Ha bármelyik játékhoz szeretnétek trainert, akkor én, ha tudom, megcsinálom. :)A Lunar Jetmannel az a baj, a létezõ örökéletes változat mindig az eredeti startpozícióba teszi derék ûrhajósunkat kinyiffanás után, így az örökéletes változat még nehezebb, mint az eredeti. Ha örök idõ is lenne, talán pár hét sûrû snapshotmentéses küzdelem árán kiderülhetne, vége van-e valaha ennek a játéknak.
Robot Messiah 250 élet. A Lunar Jetman készül. :)Ez aztán a gyorsaság!
Meg van! :lol:Köszi!
Köszi!Mindig cserebere hivő voltam, az örökéletesítést is csak hobbyból csinálom.
Olyan 20 éve sztem még pénzt is adtak volna egyesek, ha megrendelésre örökéletesítesz. :D
A MegaMacMac c. játékomba tuti nem tudsz örökéletet csinálni: http://www.etyekfilm.hu/oldgames/oldgames.html
Ugyanis levédtem az örökélet keresõkkel szemben. :) Mármint azokkal amelyek úgy mûködnek hogy egy-egy memóriacímet levédenek hogy ne fogyjon az élet vagy akármi. :)
Tévedsz. :) Nem ez a trükk. Hanem fut játék közben egy rövid ciklus amelyben vizsgálom az értékeket. Ebben a ciklusban csak külsõ program változtathatja meg ezeket a memóriacímeket. Ha megváltoztak, a programom kilép szó nélkül. :)
Ha bármelyik játékhoz szeretnétek trainert, akkor én, ha tudom, megcsinálom. :)Esetleg a Spectrumról átírt Wrigglerhez is lehetne sérhetetlenség, akkor lehetne követni az ellenséges kukacokat, hova mennek, hátha máshova, mint a CPC-sek.
Esetleg a Spectrumról átírt Wrigglerhez is lehetne sérhetetlenség,
Nem találom a Spectrumos átiratot de ha felteszed akkor lesz örök energia. :)Rajta van (http://www.ep128.hu/Ep_Games/Prg/Wriggler_ZX.rar)az ep128.hu-n, leírással. (http://www.ep128.hu/Games/Wriggler.htm)
Esetleg a Spectrumról átírt Wrigglerhez is lehetne sérhetetlenség, akkor lehetne követni az ellenséges kukacokat, hova mennek, hátha máshova, mint a CPC-sek.
REBELSTAR CHEAT END DEMO. :evil: :)A felturbózott Rebelstar programot is felteszed?
A felturbózott Rebelstar programot is felteszed?
(a töltény fogy!!)Nem baj, azért talán így is sikerül valahogy a végére vergõdni. :D :D Köszi!
Nem baj, azért talán így is sikerül valahogy a végére vergõdni. :D :D Köszi!
Azért a vízbe ne essetek bele. :lol:Így már a víz sem probléma: :)
a 1768 xor a
a 176e xor a
Így már a víz sem probléma: :)Code: [Select]a 1768 xor a
a 176e xor a
ENTERBALL.SNAPEredetileg is random jöttek a pályák, csak az elsõ volt fix. Vagy nem ezért írtad? :D
Ráadásul a pályákat is random kapjuk. :)
Eredetileg is random jöttek a pályák, csak az elsõ volt fix. Vagy nem ezért írtad? :DEredetileg így működik a program.
ja ilyet én is használtam még dos-os idõkben :)
Ja, meg a Great Escape játékkal lenne jó valamit csinálni, mert a kutyuskák és az õrök miatt sosem sikerült megszökni... Mondjuk olyasmi kéne, hogy ne legyenek õrök egyáltalán, és arra lehet lófrálni, amerre csak akarok. (És akkor a fogolytársakat is megszöktetjük, és mehetünk a nyomdába átírni a történelemkönyveket. :D )
The Great Escape nincs senki csak mi.Oké, majd végignyomom. :)
Készits egy végigjátszás videot. :)
Oké, majd végignyomom. :)Igen. :) Megnézem előbb, hogy Spectrumon működik-e a poke és utána beírom az Ep-os játékba.
A Spectrum poke segített, vagy attól függetlenül oldottad meg a problémát?
Megnézem elõbb, hogy Spectrumon mûködik-e a poke és utána beírom az Ep-os játékba.Az EP-s játékba hogyan írod be? Honnan állapítod meg, hogy milyen címre tölti az EP a játékot? Vagy ezt nem is kell megállapítani, hanem a Sp. poke utáni dec értéket átszámítod hex-re, azon a címen átírod az EP128emu debuggerében az értéket, csak ennyi?
Az EP-s játékba hogyan írod be? Honnan állapítod meg, hogy milyen címre tölti az EP a játékot? Vagy ezt nem is kell megállapítani, hanem a Sp. poke utáni dec értéket átszámítod hex-re, azon a címen átírod az EP128emu debuggerében az értéket, csak ennyi?
Próbáljátok ki a beépített örökéletesítést, nem tudom már, hogy melyik átirataimnál, de egy csomónál működik!
NYomtam a gombokat de csak 10 életet adott.Én örök élet nélkül játszottam anno végig a program tesztelése gyanánt. A HoH-t is. Úgy az igazi!
RENTAKILL RITA
Infinite Lives
Infinite Spray
Infinite Food
Én örök élet nélkül játszottam anno végig a program tesztelése gyanánt. A HoH-t is. Úgy az igazi!Tudom csak úgy rohadtul nehéz. :)
Tudom csak úgy rohadtul nehéz. :)Nekem még nem. Gratulálok! :smt038
Nekem a BATMAN-t sikerült csalás nélkül végigjátszanom.
Nyuzga, basic játékprogramot is lehetne vajon örökéletesíteni a jól bevált módszerrel? Ez azt eredményezné, hogy pl. egy FOR ciklus helyett DO ciklus kerülne be? Vagy az életek számát levonó pl. LET A=A-1 utasítás elé/helyére bekerülne egy ! vagy REM? És a Zzzippel fordított basic játékok? Ez érdekelne.A basic-es programokat könnyű átvariálni, ha csak nem tartalmaznak gépkódú utasításokat.
A basic-es programokat könnyû átvariálni, ha csak nem tartalmaznak gépkódú utasításokat.Na de nem úgy gondoltam, hogy kilistázzuk és átirjuk IS-BASIC-ben, hanem hogy azzal a PC-s belepiszkálós programmal mire lehet vele jutni.
Mutass egy Zzzippes játékot, megnézem.Én errõl (http://www.ep128.hu/Ep_Games/Prg/Hungry_Creature.rar) a saját "feljesztésû" játékomról tudok hirtelen, ami úgymond hagy némi kívánnivalót maga után hangban és grafikában. (Ennek is lehetne feltúrbózni a grafikáját, mint egyes Spectrum átiratoknak. :D Érdekes kihívás lehet, egy Zzzippel fordított játékba belenyúlni ilyen szempontból, gondolom.)
99 lives egyenlõre ennyi. :lol:Ennyi idõ alatt én még bekapcsolni se tudtam volna a gépet, nem semmi. :D
Most jöttem rá, hogy elvileg az összes Spectrum poke simán beírható a debuggerbe.Ha minden igaz, a Spectrum Világ utolsó (25.) számában is írják, hogy a Spectrum poke-ok nagyrészt mûködnek EP-n is. Anno én is sokat örökéletesítettem a Spectrum játék és program könyvek poke-jai alapján. Már nem tudom, mely játékok voltak azok pontosan, amelyeknél nem mûködött, de viszonylag kevés ilyen volt.
Ugyanis minden ott van, mint Spectrumon, hiszen a címzéseknek stimmelnie kell. :idea:
Mert az átíró akkor akár új programot is írhatott volna. :)
Ha minden igaz, a Spectrum Világ utolsó (25.) számában is írják, hogy a Spectrum poke-ok nagyrészt mûködnek EP-n is. Anno én is sokat örökéletesítettem a Spectrum játék és program könyvek poke-jai alapján. Már nem tudom, mely játékok voltak azok pontosan, amelyeknél nem mûködött, de viszonylag kevés ilyen volt.Akkor biztos érted, hogy futás közben mindennek ott kell lennie, mint SP-én.
Viszont így csak SNAPSHOOT készíthetõ,Nyilván ez a legkényelmesebb. :D István írta régebben, hogy a fájlban pl. hex editorral is rá lehet keresni arra a kódrészletre (néhány bájt), ami az átírandó bájt mellett van, és ott átírni. Nosztalgiából az ASMON is használható erre a célra, de ez olyan, mintha a zsebszámológép korában abakusszal próbálkoznánk.
(Amúgy te is csináltál ilyet már sztem, mert a Great Escape "szóló" változatába pont ma botlottam bele a vinyón, betölthetõ (nem snapshot) formátumban.)Igen de ott még a Multiface-megnézös módszerrel dolgoztam, oszt most meg lesett… :)
Ha valaki nagyon ráér, akkor meg lehet csinálni azt, hogy a betöltõ programban megkeresi az indító ugrást...Ez mennyire bonyolult? Esetleg ha nagyon ráérsz, egy konkrét (vagy akár fiktív) példán be tudnád ezt mutatni lépésrõl-lépésre? Gondolom, úgy kezdõdik, hogy az ASMON-ban listázzuk ki a betöltõt az L-lel és keressünk egy X utasítást.
Köszi. :)Szívesen.
Az Uridium 2-nél az életek számát a 56186 (DB7Ah) cím tárolja, de hol csökkenti?! :shock:Ezt debuggerrel könnyen meg lehet keresni.
Mert látszólag erre a címre semmi sem hivatkozik.
Ezt debuggerrel könnyen meg lehet keresni.
Ha nem túl bonyolult , elmagyaráznád nekem? :)Beírod töréspontnak, hogy DB7A, és várod mikor áll meg. Ahol megállt, ott kell körülnézni :-)
Beírod töréspontnak, hogy DB7A, és várod mikor áll meg. Ahol megállt, ott kell körülnézni :-)
Köszönöm a segítségeteket ez marha jó! :lol: Már meg is van. :shock:Eddig nem így csináltad? Hát akkor nem vagy kispályás, azt hiszem! :D
Eddig nem így csináltad? Hát akkor nem vagy kispályás, azt hiszem! :DTöbb módszer is van. Itt a nagyoktól azért kértem segítséget, mert el volt kódolva a dolog és így szinte lehetetlen trainert készíteni lásd itt. Semmi poke! :) (http://www.the-tipshop.co.uk/cgi-bin/info.pl?name=Uridium%20Plus)
Nether Earth remake, (http://www.braingames.getput.com/nether/default.asp)van linux verzió is. ;-)Szeretem ezt a játékot, a PC-s változatával is játszottam. Kár, hogy nem lehet letölteni hozzá több pályát, hamar elfogynak.
Szeretem ezt a játékot, a PC-s változatával is játszottam. Kár, hogy nem lehet letölteni hozzá több pályát, hamar elfogynak.
Mind a 16-ot végigjátszottad :?: :shock:Ha jól emlékszem, igen. Volt néhány elég primitív pálya, azokat csak egyszer, de a kedvenceimet többször is. Egyébként csak a könnyebb nehézségi fokozatokkal próbálkoztam.
A 2.szinten járok.Hajrá! :smt039
És a vége. :)Na ettõl Attus nagyon szomorú lesz, mivel ha jól látom van itt egy nagy kupac attributtum hiba :-)
És a vége. :)Gratulálok a teszthez és köszönet! :lol:
Na ettõl Attus nagyon szomorú lesz, mivel ha jól látom van itt egy nagy kupac attributtum hiba :-)Több is veszett Mohácsnál. :???: Ez a kis attributum hiba könnyen orvosolható, mert ha jól látom egy "Endscreen"-ről van szó. és csupa 47h, 46h valahol egy kupacban, amit meg kell keresni és átpötyögni.
így már jobban néz ki. :)Még ott alul van egy kicsi :-) Azt lehet, hogy egy szín paraméterrel hívott print rutin csínálja?
Még ott alul van egy kicsi :-) Azt lehet, hogy egy szín paraméterrel hívott print rutin csínálja?Közönséges 36 46 ed b0 eredménye a randa zöld alapon sárga a tusker.l4b fájlban.
Itt van a kijavított. Láthatnám az eredményt?
Nem bánom. :lol:Klassz vagy! :smt038
(Attachment Link)
Klassz vagy! :smt038Tudom és te is. :)
Akkor mehet a cucc Zolika lapjára.Mármint Lacika :-)
Mármint Lacika :-)Bocsi Lacika, hogy átneveztelek. :roll:
Az impossible mission 2 örökéletesítése megoldható?
Hehe... :-) Ez volt az a játék, amit én végigvittem eredeti kivitelben! (Vagyis "ilyesmik" nélkül. ;-) )Ez az a játék, ami trainer nélkül is viszonylag könnyen végigjátszható.
Ill. a "végig" csak 99% -ban igaz, mert volt egy szem számítógép, amihez sehogy sem fértem hozzá "kiszörcsingelni" belõle az adatot. :lol:
Így a végén (bár eljutottam a végéig) nem történt semmi, mert az az adat (szöveg) hiányzott! Bosszantott marhára, de nem tudtam megoldani. Valami "emeleti részen" lévõ számítógép volt nagyon magasan és nem tudtam oda átugrani sehogy sem, akkor sem, ha a legszélére álltam a szemben lévõ platónak. Otthagytam, mentem tovább, (tovább is engedett) és el is jutottam a végéig, de az otthagyott gép miatt nem volt teljes a küldetés.
Ez az a játék, ami trainer nélkül is viszonylag könnyen végigjátszható.
Sikerült EP, ZX, C64 ÉS AMIGA gépeken is végignyomnom.
Ebbõl is látszik, hogy én is nagyon szeretem.
Ha megmutatod hol az a számítógép kitaláljuk hogy mi a megoldás. ;-) :)
Köszi szépen! :-) Ahhoz neki kell álljak újra végigjátszani, amit elég régen sikerült utoljára... :oops:
De akkor megpróbálom és szólok ha megvan, ill. teszek be képet arról a szobáról, ahol az a gép van!
Remélem, hetek múlva is él az ajánlatod... ;-)
Örök ídő elég lesz? :)
Vagy mit szólsz egy ilyen variánshoz? :lol:
(Attachment Link)
Nem nyílik a szekrény :cry:. Mi lehet a gond?Timebomb és joy fel!
Ha bármelyik játékhoz szeretnétek trainert, akkor én, ha tudom, megcsinálom. :)Rebelstar 2 nem volt még terítéken? Azzal nem sokra megyek, azt jól fel lehetne tuningolni. :)
Rebelstar 2 nem volt még terítéken? Azzal nem sokra megyek, azt jól fel lehetne tuningolni. :)
REBEL STAR 2 TRN
REBELSTAR2_TRN.IMG
Van egyébként valami elegáns módszer az IMG-bõl kimásolni a fájlokat? Én az emulátor IS-BASIC copy a:... file:...parancsával kimásoltam, az eredmény ugyan tökéletes, de a profik szerintem nem így csinálják. :D
Na itt a legújabb Anti-DTF, ami már gondol a CALL 0069h esetre is :-)
Felhasználói programokhoz is lehet könnyítést kérni? Én a Soundtracker 2.1 (Rockmonitor) (http://www.ep128.hu/Ep_Util/Prg/Sound_Tracker.rar) programhoz szeretnék, hogy az elején ne kelljen a kódtáblázattal bíbelõdni (pl. kérje mindig ugyanazokat a kódokat).
Beírod kódot és csinálsz egy SNAP-ot és kész. :)És ha igazi EP-n szeretném használni? :D
És ha igazi EP-n szeretném használni? :D
Kérd meg a programozókat. Pikk-pakk feltörik neked. :lol:Aha, szóval ez más kategória.
Pacman city-nek nem tudnál sérthetetlenséget?
Ááá, ez se rossz, köszi. :D
CASANOVA TRAINER[attachurl=#]
A DFT-et nem tudtam kibontani, ezért SNAP.
Remélhetőleg nem rontottam el :)
Köszi. Nagyon ügyes!Az epcompress (megtalálható a "PC utils" letöltéseknél) segítségével ki lehet csomagolni, és aztán újra tömöríteni is. De az örökéletet - és a Hit Squad örök energiát is - már tartalmazzák :)
Ez is tömörített de sebaj.
A legtöbb DTF kicsomagolható Zozosoft Anti-DTF segédprogramjával. Amelyik nem, azt az alábbi egyszerű PC-s programmal is meg lehet próbálni, de ebben az esetben a betöltőt manuálisan kell átírni - vagy az eredeti DTF hívások helyére kell EXOS file olvasást írni, vagy pedig az egész programot a fentiekhez hasonlóan egy file-osra lehet alakítani.
Azt már meg sem merem kérdezni hogy, hogyan csináltad. :lol:
vagy az eredeti DTF hívások helyére kell EXOS file olvasást írni, vagy pedig az egész programot a fentiekhez hasonlóan egy file-osra lehet alakítani.A DTF gyártásnál lustaságom okán az eredeti betöltõben a dtf hívásoknál szinte mindig van hely. Általában az eredeti EXOS hívásokba pötyögtem be a RST egybájtos kódját, plusz egy NOP-ot. Még az eredeti fájlnevek is legtöbbször benne vannak a betöltõben. :)
A DRAKKAR-ral tudnál valami hasonlót művelni? :?: :)Kicsomagolt, több file-os verzió:
Kicsomagolt, több file-os verzió:
A DTF-ekhez készítek egy valamivel többet tudó PC-s segédprogramot, amellyel az Anti-DTF-hez hasonlóan önállóan futtatható tömörítetlen programot is lehet készíteni a DTF formátumú programokból, illetve tömöríteni is lehet (az eredeti DTF-nél kis mértékben jobb hatásfokkal), és a "zip-szerû" DTF file-okat - amelyeket EP-n az ATTUS.LDR hoz létre és csomagol ki - is támogatja.Írd meg kérlek linux kompatibilsre a forrást! :smt059
Írd meg kérlek linux kompatibilsre a forrást! :smt059Az undtf.cpp ? Nekem elég Linux kompatibilisnek tűnt, főleg mert eredetileg ilyen rendszeren íródott :)
Belenéztem a kitömörítõd C forrásába, de az, nekem, a DTF készítõjének szörnyûnek és linuxosíthatatlannak tûník. :oops: :oops: :oops:
Az undtf.cpp ? Nekem elég Linux kompatibilisnek tûnt, fõleg mert eredetileg ilyen rendszeren íródott :)Egy kicsit offra sikeredtünk:
Elkészült a továbbfejlesztett DTF segédprogram elsõ verziója::bow: Hálásan köszönöm! :bow:
Az összes eddigi segédprogramot (dtf, epcompress, epimgconv, epmemcfg, epvideoconv, és ezeken kívül még két Z80 assembler) lefordítottam Linuxra is:
KOSMOS TRAINERÚgy látom, a Holdon történt nagy megpróbáltatás következtében Yesod szkafandere kicsit eldeformálódott. Kéne szólni a Hammerboynak, hogy kalapálja ki egy kicsit, vagy ha ráeresztenénk a Bulldozert, attól is egyenesebb lenne.
Úgy látom, a Holdon történt nagy megpróbáltatás következtében Yesod szkafandere kicsit eldeformálódott.
Down to Earth TRAINEREz a játék úgy viszonyul a Boulder dash-hez, mint a Déjà vu a Cybernoidhoz. Illetve még úgyabbul, mert a pálya ugyanaz.
BLACK LAMP TRAINERGratulálok! :lol:
Ez a ciklonos játék elég cseles, nem értem, mikor van vége.
A konténereket összegyûjtötted?Persze, azokat is, amikor beléjük botlottam. Csak az a spectrumos végigjátszás nagyon hosszú volt, sokszor járta be a játékos a szigeteket.
Death Stalker TRAINER+MAPÉn írtam át ugyan, de leírás és türelem híján mit se tudtam kezdeni vele. :oops:
Én írtam át ugyan, de leírás és türelem híján mit se tudtam kezdeni vele. :oops:
Szép kis grafikus kalandjáték, de szerinted megérne egy misét ?
Death Stalkerrel én sokat játszottam annak idején. Ahogy a térképet nézem, be is jártam az egészet.Lenyûgözõ a teljesítményed. :)
Earthlight 128 TRAINER + DEMO
Ha a Föld tényleg ilyen gyorsan forogna, mint a játékban, akkor eléggé elszédülnénk.
Az õseink sosem jöttek volna le a fáról, mert elrepültek volna. :)
Nyuzga! :smt006
Jelezd kérlek, ha valami hibát észlelsz, a tesztek közben!
Gondolok itt attributum hibára.
(Elég sok átiratomat látom itt viszont örökéletesítve.) :roll:
Glider Rider
HYSTERIA TRAINER + DEMO
The Munsters
Mickey Mouse TRAINERJajj ne!
Jajj ne!
Inkább az én verziómat örökéletesítsd és ne a BAM -ot ! :|
Csak ezt találtam. :oops::)
MOON ALERT TRAINERAz én átiratom más. :shock:
Az én átiratom más. :shock:
(Attachment Link)
Vajon melyik a színhelyes? :roll:
A második képen (az a te átiratod) "Spectrum idegen" színek vannak.Ja!!
Moon Alert (http://www.ep128.hu/Games/Moon_Alert.htm)
Itt van egy kis szinhiba Attus a megnyerésnél!Picasso?
Picasso?
Érdekes egyébként, a SZTAKI szótár (http://szotar.sztaki.hu/dict_search.php?L=ENG%3AHUN%3AEngHunDict&O=HUN&flash=&E=1&sid=d299c54b1a1bb7acf315c90d5e0bc317&vk=&in_form=1&W=nightshade&M=1&P=0&C=1&T=1) szerint a Nightshade nadragulyát jelent.
Nightshade TRAINER + SPACE TO WIN!
Itt van egy kis szinhiba Attus a megnyerésnél!
Igen én is megnéztem.
Peter Pack Rat TRAINER + DEMO
Aranyos és jó játék! :)
Dizzy 6Ez a tojásos program pont jó lesz húsvétra.
Ez a tojásos program pont jó lesz húsvétra.
MASK 3 TRAINER + DEMOSajnos a szkafanderes bácsi elsüllyedt az ágyú melletti málnaszörpben.
Sajnos a szkafanderes bácsi elsüllyedt az ágyú melletti málnaszörpben.
Na, egyszer talán majd megnéztem, hogyan kell a paradicsomlé felett átrepülni.
Ha nincs még szétrobbantva, akkor most már hála Istvánnak, könnyen megoldható.Sőt, örökéletesítés után vissza is lehet csomagolni :)
Mission Jupiter TRAINERAnno ez a játék egy kis csalódást okozott nekem. A címébõl azt hittem, valami jó kis ûrhajós-lövöldözõs, erre egy emberkével kell ott totyogni. Szóval nem egy R-type klón, az biztos.
WEC Le Mans TRAINEREz volt a kedvencem anno. Ímádtam, igen élvezetes. :)
Az idõ fogy mert akkor nem sok értelme lenne körözgetni,
viszont sérthetetlenek vagyunk. :)
Ez volt a kedvencem anno. Ímádtam, igen élvezetes. :)
Sérülékenységgel egyetemben is!
Én is szeretem csak kár, hogy nincs hangja (48k). :) :(Pedig a menüben elég profi 48-as zenét csináltak!
Ez volt a kedvencem anno. Ímádtam, igen élvezetes. :)
Sérülékenységgel egyetemben is!
Még talán az "Angel nieto pole" motoros mérhetõ csak hozzá.
Pedig a menüben elég profi 48-as zenét csináltak!
Valakinek át kéne írni rendesen 48/128-as verzióban :-) (és a betöltõképet se lehagyni!)
Valóban profi a 48k-s zene!A DTF változatnál sincs betöltőkép; a fenti örökéletesített verzió valójában a WECLMANS.DTF kicsomagolva.
A betöltõkép a villanásnyi idõre? (DTF esetén még nézhetõ lenne...)
A DTF változatnál sincs betöltõkép; a fenti örökéletesített verzió valójában a WECLMANS.DTF kicsomagolva.Sejtettem, hogy a DTF -em az eredetije. Ha lett volna betöltõképem, akkor benne lenne. Gond nélkül berámolható még utólag, ha van valakinek.. Akkor viszont DTF-ként használni, vagy magnóról töltve, hogy megszemlélhetõ is legyen.
Rick Dangerous 2 TRAINEREzt én örökélet nélkül is végjátszottam az étírásom után a tesztelési fázisban.
Ennek megvan az összes pályája!
(Attachment Link)
Nyuzga, régen tettél már fel örökéletesített játékot. Nem folytatod? :) Vagy már elfogyott mind? :D
ARTURA TRAINEREz a program mióta létezik?
Az ep128.hu-n nem találtam. A legutóbbi, neten talált csomagban volt benne?
Csak mindig kiesett, hogy kunyizzam... :oops:Szerintem elõbb-utóbb úgyis sorra kerül mind a 828 játék. :D
Ezt de rég szerettem már volna... ;-)
(Köszi!)
Laser Squad (ZOZO!)TRAINER + LEVEL 1 WIN DEMOEz aztán a profizmus, Zozo egy pillanat alatt átírja, Nyuzga egy pillanat alatt örökéletesíti. :D
DAN DARE 1 TRAINER+3Hogy érted, hogy tudunk jobbra is ugrani? Az ugrásban nem találtam különbséget. Amúgy ügyes ez a trainer!
Ez a Zozo által feltett verzió. Ezzel tudunk jobbra is ugrani.
Hogy érted, hogy tudunk jobbra is ugrani? Az ugrásban nem találtam különbséget. Amúgy ügyes ez a trainer!
A másikban futás közben nem tudtam jobbra ugrani.Érdekes. Nálam abban ezzel nem volt gond.
Érdekes. Nálam abban ezzel nem volt gond.
Nálam sem. Végig is játszottam még régen azt a verziót. (Örökélettel...)
Lehet, hogy egyes PC billentyűzeteken nem működik a Q és a P egyszerre lenyomva ? Hasonló problémával már én is találkoztam, bár általában csak 3 vagy több billentyű egyidejű lenyomásakor.Az nagyon is meglehet. Az enyémen pl. nem megy a jobbra+fel+SPACE (de a jobbra+fel+í megy). a PC billentyűzetek már 3 lenyomott billentyűtől "ki tudnak akadni".
Sejtettem, hogy a DTF -em az eredetije. Ha lett volna betöltõképem, akkor benne lenne. Gond nélkül berámolható még utólag, ha van valakinek.. Akkor viszont DTF-ként használni, vagy magnóról töltve, hogy megszemlélhetõ is legyen.
Betöltõképpel:Köszönet érte! Az egyik kedvencem.
weclemans
3D Starstrike TRAINEREzt a játékot kellemes örökélettel játszani, lehet önfeledten lövöldözni és nem kell félni, hogy balhé lesz.
Seymour Goes To Hollywood TRAINERIlyen játék is van EP-re? Eddig észre se vettem. :oops:
LODE RUNNER TRAINER (SÉRTHETETLENSÉG)
István. Arra kérlek, hogy ha tudsz akkor készíts a JHOC-hez sérthetetlenséget és olyan trainert, hogy bármilyen magasságból letudjunk esni. Mert másképp a játék végigjátszhatatlan. Köszönöm. :)Milyen kitartóak egyesek! Én anno 5 perc játék után azonnal a feledés tengerébe süllyesztettem ezt a játékot. Ér annál egyáltalán többet?
István. Arra kérlek, hogy ha tudsz akkor készíts a JHOC-hez sérthetetlenséget és olyan trainert, hogy bármilyen magasságból letudjunk esni. Mert másképp a játék végigjátszhatatlan. Köszönöm. :)
Terramex 48K-s változatból valakinek van NEM örökéletes?
Terramex 48K-s változatból valakinek van NEM örökéletes? Azért kérdezem, mert a 128K-s verziónak van egy hibája: nem mûködik az a funkció, amivel gondolkozásra lehet bírni fõhõsünket, hogy kitalálja, milyen eszközre lenne szüksége az adott helyen.Régebben játszottam a játékkal sokat. Ugyanaz volt meg, ami tõled letölthetõ. Szerintem mûködött az a funkció, legalábbis az adott helyen mintha megjelent volna a tárgy képe, amit ha odacipeltünk, lehetett örülni. Aztán lehet, hogy rosszul emlékszem, de kizárt, hogy magamtól rájöttem volna, mire jók a tárgyak, az ilyen játékokkal sose jutok semmire, ezt pedig végigjátszottam, én sem értem, hogyan.
Underwurlde Trainer + End demóErrõl a játékról nincs semmi az ep128.hu-n. Nem dobsz össze Lacinak valami ismertetõt a játékról, mit kell csinálni, stb.?
Errõl a játékról nincs semmi az ep128.hu-n. Nem dobsz össze Lacinak valami ismertetõt a játékról, mit kell csinálni, stb.?
Ninja Commandohoz nem találok örökéletesített változatot. Valaki nem tudna segíteni?
Ez az örökélet nem jó, mert amikor a mágikus 3. fegyvert használom, akkor lefagy. Mind német mind angol gépen.
Ki az illetékes ebben?
Ez a program mióta létezik?
Az ep128.hu-n nem találtam. A legutóbbi, neten talált csomagban volt benne?
milyen csomag ez, merre van? valaki tud linket adni? :)Ha minden igaz, FTP-n fent van itt. De valamiért az FTP nem mûködik nekem, kapcsolathívási hibát ír ki. Talán a domain címének megváltozása az FTP elérési címében is okozott valami változást?
Így lehet az emulátorral, adatbázisból Poke-ot bevinni.
Egyszerűbben is lehet, számológépes konvertálás nélkül: >40120L 201L :)
Monitor leírás (http://wiki.enterpriseforever.com/index.php/EP128Emu_le%C3%ADr%C3%A1s#Monitor)
Videó:Nagyon ismerõs ez a 201 = C9 szám. Anno örökéletesítésekkor én is sokszor számoltam át ezt, amikor Spectrum poke-ot akartam EP-re bevinni. Véletlenül nem ez a RET?
Véletlenül nem ez a RET?De.
Örök élet 2 perc alatt. :lol:
Videó:
Enduro Racer TRAINERKinek jut eszébe az út közepére fákat ültetni...
Jó lenne az emu debuggerébe is a cheat enginehez hasonló funkció. Mivel csinálod?
Az Invaders 2-nél 3 volt.
Hogyan számoltad át a cheat engine-nel talált címet z80 címre?
És akkor utána lehet tenni breakpointot ha írná ugye? No de azért jó lenne ha ezt tudná az emu alapból...
Mármint azt a keresést amit a cheat engine is csinál. Azt lenne jó ha tudná.Még mit nem! Meg javítsa ki magától az összes bugos játékot és készítsen hozzá magától örökéletet! :D
JHOC++++.ZIPNa igen, a szükséges plusz!
Na igen, a szükséges plusz!Én is idáig jutottam.
Az egyik szinten én még így sem tudtam keresztüljutni: (Attachment Link) (De lehet, hogy ez az, ami eleve rosszul van megírva.)
Én is idáig jutottam.
Pedig nem nehéz. :)Ja, hogy felfele+tûz egyszerre=ugrás felfele.
Örök élet és végtelen pajzs.Ez szép, de hol vannak már azok az idõk, amikor az ember azon küzd, hogy megtudja, mi a játék vége... éppen hogy csak nem játssza magát végig a játék. :D
Magicball movie mode.Ez jó!
...
Most derült ki, hogy bugos a játék: Ha kimegyünk balra, a laszti árnyéka jobb oldalon lesz.
Super Scramble SimulatorErről se hallottam még, de nincs is fent az ep128.hu-n, legalábbis ezen a néven nincs.
végig lehet játszani? nem tudsz egy olyan snapshotot? :)
persze csak ha történik is valami és nem csak egy szó hogy "gratula" :D
hát nem sokat ad a végén... :)
Elvileg ez az utolsó pálya. soxerencsét. :)
ha a vége szöveg alatt megvárjuk míg a bonus score leszámol 0-ig, akkor valami fagyás lesz, csíkozó kép, random "zene"
ez vajon direkt vagy véletlen volt? :D
Szeretnék megkérni valakit, hogy a Ninja Commando nevű játékhoz tudna e jó sok életet adni indulásnak? Ha egy byte-os a változó, akkor legyen 127.
Köszönöm!
Király! Köszönöm szépen!
átszámolgatni a számológéppelAz én billentyűzetemen külön van gomb gyárilag, ami a számológépet, ill. ami a böngészőt indítja el. Bitfaragóknak kötelező tartozék.
XIV32 a PC-s hex editor neve? Ingyenes?
Az én billentyűzetemen külön van gomb gyárilag, ami a számológépet, ill. ami a böngészőt indítja el. Bitfaragóknak kötelező tartozék.
Már gondolkodtam, be lehet-e programozni valahogy, hogy ne a számológépet, hanem mondjuk az EP128Emu-t indítsa el az a gomb.
A Windows Media Player is elindítható egy külön gombbal, de ezt az alkalmazást sose használom. És levelezőprogramot se, arra is ott a böngésző.
De mi az hogy általában 3E xx-et kell keresni?
Miért lenne az xx mellett pont 3E? Minden játékot ugyanaz az ember írt?
Meg lehetne vajon csinálni, hogy a Wrigglerben csak a versenytárs kukaca legyen, és azt kövesse a gép a képernyőn végig, merre megy? Ez lenne a Wriggler demo. Persze már tudjuk, merre megy, de érdekességnek elmenne egy ilyen demo.
Olyat tudnál-e nekem csinálni, hogy az Untouchables-ben élet az első pályán 3x lassabban fogyjon ha eltalálnak, a többi pályán pedig 2x lassabban.
Azért kérem így, mert a második pályától kezdve már 4 karakterem van akik közt válthatok.
Olyat tudnál-e nekem csinálni, hogy az Untouchables-ben élet az első pályán 3x lassabban fogyjon ha eltalálnak, a többi pályán pedig 2x lassabban.
Azért kérem így, mert a második pályától kezdve már 4 karakterem van akik közt válthatok.
CYBERUNEnnek a játéknak a zenéjét fel lehetne turbózni kicsit. Mindössze egyetlen szólamú. Midibe nehéz kiszedni egy játék zenéjét? Ott tovább lehetne szerkeszteni, majd azt beépíteni a játékba. Ez a többi Ultimate játékra is igaz.
Ennek a játéknak a zenéjét fel lehetne turbózni kicsit. Mindössze egyetlen szólamú. Midibe nehéz kiszedni egy játék zenéjét? Ott tovább lehetne szerkeszteni, majd azt beépíteni a játékba. Ez a többi Ultimate játékra is igaz.
Alterego játékhoz szeretnék kérni egy turbósítást:
Minden pályánál x db lehetőséget ad arra, hogy az alteregónkkal helyet cseréljünk. Ezt a x db-ot szeretném, ha sose fogyna el, vagy pedig egy nagyon nagy szám legyen minden pályán.
http://www.ep128.hu/Ep_Games/Prg/Alter_Ego.rar
És ez akkor minden pályán igaz lesz? Azért kérdezem mert van olyan pálya is, ahol nullával kezdünk.
De ha betölti az új pályát akkor felülírja. Azt kellene megnézni, hogy honnan másolja át ide az értéket. Feltételezem minden pályának van sajátja.
Nem lehet ehhez írni egy Lua szkriptet, ami mindig visszaír ide egy nullától különböző számot, amikor változás történik a memória ezen pontján? Vagy pont nem az emulátorban játszás a cél?
Nyuzga közben rájöttem, hogy amit te mondasz, az nem a alias átváltozás, hanem az élet. Nekem az életből itt most elég van, hanem jó volna többet átvátozni az aliasommá.
Ezek szerint az alteregózás változójának csökkentését vetted ki, jól gondolom?
Nyuzga mennyire vagy mindenható? Tudsz-e olyat csinálni, hogy a Bomb Jack nevű játékban az ellenségek megjelenését kikapcsolod?
Nem azért mert nehéz a játék, csak ki akarok valamit próbálni.
Elvileg ha jön a P-betű és felzabálom az összes nevető pofát (ellenségek) akkor van egy számláló, ami ha lejár, akkor újra megjelennek. Na ezt kellene nem inkrementálni.
(megj: a P-betű akkor jön, ha elég pontot szereztünk. Ehhez meg nyilván a bombákat kell összeszedegetni)
http://www.ep128.hu/Ep_Games/Prg/BombJack.rar
újra megjelennekSzerintem Variable not initialised hibaüzenettel leáll a játék, ha nincs ellenség, ami újra megjelenjen. :D
Elvileg megvan. Tessék kipróbálni.:)Fú, ez nem semmi. Nem tudom, hány évtized után most újra játszottam a Bomb Jackkel. :D Azért így könnyebb, hogy az ellenségek nem gyógyulnak vissza.
Nem lő a púpos.
Batman the Caped crusader -> Penguin
Az a baj ebben a játékban, hogy az ételek egyszer használhatóak és ha felvesszük, megesszük, akkor nincs több.
Lehetne-e olyat, hogy egyik vagy másik étel a földön megmarad azután, hogy felvettem onnan? Akkor legalább gyógyulni el lehetne menni mindig.
Következő játék, amihez kérnék örökéletet, az a Slightly magic:
http://www.ep128.hu/Ep_Games/Prg/Slightly_Magic.rar
RENEGADE 3 128 TRAINEREz nálam betöltés után lefagyott.
Ez nálam betöltés után lefagyott.
A Kapcsolókhoz (https://enterpriseforever.com/basic/kapcsolok/) lehetne kérni örök energiát?
Bejártam már az egész pályát, és tudom is, mit kéne csinálni, de az energia a küldetés felére sem elég...
Nem egy nagy vasziszdasz. 3 kapcsolót kell bekapcsolni és irány a heli. Lásd demó:Köszi, elég érdekes vége van ennek a játéknak. Nem semmi, hogy basicből ilyet ki lehet hozni, egész sok képernyőből áll a pálya.
Enduro racer-hez kérnék idő megduplázást. Nagyon kevés az idő amit alapból ad, és a plusz idők is kevesek.
http://www.ep128.hu/Ep_Games/Prg/Enduro_Racer.rar
Alterego játékhoz szeretnék kérni egy turbósítást:Csináltam egy menüt a betöltőben (ha már én íram át a játékot), pályát is lehet választani.
Minden pályánál x db lehetőséget ad arra, hogy az alteregónkkal helyet cseréljünk. Ezt a x db-ot szeretném, ha sose fogyna el, vagy pedig egy nagyon nagy szám legyen minden pályán.