Ejha!
- azért látszik a térképen az erõteljes szintezés: 32x32 felsõ tileset, 3 réteg 4x4 építi fel a 64x64-es tömböket, és csak itt jönnek a 8x8-as egyedi tile-ek. Na, kis RAM spekuláció: úgy látom, minden szint 256 elemû tilesettel dolgozik. A "karakterkészletre" 2Kb kell. E fölött egy 4x4-es 16 byte, így össz. 4Kb megy el egy szint 4x4-esre. A 3 réteg így 12Kb-t evett meg. A 32x32-es felsõ tileset definíciója pedig 1Kb. Összeadva csak 15Kb, és kijött ez a szép nagy térkép, persze feltéve, hogy mindegyik réteg teljesen ki van használva, mind a 256 eleme!
Na igen, régen kellett is ötletelni
(Én is erõlködöm rajta, hogy elõállítsak afféle "kicsomagolás nélkül" használható formátumokat, legegyszerûbb pl. Huffmann kódolás szövegre, esetleg zenére. Ezt nem feltétlen kell kitömöríteni a memóriában a használathoz. A térképek viszont 2D természetük miatt elég kemény feladatok - jó volna valami nagyobb szabadságot megengedõ módszert kiötleni
).