Enterprise Forever
:HUN => Játékok => Topic started by: Pgyuri on 2011.October.14. 13:12:23
-
A Wriggler bővített változata az alábbiakat tartalmazza:
* minden korábbi hiba javítása
* újabb hibajavítások:
- menüben a színek mindig helyreállnak
- a start után az indítóbogár pisztolya a helyére kerül
- a lift csíkot húzott maga alatt a képernyő alsó részén
- lift irányításának megfelelő kezelése és az "átesés" megszüntetése
- a koponyák időzítése téves címzéssel történt, ezért némelyik nem tervezett ütemben indult
- egy-két apró szépséghiba elhárítása (pl. pók kicsit alrébb került, stb.)
és az újdonságok:
* megjelenik egy eddig elveszettnek hitt felirat a menüben
* optimalizált tárgykezelés
* energia-fogyás ki/be kapcsolása (varázs E gomb)
* EP/CPC színek átkapcsolási lehetősége (varázs C gomb)
* összehangolt kukacmozgás 64-es és 128-as gépeken
* 4 kukacos verseny 128-as gépeken
* és hogy hova megy az indítóbogár a rajt után ? ... meglepetés!
Közben felmerült új szépséghibák, amelyek nem fognak javításra kerülni:
* a cseppek képesek a plafonon szétesni gyors teremváltások között (ide-oda lépésekkel)
* kukac jobbra néz és meghal, akkor a csontváza balra állva esik szét.
* a levegőben energia nélkül maradt kukac csak a földön válik csontvázzá
* a térképen van egy nem tervezett átjárás, amely így a DIE-ba vezet
* a liftben hagyott tárgyak lebegve ott maradnak (ebbe tartozik a játékos sírköve is)
Letöltése Zozo által kerül fel, akinek köszönet a betöltőért!
Pgyuri
-
És maga a program.
-
* és hogy hova megy az indítóbogár a rajt után ? ... meglepetés!
Én már megtaláltam :-) De nem árulom el, keresse meg mindenki magának :lol:
-
***************
* Versenyfelhívás *
***************
Egy zacskó gumicukor kukacot ajánlok fel annak, aki elsőként megtalálja az egyértelműen látható, tervezési hibából adódó téves kijárást. Mivel sok a terem, így annyi segítséget adok, hogy nagyon ijesztő helyen van! :)
Pgyuri
-
* és hogy hova megy az indítóbogár a rajt után ? ... meglepetés!
Nem is hitten volna... :)
[attachthumb=#]
-
Egy zacskó gumicukor kukacot ajánlok fel annak, aki elsõként megtalálja az egyértelmûen látható, tervezési hibából adódó téves kijárást. Mivel sok a terem, így annyi segítséget adok, hogy nagyon ijesztõ helyen van! :)
Itt (is) van egy ilyen, de ezt már régebben megtaláltam. Jobbra kell menni:
[attachimg=1]
[attachmini=2]
De van máshol is. A föld alatt az "expander" alatt, ott, ahol véget ér a gép által irányított kukac útja. De kb. az alatt 1 képernyõvel, kicsit jobbra is van egy, de lehet, hogy ott csak átesik az alatta levõ képernyõre, már nem emlékszem. De lehet, hogy több is van, szerény emlékeim szerint, a föld alatt valahol...
Ilyen DIE képernyõre gondoltál? Téves kijárás alatt azt is érthetjük, hogy célba jutunk valahol máshol. Ilyen is lenne?
-
Üdv,
Még nem jó a megfejtés :) A DIE-ba eddig két, hivatalos utat találtam, az egyik amit mutatsz, a másikba beesni lehet ott, ahol mondod. De van egy rejtélyes harmadik is ....
Pgyuri
-
Itt is van egy:
[attachimg=1]
[attachimg=2]
(Direkt teszem be nagyban a képet, szerintem elfér bõven.)
Amúgy jó ez extended version! :smt041 Gratula hozzá! Tetszik a sok minden benne, 4 kukac, feliratok a helyükön, csalás, CPC színekre átváltás. De még nem nagyon tudtam tesztelni.
-
* a levegõben energia nélkül maradt kukac csak a földön válik csontvázzá
Érdekes, mert DIE képernyõben a levegõben is kinyiffan. Talán azért lehet, mert ott zöld a levegõ?
Egyébként érdekes, hogy minden EP felhasználó tévedt már DIE képernyõbe, aki kicsit is játszott ezzel a játékkal, pedig milyen kevés út vezet bele. Szinte "legendás" a DIE képernyõ fogalma ennek ellenére.
-
Egyébként érdekes, hogy minden EP felhasználó tévedt már DIE képernyõbe, aki kicsit is játszott ezzel a játékkal, pedig milyen kevés út vezet bele. Szinte "legendás" a DIE képernyõ fogalma ennek ellenére.
Gondolom ennek oka lehet, hogy az eredetiben randalíroztak a memóriában a pókok, és így átrendezték a térképet.
-
* optimalizált tárgykezelés
Ez mit jelent pontosan?
-
We have a WINNER ! :) Megvan a győztesünk !
Bizony-bizony, megtaláltad, jó helyre mentél. Érdekes ugye az a pók, ami ott szinte ugrál....az tűnt fel igazából és így találtam rá. Jár díj, tiéd a zacskó gumicukor kukac!
--------
Az optimalizált tárgykezelés annyit jelent, hogy átírtam azt a kódrészletet, ami egy tárgy grafikáját keresi ki. Az eredeti rutin volt, hogy több, mint 900 byte-ot nézett át minden pillanatban, így nagyon lassú volt (ez okozta a villódzást és lassulást is). Az én kódom táblázattal dolgozik, így ezerszer gyorsabb, de nem mertem írni, hogy csökken a villódzás, mert lehet, hogy annyit nem számít :)
Pgyuri
-
Jár díj, tiéd a zacskó gumicukor kukac!
Köszi! Ha majd lesz legközelebb EP klub, ott megesszük közösen. :D
Olyan dollárjellel ellátott pénzeszacskóban lesz, mint ami a játékban is van?
-
Köszi! Ha majd lesz legközelebb EP klub, ott megesszük közösen. :D
Lehet jönni a Speccyalista napra!
-
* EP/CPC színek átkapcsolási lehetősége (varázs C gomb)
A CPC színekhez közelebb állna a 02H 49H 24H FEH paletta. Bár ez talán nem túl jól néz ki (de ha már változtatni kell, akkor a legjobb az EP-s színeket használni :)). De a szürke színen érdemes lenne világosítani egy keveset (pl. C7H - így viszont a Spectrumhoz lesz hasonlóbb).
-
Az megoldható lenne, hogy az átszínezésre csak a kitömörítés után kerüljön sor ?
Mármint a bõvített verzióban? Megoldható, dírekt lett így ahogy most van, mert nekem zöld háttérrel jobban tetszik a kép :oops:
De nem akartam az eredetit se eltörölni, ezért lett a töltés alatt az.
Lehet szavazni, kinek mik a kedvenc Wriggler betöltõ kép szinei! :ds_icon_cheesygrin:
-
Lehet szavazni, kinek mik a kedvenc Wriggler betöltõ kép szinei! :ds_icon_cheesygrin:
Jó így ahogy van. Eredeti is, zöld is...
-
Engem az érdekelt mindig, hogy miért van a kazettaborítón és a kezdõképen egy orr nélküli kukac, miközben a játékban hatamas orra van. :)
Mondjuk mindegyik aranyos, nem arról van szó. :)
-
Engem az érdekelt mindig, hogy miért van a kazettaborítón és a kezdõképen egy orr nélküli kukac
Lehet, mindenbe beleütötte az orrát és ez zavarta a készítõket. :lol:
Vagy mindig az orrára kötötték, hogy ne menjen DIE képernyõbe, de aztán csak belement, és így most nincs mire kötni.
De lehet, hogy sok borsot törtek az orra alá és ez nem tett jót az orrának.
A legvalószínûbb viszont, hogy az orránál fogva vezették, ezért nem ért sose célba, hanem mindig csak DIE képernyõbe, így legalább a kazettaborítón megvan az illúzió, hogy nem lehet az orránál fogva vezetni.
Na, megyek pihenni.
UI: Esetleg attól féltek, hogy a Death Wish 3 címû játékból rátámad egy orrgyilkos.