyszer "megnézhetné"... :wink:  Hátha javítható...