Welcome, Guest. Please login or register.


Author Topic: Eggs of Death (Read 8363 times)

Offline Lacika

  • EP addict
  • *
  • Posts: 3191
  • Country: hu
    • http://www.ep128.hu
Re: Eggs of Death
« Reply #30 on: 2012.November.24. 22:24:09 »
Quote from: Zozosoft
Újabb teszt verzió, az angol, magyar egybevonva, választhatóan.
Ez most nem EXOS kompatibilis? RESET-re RAMteszt fut le.

Online Zozosoft

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 14723
  • Country: hu
    • http://enterprise.iko.hu/
Re: Eggs of Death
« Reply #31 on: 2012.November.24. 22:27:57 »
Quote from: Lacika
Ez most nem EXOS kompatibilis?
Ilyenről még volt szó! :oops:
Egy könnyen nem is lesz az, mert az FF szegmenst elég intenzíven teleírja :evil:
Azt lehet majd csinálni, hogy 128-ason elmenteni egy másik szegmensbe, és mondjuk STOP gombra rakni szabályos kilépést, amikor visszamásoljuk. Így lehet majd High score mentést megoldani.

Offline nyuzga

  • EP addict
  • *
  • Posts: 2280
  • Country: hu
Re: Eggs of Death
« Reply #32 on: 2012.November.24. 23:29:18 »
Eggs of Death Trainer

Nem fogy az energia. (0002 címen tárolja a program)
Az elején bármennyi ellenség is megy el mellettünk, csak egyet kell lelőnünk.
(0004 címen van)

A pályákat a 0006 os címen tárolja a program. Ez 1h-20h lehet.
« Last Edit: 2012.November.25. 00:29:17 by nyuzga »

Offline Lacika

  • EP addict
  • *
  • Posts: 3191
  • Country: hu
    • http://www.ep128.hu
Re: Eggs of Death
« Reply #33 on: 2012.December.13. 13:38:04 »
Tuti, hogy 64-es gépen írták, és a végén nem akartak, vagy a kiadási határidő miatt nem jutott idő foglalkozni a 128-ason gyorsabb program futással.

Ennek szerintem ellentmond, hogy belerakták a Szivárvány labirintusba a lövöldözést, de aztán 64K-s gépen egyszerűen kikapcsolták, ahelyett, hogy foglalkoztak volna a sprite villogás problémájával. Ez egyébként furcsa, akkor az első szinten miért nem villog a két darab sprite (plusz a lövés)?

Online Zozosoft

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 14723
  • Country: hu
    • http://enterprise.iko.hu/
Re: Eggs of Death
« Reply #34 on: 2012.December.13. 14:02:17 »
Quote from: Lacika
Ennek szerintem ellentmond, hogy belerakták a Szivárvány labirintusba a lövöldözést, de aztán 64K-s gépen egyszerűen kikapcsolták, ahelyett, hogy foglalkoztak volna a sprite villogás problémájával. Ez egyébként furcsa, akkor az első szinten miért nem villog a két darab sprite (plusz a lövés)?
Az eddigi turkálás alapján biztosra veszem minden programrész egymástól függetlenül külön készült, pl minden játékrészben külön meg van írva a billentyű figyelés, pedig elég lett volna egyszer.
Az első két fajta játék szerintem tuti 64-es gépen készült, aztán időközben kijöhetett a 128-as gép, és azon készült a barlangos pálya, és amikor megnézték 64-esen, akkor jött, hogy villog, akkor vegyük ki a szörnyet...

Az első szinten függőleges scroll van, amiben az LPT-nek hála nagyon jó az EP, a barlangban viszont vízszintes, ahol meg a Z80-nak kell izomból arrébb pakolni az egész képernyőt...
De még reménykedek, hátha Pgyuri talál valami optimalizálni valót :-)

Offline Pgyuri

  • EP fan
  • *
  • Posts: 156
Re: Eggs of Death
« Reply #35 on: 2012.December.13. 14:46:50 »
Bahhhhh, nem is tudtam, hogy dolgozom rajta :)  ..... ööööö, nem említetted a klubnapon ......

Szívesen foglalkozom vele, már csak Szenttornyai úr iránti tiszteletből is, de ahhoz tudod Zozo, hogy szükségem van valamiféle forrásra. Ráadásul ezer éve nem használtam az ep128 debuggerét, megint újra kell tanulnom, bár kód-optimalizáláshoz szükségtelen.

Mindig érdekesek a külön megírt programrészek, hamar kiderül, hány programozó dolgozott egymástól függetlenül. Anno Spectrumon is volt szerencsém ilyen programhoz, mókás volt figyelni, mi mindent írtak meg kétszer, háromszor.

Pgyuri

Online Zozosoft

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 14723
  • Country: hu
    • http://enterprise.iko.hu/
Re: Eggs of Death
« Reply #36 on: 2012.December.13. 14:52:51 »
Quote from: Pgyuri
Bahhhhh, nem is tudtam, hogy dolgozom rajta :)  ..... ööööö, nem említetted a klubnapon ......

Ott tartottunk, hogy nem tudtad betölteni a programot, mint a klubnapon kiderült, pont azért amit itt tippeltem.