Welcome, Guest. Please login or register.


Author Topic: Wriggler javítása (Read 51920 times)

Offline nyuzga

  • EP addict
  • *
  • Posts: 2280
  • Country: hu
Re: Wriggler javítása
« Reply #150 on: 2011.September.25. 17:49:34 »
Itt hova kéne menni?

Jobbra fel  a halálfejen át a csuszkán.

Offline nyuzga

  • EP addict
  • *
  • Posts: 2280
  • Country: hu
Re: Wriggler javítása
« Reply #151 on: 2011.September.25. 17:55:20 »

Offline Zozosoft

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 14721
  • Country: hu
    • http://enterprise.iko.hu/
Re: Wriggler javítása
« Reply #152 on: 2011.September.25. 18:08:54 »
Itt meg nem tudok átmenni, mert túl gyors a csuszka.
Ok meg van, ezt az OUT 191,12 okozta. Viszont akkor ez egyes konfigurációkban elõfordulhatott eredetileg is, vannak olyan gyorstesztek, amik így indítják a gépet, hogy gyorsabb legyen.
Itt van 191,4-el.
« Last Edit: 2011.September.26. 10:08:16 by Zozosoft »

Offline Zozosoft

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 14721
  • Country: hu
    • http://enterprise.iko.hu/
Re: Wriggler javítása
« Reply #153 on: 2011.September.25. 18:22:30 »

Offline Zozosoft

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 14721
  • Country: hu
    • http://enterprise.iko.hu/
Re: Wriggler javítása
« Reply #154 on: 2011.September.25. 19:04:22 »
Hopsz! Egy hiba ? Lehet hogy csak nálam ?
Nemcsak nálad :-(

Offline Lacika

  • EP addict
  • *
  • Posts: 3191
  • Country: hu
    • http://www.ep128.hu
Re: Wriggler javítása
« Reply #155 on: 2011.September.25. 20:34:05 »
Akkor még túl korán raktam ki?  :oops:

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Wriggler javítása
« Reply #156 on: 2011.September.25. 21:02:35 »
Hopsz! Egy hiba ? Lehet hogy csak nálam ?
Ez volt az a képernyõ, amire mondtam, hogy az "expander" belemegy a "rúdba". Gyuri, gondolom, eredetileg jól csinálta meg, utána csúszhatott be "sajtóhiba" valahol:

Quote
A Skeleton key-t tartalmazó képernyõ után valahol az "expander" belemegy a "rúdba" és letöröl belõle:

   >A8C6  12
   >A8CD  10
   >A8F2  28
« Last Edit: 2011.September.26. 10:22:49 by szipucsu »
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline Zozosoft

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 14721
  • Country: hu
    • http://enterprise.iko.hu/
Re: Wriggler javítása
« Reply #157 on: 2011.September.25. 21:10:37 »
Ez volt az a képernyõ, amire mondtam, hogy az "expander" belemegy a "rúdba". Gyuri, gondolom, eredetileg jól csinálta meg, utána csúszhatott be "sajtóhiba" valahol:
Én most már 3x ellenõriztem, hogy minden a listában szereplõ javítás jól lett beírva. Jól :-(

Offline Zozosoft

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 14721
  • Country: hu
    • http://enterprise.iko.hu/
Re: Wriggler javítása
« Reply #158 on: 2011.September.25. 22:14:04 »
Érdekes, hogy 4 hibás darabka átszáguldása után az 5-tõl mûködni kezd...

Offline Pgyuri

  • EP fan
  • *
  • Posts: 156
Re: Wriggler javítása
« Reply #159 on: 2011.September.26. 08:59:00 »
Üdv,

Elnézést kérek mindenkitől, Zozotól és a játékosoktól is, sajnos az esti munkák eredménye, hiába néztem át:

az   >A8CD  10   sajtóhibás, helyesen  >A8DC  10

Bocsánat!

Pgyuri

Offline Zozosoft

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 14721
  • Country: hu
    • http://enterprise.iko.hu/
Re: Wriggler javítása
« Reply #160 on: 2011.September.26. 10:10:48 »
az   >A8CD  10   sajtóhibás, helyesen  >A8DC  10
Anno az újságokban is mindig volt 1-2 hiba a kódokban, várhattuk a következõ számban a hibajavítást  :ds_icon_cheesygrin:

Itt a frissített verzió, remélhetõleg több hiba már nincs.

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Wriggler javítása
« Reply #161 on: 2011.September.26. 10:20:12 »
Elnézzük :D, hiszen az Enterprise történelmében egyedülálló akció volt a Wriggler helyrepofozása.  :smt041

De mondjátok már el, mi volt az az "álló platform megindul"-hiba?

Egy apróság: örökéletes és sérthetetlenséges verziókat lehetne kérni, hogy benne legyenek a letölthetõ csomagban, ne külön kelljen mindig a debuggerbe beírni?
94b8 35 - 00 Örök energia
Az örökéletes poke-ot nem tudom.

Még egy apróság: töltés közben normális, ha ilyen a kép? EXOS232uk, IVIEW, EPFILEIO van a konfigban, 128k memóriával.
[ Guests cannot view attachments ]
« Last Edit: 2011.September.26. 10:30:20 by szipucsu »
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline Zozosoft

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 14721
  • Country: hu
    • http://enterprise.iko.hu/
Re: Wriggler javítása
« Reply #162 on: 2011.September.26. 10:25:58 »
Egy apróság: örökéletes és sérthetetlenséges verziókat lehetne kérni, hogy benne legyenek a letölthetõ csomagban, ne külön kelljen mindig a debuggerbe beírni?Az örökéletes poke-ot nem tudom.
Életekre van beépített gyári cheat billentyû kombináció. Ha szépen megkérjük Gyurit, talán elintézi, hogy legyen egy kombináció az energia poke-hoz is  :oops: (Az LPT-t létrehozó rész helyére mehetne, az átkerült a betöltõbe.)

Offline Zozosoft

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 14721
  • Country: hu
    • http://enterprise.iko.hu/
Re: Wriggler javítása
« Reply #163 on: 2011.September.26. 10:37:46 »
Még egy apróság: töltés közben normális, ha ilyen a kép? EXOS232uk, IVIEW, EPFILEIO van a konfigban, 128k memóriával.
(Attachment Link)
Igen, poénból benne hagytam a színváltós kukacot :-)
De ha nagyon zavaró, el lehet tüntetni egy képernyõtörléssel.
Ez valójában már a töltés után van, ekkor zajlik a programkód kitömörítése. Elõtte már létre lesz hozva a játék LPT-je, ezért a színváltás.

Offline Pgyuri

  • EP fan
  • *
  • Posts: 156
Re: Wriggler javítása
« Reply #164 on: 2011.September.26. 12:39:13 »
Üdv,

Zajlanak az események a háttérben is. Zozo-val, miután rákérdezett egy memóriarészre, újabb, eddig ismeretlen (jelöletlen) hibára bukkantunk. A lift csodaszépen ott hagy egy szemétcsíkot maga alatt a képernyőkön, de ennek javítás időközben már el is készült.

Ha már itt jártam, még két hiba esett elém. Az egyik, hogy a liftben lerakott tárgyak szépen lebegnek a semmiben, ha elmegy a lift. Nem valami szép megoldás, de javítása alapos belenyúlást igényel, de lehet, hogy javíthatatlan, mivel ha a kukac a liftben hal meg energiahiány miatt, akkor a sírköve is odakerül, ami szintén lebegni fog. Aztán a kukac-halál hozta elő a másik szépséghibát, miszerint bármerre is áll a kukac, mindig balra néz a csontváza, mikor meghal. Elvben simán megoldható lenne, hogy helyes irányba nézzen, de ez alaposabb vizsgálatot igényel.

Előkészületben van a végtelen energia a csalásokhoz hasonló, "E" gomra történő beépítése is.

Lett megint bőven tennivaló :(

Pgyuri

ui: az "álló platform" hiányos megfogalmazásáért elnézést. A lényege az, hogy ha meghal a játékos egy pályán, akkor minden tovább mozog, amíg újra nem menetkész (értsd a bogarak mennek, a pókok ereszkednek, a szitakötő repül, stb.), de egy hiba miatt a mozgó járda állva maradt. Ez került kijavításra, miután a programozók gondoltak rá, csak a megfelelő utasítást gépelték el.
« Last Edit: 2011.September.26. 13:22:35 by Pgyuri »