Üdv,
Töprengtem, hogyan lehetne publikálni a hibajavításokat. Az rendben, hogy pár POKE és kész, de olyan sok érdekes részletre derült fény a forrás átnézésénél, hogy kár lenne ezeket az információkat is veszni hagyni. Ha ZX téma lenne, már készülne is egy kis izgalmas előadás a kukacok rejtélyéről a Speccyalista napra (bár még így is lehet, hogy lesz belőle, mert onnan nem sokan olvasnak át ide).
Lényeg a lényeg, készen állok a hibajavító POKE-ok kigyűjtésére, így ha ma éjfélig nem érkezik több hibajelzés, akkor indul a javítás és tesztelés.
Aztán pedig itt állunk a döntés előtt, merre tovább.... tuning vagy teljesen új mű ?
Előbbire:
----------
Pár új tárgy, reálisabb nehézségű mozgások beállítása, esetleg még egy-két ellenfél kukac visszakötése.
Utóbbira:
----------
Csoportmunkában készülhetne a Wriggler 2 - in the Deep Space vagyis egy sci-fi kukac, ahol a kukac fején egy sisak lenne, egy űrhajón kezdődne, a madárijesztő helyett szkafanderes ember mutatná az utat, pókok helyett az Alfa Holdbázis szörnyei mozognának, aztán a Mars felszíne következne, majd jöhetne egy távoli csillag, ahol nem a célba kell beérni, hanem mondjuk az Univerzum Cup-ot kellene megtalálni és megszerezni, emellett új hangok, zenék
A kényelmes az, hogy ezt alapból tudja a modern szóval jelölt ENGINE, vagyis motor, így nem kell vele foglalkozni. Egy játék megírása úgyis 90 %-ban grafika és hang készítése, az élvezetes kódolás alig éri el az 5 %-ot, ami után következne egy 5 %-nyi tesztelés, de ezt már nem szokták megcsinálni valamiért....pedig ez a kulcsa mindennek.
Pgyuri
ui: Elfelejtettem írni, de utóbbira lelkesedők számára ez annyit jelent, hogy kb. 34 KB-nyi információk kell újraírni ... ennyi a grafika, hang, térkép, stb.