A nemzeti ünnep alkalmából kipróbáltam, mi lesz, ha egyhuzamban sokszor játsszuk végig a Bruce Lee-t, és már nem fér el a pontszám. 999999-ig együtt ment az 1UP és a TOP mellett a pontszám. Amikor átlépte a 999999-et, az 1UP mellett átváltott 000000-ra, a TOP pedig maradt, amennyi volt. Ez hihetetlenül fontos információ a játékkal kapcsolatban.
[ Guests cannot view attachments ]
Érdekes, hogy van pár hiba a játékban, amiről nem esett szó, pl. a kinyíló virágok néha rányílnak az ellenfelekre, és semmi bajuk nem lesz tőle. A legfelső középső pályán pedig, ha már ki van húzva a dugó, és abba belepofozzuk az ellenséget, akkor attribútumos pixelek jelennek meg a létrák tetején. Néha pedig pofozás hang van pl. akkor is, ha felérünk egy létra tetejére, pedig senki nem üt, csak a feles, ha valaki esetleg azt iszik játék közben.
Kár, hogy az energiánkat nem jelzi semmi. Szerencsére az energia visszaáll maximumra, amikor átmegyünk egy másik képernyőbe, ezzel a lehetőséggel sokszor érdemes is élni.
Jobbak a hangok az EP verzióban, mint a spectrumosban. A pofozkodás és a kincs felvételének hangja is. A lépések hangját nem tudom, hogyan állítják elő, de valószínű valami digi hang-szerűség lehet.
Vicces, Tom és Jerry jelenetre emlékeztető az, hogy ha megfelelően hajolunk el az ellenség ütésétől, akkor az ellenségeink egymást találhatják el.
Nagyon komoly, hogy a vízeséseken fel lehet mászni, és az is, hogy olykor visszafele folyik a víz, fittyet hányva a gravitációra.
A legutolsó képernyőn állítólag egy kincseskamra van, de valójában semmire nem hasonlít.
Érdekes lenne a még több ellenfeles verzió! Az ep128.hu-n két fájlt is találtam, de úgy látszik, az egyik a screen.