ENTERPRISE KLUB
2018. május 26., 1065 Budapest, Révay utca 14., 14-19 óráig.
Részletek
Welcome, Guest. Please login or register.


Author Topic: Sorcery (Read 18773 times)

Online endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 6417
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Chrome 62.0.3202.94 Chrome 62.0.3202.94
    • View Profile
    • Honlapom
Re: Sorcery
« Reply #60 on: 2018.January.07. 18:59:59 »
érdekes lenne scrollosra megcsinálni a sorcery-t, egy egyszerű ötlettel: loresre állítjuk a grafikát, és a függőleges felbontást és felezzük (hogy ne lapuljon el a kép), és így megoldható lenne hogy a pálya scrollozzon :)

na persze ezt el lehet játszani más, c16 módban futó játékkal is ami "pályaváltós", pl a get dexter.
vagy c4 módban futók, pl batman. látványosan lennének ezek scrollosan, mégha a felbontás nagy téglás is lenne.
A diplomás magyar programozó megcsinált egy pacmant egy év alatt, majd lefikázta a világ legjobb játékait. :D

Offline szipucsu

  • EP addict
  • *
  • Posts: 6981
  • Country: hu
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 57.0 Firefox 57.0
    • View Profile
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Sorcery
« Reply #61 on: 2018.January.07. 19:07:29 »
érdekes lenne scrollosra megcsinálni a sorcery-t
Ehhez azért nagyon bele kéne nyúlni a programba, nem csak a grafikába. Azt kéne megcsinálni, hogy ne csak egy részét olvassa ki a pályának és rakja ki a képernyőre egyszerre, hanem folyamatosan olvassa a pályát a memóriából és pakolja ki.
Vagy nem úgy értetted, hogy már látjuk azt is, ami az ajtón túl van?

Online endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 6417
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Chrome 62.0.3202.94 Chrome 62.0.3202.94
    • View Profile
    • Honlapom
Re: Sorcery
« Reply #62 on: 2018.January.07. 19:55:41 »
Ehhez azért nagyon bele kéne nyúlni a programba, nem csak a grafikába. Azt kéne megcsinálni, hogy ne csak egy részét olvassa ki a pályának és rakja ki a képernyőre egyszerre, hanem folyamatosan olvassa a pályát a memóriából és pakolja ki.
Vagy nem úgy értetted, hogy már látjuk azt is, ami az ajtón túl van?

nem, az úgy már sok munka lenne.
csak a pályát amin épp vagyunk loresben jelenítenénk meg, úgy scrollozva hogy a játékos legyen a fókuszban. ez elvileg nem túl nagy munka, feltéve ha nem exos képernyőn fut...
A diplomás magyar programozó megcsinált egy pacmant egy év alatt, majd lefikázta a világ legjobb játékait. :D

Offline szipucsu

  • EP addict
  • *
  • Posts: 6981
  • Country: hu
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 57.0 Firefox 57.0
    • View Profile
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Sorcery
« Reply #63 on: 2018.January.07. 21:36:01 »
csak a pályát amin épp vagyunk loresben jelenítenénk meg, úgy scrollozva hogy a játékos legyen a fókuszban
A poén kedvéért meg lehetne csinálni, de nem lenne sok értelme, mert nem látszódna pl. a képernyő másik felében a szörny, így kikerülni is nehezebb lenne.

Online endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 6417
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Chrome 62.0.3202.94 Chrome 62.0.3202.94
    • View Profile
    • Honlapom
Re: Sorcery
« Reply #64 on: 2018.January.07. 21:42:05 »
A poén kedvéért meg lehetne csinálni, de nem lenne sok értelme, mert nem látszódna pl. a képernyő másik felében a szörny, így kikerülni is nehezebb lenne.

hát, most ebből a szempontból szerintem túl könnyű a játék, úgyhogy ez csak segítene, izgalmasabbá tenné a játékot :)
A diplomás magyar programozó megcsinált egy pacmant egy év alatt, majd lefikázta a világ legjobb játékait. :D