Régen csináltam egy karakteres képernyőn futó falbontót. Nem volt tökéletes, de lehetett vele játszani. Természetesen csak 45 fokos szögben pattogott a labda. Én azért grafikus képernyőn egy ilyet elég jó ötletnek tartok. Lehetne bele sok trükköt tenni, pl. varázstéglák hatására lehetne lőni egyet-kettőt (ezalatt a laszti akár megállhatna). Lehetnének különböző színű téglák, és valami befolyásolná, hogy mikor melyiket tudjuk kiütni. Bizonyos téglák hatására újabb téglák jelennének meg véletlenszerűen, vagy ha a laszti kimegy, akkor keletkeznének újabb téglák, stb.
És hangeffektből is jó sokat lehetne csinálni, ütközésnél szólhatnának mindenféle nyakatekert, gyűrűmodulációs, torzított, stb. hangok.
Szóval támogatom az ötletet.
Mondjuk a falbontóval foglalkozó bejegyzéseket át lehetne talán pakolni egy külön topikba.