Welcome, Guest. Please login or register.


Author Topic: Lands of Havoc (Read 57206 times)

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Lands of Havoc
« Reply #90 on: 2013.August.08. 22:18:33 »
Quote from: Lacika
Akkor most mennyi az annyi? :oops:
a térképemen ott van mind, be is karikáztam őket
« Last Edit: 2013.August.10. 22:47:11 by szipucsu, Reason: Hosszú idézet az előző hozzászólásból felesleges. »
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Lands of Havoc
« Reply #91 on: 2013.August.08. 23:01:49 »
Na megvan a megoldás! Az utolsó oszlopban lévő egyik pályán hiányzott még egy visszavezető út, most megvan! Így egyik út visszavisz egy előző pályára, ahonnan végül be lehet járni a többit is amelyiken lord van.
Mellékelve a térkép, és MOST játszom végig! :)
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Lands of Havoc
« Reply #92 on: 2013.August.08. 23:20:44 »
ÉS IGEN! Végigvittem! Megvan minden lord.
Mondjuk csak 80%-ot írt ki a végén, ami azt jelenti hogy minden pályán mind a 7 tokent fel kell szedni, ezt én nem tettem meg, néhol csak 5-öt vettem fel.
Lehet hogy 100%-nál kapunk mág valami jutalmat? Nem hiszem...
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9919
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Lands of Havoc
« Reply #93 on: 2013.August.09. 11:52:58 »
Endi, nekem ez kínai, amiket írsz. Bár elméletileg kb. sejtem, miről van szó, de a pályákról szóló ábrád is leginkább egy kapcsolási rajzhoz hasonlít. Szóval kérünk majd végigjátszás demót/videót!
Esetleg az első pálya végigjátszása alól mentesítelek, arról majd csinálok demót. Talán még a második pályáról is. A többit majd átengedjük a mesternek! :D

Ja, és szerintem törölni kéne az ep128.hu oldalról a rar-ból a feltört változatot, amiben nem árt a koponya, így teljesen értelmét veszti az első szint. Főleg azért, mert amúgy meghatározható a koponyás képernyő helye és ki is kerülhető! (Ha megnézzük a területek elhelyezkedését egymáshoz képest, amit ki is ír a gép, és ha megfigyeljük, a vadonban mik a szomszédos képernyők, akkor el tudjuk kerülni a halálos képernyőt.)

Quote from: endi
Lehet hogy 100%-nál kapunk mág valami jutalmat? Nem hiszem...
Kijön egy tízezres a gépből. :D
« Last Edit: 2013.August.09. 12:02:53 by szipucsu »
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Lands of Havoc
« Reply #94 on: 2013.August.09. 12:10:06 »
Mit nem lehet ezen érteni? Egyszerű. Van 17 pálya, amiből az első az amin random keveri a térképet. Az utána következő 16 másféle és jóval nagyobbak. Mindegyiken van 1 vagy több kijárat, amelyek másik pályára vezetnek. Bizonyos pályákon van csak lord. Megfelelő sorrendben kell végigjárni a 16 pályát, azaz megfelelő kijáratokon kell kimenni. Ha rossz kijáraton mész ki, nincs visszaút, nem tudsz minden lordot begyűjteni.
Ezen kívül a tokeneket is fel kell szedni, minden pályán 7 van, mert ez is beleszámít végül a %-ba. De a kijáratok 5 token felszedésére is kinyílnak már.

Ennyi. :)
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9919
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Lands of Havoc
« Reply #95 on: 2013.August.09. 12:16:33 »
Arra miért van szükség, hogy előző pályára később visszamenjünk? Ha először járunk ott, valamiért nem tudjuk összeszedni ott az összes cuccot?
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Lands of Havoc
« Reply #96 on: 2013.August.09. 12:19:58 »
azért, mert ha visszamész akkor a másik kijáraton folytatod, így lehet csak elérni minden lordos pályát
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9919
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Lands of Havoc
« Reply #97 on: 2013.August.09. 12:49:10 »
Quote from: endi
azért, mert ha visszamész akkor a másik kijáraton folytatod, így lehet csak elérni minden lordos pályát
Ilyenkor csak át kell bandukolni egyik kijárattól azon a pályán a másikig, és nem kell gyűjteni semmit, ha már korábban összegyűjtöttük?
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Lands of Havoc
« Reply #98 on: 2013.August.09. 13:00:55 »
nem, újra fel kell 5 tokent szedni
és megtalálni a másik kijáratot :) sokszor az se egyszerű
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9919
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Lands of Havoc
« Reply #99 on: 2013.August.09. 14:47:20 »
Quote from: endi
nem, újra fel kell 5 tokent szedni
És ha már felvettük a tokeneket, amikor előzőleg azon a pályán voltunk? Vagy azt valamiért nem lehet? Vagy visszakerülnek a tokenek a helyükre, elveszítjük őket? Vagy nem veszítjük el, hanem újrateremnek, és akkor kétszer tudunk felvenni tokent ugyanazon a helyen? :D
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Lands of Havoc
« Reply #100 on: 2013.August.09. 14:48:12 »
újra megjelennek a tokenek ha visszakerülsz egy pályára
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9919
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Lands of Havoc
« Reply #101 on: 2013.August.09. 14:49:06 »
Quote from: endi
újra megjelennek a tokenek ha visszakerülsz egy pályára
Akkor ha mindig visszamegyek egy bizonyos pályára, akkor rendkívüli módon meg lehet szedni magunkat tokenekkel, nem?
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Lands of Havoc
« Reply #102 on: 2013.August.09. 14:49:56 »
nem, mert a tokeneket csak egy pályán számolja, ha új pályára kerülsz, 0-ról indul
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Lands of Havoc
« Reply #103 on: 2013.August.09. 16:50:45 »
egész jó amigás sprite ripper: http://retrospec.sgn.net/game-links.php?link=gfxrip
ezeknek a rippereknek a lényege, hogy a memóriát lehet turkálni velük, megjelenítve azt megadott paraméterekkel
pl ha egy játékban egy sprite 4 byte * 20 byte, akkor ilyen megjelenítési paraméterekkel meg lehet találni az ilyen programokkal
írtam ilyet én is ep-re, de már nem találom

pl itt ezen a képen a havoc sprite-jait látjuk, balra meg a pályákat, de ez utóbbiakon képtelen vagyok beállítani hogy értelmes képet adjon... pedig ha összejönne, kész is lenne a térkép :)
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline Lacika

  • EP addict
  • *
  • Posts: 3197
  • Country: hu
    • http://www.ep128.hu
Re: Lands of Havoc
« Reply #104 on: 2013.August.10. 11:52:20 »
A pályahibákat nem lehet kijavítani? Ez így elég értékelhetetlen. Két pályát próbáltam, mindkettőn sikerült beragadnom. Egyikről itt egy mentés, itt kétszer is beragadunk: balra vagy jobbra kell menni. (Ez azért elég csúnya pályatervezési hiba...) Meg merem kockáztatni, hogy ezek a hiányzó átjárók lehetetlenné teszik az összes koin felvételét.