A játék elején két grafikai beállítás lehetséges:
1. GFX bekapcsolása - Ez azt jelenti, hogy a karaktertől távolabb lévő platform kockák ditheringgel "sötítétítve" vannak, a távolságtól függően. Ezzel szimulálva, hogy a karakter távolabbra nehezebben lát. Kikapcsolva nincs dithering, minden jól látszik, a képernyő széléig.
2. Vertical sync Adaptive / ON - Itt nem éreztem különbséget.
Egy dolgot észrevettem. A játék nem tudja a fizikát (valószínűleg okkal), ha egy mozgó platformról felugrik (oldalsó mozgás nélkül), akkor nem a platformra esik vissza, hanem mellette lezuhan.
Ez főleg akkor jó, amikor a játék elején még csak balra tudunk haladni (jobbra nem) és pozicionálni szeretnénk magunkat kicsit jobbra.
A karakter nagyon magasra tud ugrani, ha folyamatosan nyomjuk az ugrás gombot. A levegőben pedig tud manőverezni.
Nekem az esések túl gyorsak, szemmel alig követhető. Azonnal teljes sebességgel esik, nincs gyorsulás érzés. Ez inkább csak a platformra való leesésre igaz, a felugrás utáni esés valahogy nem tűnt gyorsnak.
Talán arról van inkább szó, hogy amikor ugrik, akkor a karakter a képernyőn megemelkedik. Sima eséskor viszont a kép követi lefelé, és szerintem ez nincs jól leprogramozva.
Ha egy "törő" oszlopnak ha nekimegyünk meghalunk. Ez szerintem túlzás, mert az oszlop össze tud zúzni ha alatta vagyunk, de ha éppen áll, akkor nem kellene veszélyes legyen. Mégis halálos.
A játék elején még ott lehet hagyni a gépet, nem hal meg a karakter, de később jön egy rész, ahol mint "power-up" kapunk egy csirkecombot, amivel létre jön az "éhség". Ezzel gyakorlatilag időre megyünk, mert ha sokat várunk, éhség miatt meghal a karakter. Ha meghalunk és a check-pointtól újrakezdjük, akkor jólakottan kezdünk. Ha viszint nem vesszük fel a csirkecombot, akkor nincs éhség. Csak nagyon kell figyelni.
A halál után nagyon sokat vár a program az újrakezdésre. A "R" gombbal lehet gyorsítani.
Később mint "power-up" megkapjuk a gugolás (ülés) majd még később a gyors futás lehetőségét. Mindkettő ugyanaz a gomb. Álló helyzetben gugol. Futás közben pedig gyorsítja a karaktert.
Még később lesz arra lehetőség, hogy gyors futás után guggolva csússzon a padlón. Illetve olyan is, hogy gyors futással a falnak ütközve bizonyos kockákat kitörjön.
Azért hívják a játékot "Nothing"-nak ("semmi"-nek) mert kezdetben nem tudunk mozogni, guggolni, lenézni, gyorsan futni, törni a falat stb tehát semmit. Induláskor ahogy leesik a karakter, ráesik egy "power-up"-ra aminek köszönhetően balra tud futni. Aztán futás közben beesik egy verembe, ahol ugrást kap. ... stb.stb.