Van, persze, mindig gyenge az a fránya hardver az álomhoz (vagy a versenytársak produktumaihoz) képest, aztán csak meg kell oldani valahogy. De azért ma már kissé más, megy a modul (objektum) szemléletû gondolkodás, aztán elég egy-egy kritikus komponenssel foglalkozni (arányaiban sokkal nagyobb kapacitásigény), a többit meg elviszi a gép, ahogy. Régen meg az egész program kritikus komponens volt
- erre gondoltam ott - hogy pl. itt a térképet nem csak ki kellett találni, hanem pl. a térkép megjelenítõ kódját is el kellett gondolni, hogy biztos marad-e hely v. idõ pl. zenélésre meg szövegre, vagy akkor kevesebb lesz a zene (egymásra hatások - ez pl. ma már nem jellemzõ ilyen méretben).
Na jó, ez már OFF, nekem azért füzetben egyelõre akadnak vázlataim
- ilyen gépes RPG-féléket szeretnék akár majd EP-re is, aztán el is kezdtem ilyen-olyan térképkódokkal bíbelõdni.