Welcome, Guest. Please login or register.


Author Topic: Dot Collector 2 (Read 15971 times)

Offline Lacika

  • EP addict
  • *
  • Posts: 3191
  • Country: hu
    • http://www.ep128.hu
Re: Dot Collector 2
« Reply #45 on: 2012.March.26. 22:03:27 »
Ez amúgy normális jelenség programozásnál, hogy amikor már azt hiszi az ember, hogy kész a program, talál még valamit, amit jobban meg lehetne csinálni, és ez nem akar elfogyni?

Program soha nincs kész, csak a fejlesztést lehet befejezni...  :oops:

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Dot Collector 2
« Reply #46 on: 2012.March.26. 22:37:55 »
Program soha nincs kész, csak a fejlesztést lehet befejezni...  :oops:
Még a status sor nézett ki rondán ott az elején, hogy ott van. De betöltéskor nem árt, ha ott van, ha magnóról tölt valaki. Így most azt is eltüntettem, de töltés idejére újra megjelenik. [ Guests cannot view attachments ]
Érdekes, hogy a program eleje felé van egy TEXT 40 utasítás, mégis, ha pl. a program listázásakor sok szöveg került ki a képernyõbõl és jobb oldalon fent a sarokban a status sorban már megjelenik egy szám, az a program indulása után is ott marad valamiért. Bár talán nem nagyon zavaró.
A legtökéletesebb az lenne, ha felismerné a program, hogy van-e exdos a gépben, és csak akkor jelenne meg a status sor, ha magnóról akarunk tölteni. Ennek szerintem már nincs értelme.

Szóljatok ám, ha unjátok a sok "na most már tényleg végleges verzó"-t! De most már tényleg befejezem.
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Dot Collector 2, 3, 4
« Reply #47 on: 2013.August.23. 13:29:44 »
A Dot Collectorból 3 újabb változat. Mindegyikben mások a pályák.
Örökélettel és anélkül is feltöltöm. A 3-as változat csak örökélettel van, nem tudtam kivenni belőle az örökéletet, mert ez az Ocskó László által feltört változat lehet, itt másképp örökéletesítették. Ha valaki tudja, megszüntethetné ebben is az örökéletet.
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline nyuzga

  • EP addict
  • *
  • Posts: 2280
  • Country: hu
Re: Dot Collector 2
« Reply #48 on: 2013.August.23. 16:45:31 »
Tessék.

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Dot Collector 2
« Reply #49 on: 2013.August.23. 17:13:21 »
szipucsu, ezeket te gyártottad?
karaktereket is át kéne tervezni, meg a palettát, és akkor eléggé újszerű lenne :)
manic minerből meg jet set willy-ből marha sok verzió van és nagyon sok köztük a tök jó
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Dot Collector 2
« Reply #50 on: 2013.August.23. 21:02:48 »
Quote from: nyuzga
Tessék.
:smt041 (Pont benned reménykedtem. :D )

Quote from: endi
szipucsu, ezeket te gyártottad?
karaktereket is át kéne tervezni, meg a palettát, és akkor eléggé újszerű lenne :)
Én gyártottam. :D Szerintem könnyebb, talán érdekesebb is, mint az eredeti. Na, nem mintha annyira értenék a pályatervezéshez.
Pont ma gondoltam arra, hogy a karakterkészletet ki lehetne-e szedni ebből a játékból. Poén lenne áttervezni, csak fogalmam sincs, a kódban hol van benne.
Arról pláne fogalmam sincs, hol tárolja a palettát a kód, de 1-2 szint színei kicsit botrányosak, nagyon sötét vagy a fal, vagy a bogyók.
Lehetne továbbfejleszteni a játékot, pl. Musicbox zene szólna játék közben... A szörnyek mozgását meg lehetne csinálni véletlenszerűre.
Így, hogy a szörnyek mindig a játékos felé tartanak, fel lehetne ezt használni arra, hogy inkább logikai játékra jellemző pályákat tervezzünk hozzá, tehát inkább logikai, mint ügyességi játékot is lehetne "faragni" belőle, de ilyen pályákat tervezni nem tudok.
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Dot Collector 2
« Reply #51 on: 2013.August.23. 21:18:19 »
igen, ez jó ötlet, azaz hogy logikai játék jellegűre venni!
ezt mint játékfejlesztő is mondom
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Dot Collector 2
« Reply #52 on: 2013.August.23. 21:29:26 »
Quote from: endi
igen, ez jó ötlet, azaz hogy logikai játék jellegűre venni!
Tudnál ilyen pályákat tervezni? Pl., hogy csak 1-2 bogyó legyen a képernyőn, amiket össze kell szedni, de azokért jól meg kelljen küzdeni, sokat gondolkozni. Ilyen pályák tervezéséhez már nagyon más gondolkodásmód kellhet.

Másik ötlet, átírni Spectrumra vagy CPC-re a játékot. Nem mintha annyira hézagpótló lenne, és nagyon primitív is, de érdekességként elmenne, és futna az EP-s CPC emun. :D
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Dot Collector 2
« Reply #53 on: 2013.August.23. 21:32:08 »
hát csináld te, miért én csináljam? :) te találtad ki, te tudod hogy kell
én nem akarok ebbe belefolyni, csak bátorítalak :)
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Dot Collector 2
« Reply #54 on: 2013.August.23. 21:36:38 »
Quote from: endi
hát csináld te, miért én csináljam? :) te találtad ki, te tudod hogy kell
én nem akarok ebbe belefolyni, csak bátorítalak :)
Tervezhetek tetszőleges mennyiségű pályát, de egy idő után egyhangú lenne az a sok pálya. :D Meg ha játékfejlesztéssel foglalkozol, biztos tudnál valami újat belevinni.

Az Unicumhoz, R2D2-höz is van pályaszerkesztő. Kár, hogy senki nem használta soha. Talán más játékokhoz is van, nem tudom hirtelen. A Penetrator-ból legalább gyártott valaki még egyet. Tényleg, a Penetratornak Spectrumra nincsen sok pályája, amit a felhasználók terveztek? Biztos be lehetne tölteni az EP-s verzióba is.
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Dot Collector 2
« Reply #55 on: 2013.August.24. 17:41:44 »
Van egyébként a játékban egy bug: időnként keresztül lehet menni a szörnyeken úgy, hogy nem halunk meg. Kíváncsi lennék, ennek okát ki lehet-e deríteni, ill. lehet-e ezt javítani.
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Dot Collector 2
« Reply #56 on: 2013.August.24. 18:01:15 »
ez tipikus hibának tűnik, úgy nevezik hogy sorrendiségi hiba
rossz sorrendben vannak a mozgatás, és ütközésvizsgálat programkódjai
Vigyázat! Szektás vagyok! :)